Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

הבנתי בערך איזה חלקים אני רוצה ויש לי מספר התלבטויות.

בקשר לרדיו דיסק. האם ה Pioneer 6050UB הוא בעל פאנל חשמלי או נופל?

 

בקשר לקומפוננט החלטתי ללכת על MOREL TEMPO 5.25 קדימה ולאחורה אני בהתלבטות איזה רמקולים לקחת (6*9), אשמח להמלצה הסכום המקסימלי הוא 450₪ שאני מוכן להשקיע עליהם.

 

בקשר למגבר אני לא יודע ביכלל מה לקחת, ראיתי הרבה דעות בפורום שהציעו לאנשים אחרים אבל אני לא יודע מה אני רוצה.

אני לא צריך מגבר לעוצמות ענקיות בישביל להעריד רחובות שלמים משהו בינוני בערך. המקסימום שאני אוכל להשקיע הוא 1100 עם חריגה אם יהיה משהו מומלץ.

 

כמו כן אני צריך קיט התקנה אשמח להצמלצות.

 

תודה!

פורסם

אתה מתכוון לקחת 2 קומפוננטים ? אם כן זה מיותר לגמרי. גם 9*6.

תשקיע בסט אחד טוב.

לגבי הרדיו , פה .

מגברים בתקציב

JBL GTO 75.4 , MAC AUDIO Z4200 .

תתן תקציב להכל , ואנשים יוכלו לכוון אותך .

גם יד 2 זו אופציה

פורסם

אני לא רוצה 2 קומפוננטים, וגם לא סאב.

אני מחפש 6*9 כדי להשלים את הסאונד והם ישמשו גם כ"סאב וופרים קטנים".

 

בקשר לרדיו, יש מקומות שרשום שזה חשמלי (אתר של פיוניר) באתר של נינג'ה-נט רשום שזה נופל. יכול להיות שזה דגם ישן יותר? O:

 

יד 2 אני לא רוצה לא אופציה בישבילי.

 

בקשר למגבר אמרתי 1,100 +/-

 

וקיט אני אין לי מושג כמה אמור לעלות אז תציעו הצעות

פורסם
אהלן,

 

הבנתי בערך איזה חלקים אני רוצה ויש לי מספר התלבטויות.

בקשר לרדיו דיסק. האם ה Pioneer 6050UB הוא בעל פאנל חשמלי או נופל?

 

בקשר לקומפוננט החלטתי ללכת על MOREL TEMPO 5.25 קדימה ולאחורה אני בהתלבטות איזה רמקולים לקחת (6*9), אשמח להמלצה הסכום המקסימלי הוא 450₪ שאני מוכן להשקיע עליהם.

 

בקשר למגבר אני לא יודע ביכלל מה לקחת, ראיתי הרבה דעות בפורום שהציעו לאנשים אחרים אבל אני לא יודע מה אני רוצה.

אני לא צריך מגבר לעוצמות ענקיות בישביל להעריד רחובות שלמים משהו בינוני בערך. המקסימום שאני אוכל להשקיע הוא 1100 עם חריגה אם יהיה משהו מומלץ.

 

כמו כן אני צריך קיט התקנה אשמח להצמלצות.

 

תודה!

 

שלום רב.

 

ראשית כל הפיוניר מכשיר טוב (היה לי) וכן הוא פנל חשמלי, נוח ונשמע בהחלט לא רע.

האופציות שלו לגבי כיוונים והגברה הם בהחלט לא רעים.

 

לגבי 9*6 כמאין סאב וופרים, לא ממש אותה התחושה / האיכות / האיכות סאונד.

 

אני הייתי ממליץ לך כמו כן חברי פה לפורום להשקיע במגבר בינוני + סאב לא חזק במיוחד (אפילו קטן 10")

מגבר בסביבות ה 900 ש"ח. וסאב בסביבות 700 (חריגה קלה אך משתלמת)

 

אם תרצה לשמוע עוד על מגברים וסאבים (דגמים וחברות..)

אז אנחנו נוכל להמליץ אך השמיעה לפני הקניה היא חובה!

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

בעתיד אשלים את המערכת עם סאב, אבל לא כעת.

 

נחזור לנושא, האם ה MAC AUDIO Z4200 הןא מגבר טוב לחבר אליו קומפוננט מורל טמפו ורמקולים 6*9 כלשהם

 

עדיין אשמח ללינק לקיט התקנה טוב

×
×
  • תוכן חדש...