Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שעמדה כשבוע (עקב נסיעה לחו"ל) נכנסתי היום לרכב וניסיתי להתניע.הרכב עשה רעש ראשוני של התנעה אך לא התניע.לאחר מספר נסיונות כושלים נעזרתי בכבלים על מנת להתניע את הרכב.

רציתי לדעת האם הבעיה היא מצבר חלש או תקלה אחרת במערכת החשמל.

אציין כי בכללי הרכב סובל מהתנעה קשה,ונשמע כל פעם כמתאמץ קצת להתניע.לעיתים אף בעת התנעה ניתן לראות את מחוג הסל"ד מטפס לאיטו בעת ההתנעה ל300-500 סל"ד עד שהרכב מתניע.המצב ככה כבר די הרבה זמן (אולי יותר משנה) ולא ניסיתי להתעמק לאחר שבמוסך המורשה נאמר לי לאחר בדיקה שהסטרטר תקין והמצבר מספק מתח תקין (זה היה לפני כעשרה חודשים).

הרכב אוטומטי בעל מנוע שני ליטרים.

 

אשמח לדעת ממה נגרמה הבעיה וכיצד ניתן לבדוק אותה ולטפל בה.

 

תודה ולילה טוב

  • ספונסר פורום
פורסם

אני מאמין שהמצבר ישן ולא מסוגל להחזיק

אנרגיה ליותר מכמה ימים ,לדעתי עליך להחליף מצבר וזהו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בגולף שלי הולך 55 אמפר ב-1.8 ל' אני מאמין שזה לא משנה ממש הנפח וגם 2.0 זה 55

אבל כל מוכר\מתקין מצברים יכול להגיד לך את זה בשניה

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

נראה לי שהחברה פה מפספסים את העניין לחלוטין

לפי התאור שלך - יש בעייה מהותית שכלל לא קשורה למצבר.

עם נסיון של 8 שנים עם גולף 2000 (שהוכרזה טוטל לוס עקב תאונה לצערי לאחרונה) לא היתה לי אף פעם בעייה עם ההנעה.

סטרטר ומיד המנוע מזמזם חרש....שום זחילה בטורים של 300-500 שהם בכלל לא טורים תקינים לפעולה!!!

כשהלך מצבר זה בא במכה- הסטרטר עושה קליק קטן ואתה מבין שאין מצבר. מצבר החזיק אצלי 3-4 שנים.

בקיצור - בדיקה רצינית במוסך רציני!

פורסם

ערב טוב

 

אכן זה גם מה שאני ךא מבין.נראה לי מוזר ששנה אני נגרר עם מצבר חלש,הרכב מניע "קשה" והמצבר עדיין לא מת.

מה גם שבמוסך בדקו ומצאו טעינה טובה של המצבר דאז+אלטרנטור תקין.

האם למישהו יש עוד רעיונות,לפני שאני הולך להחליף מצבר?

 

אשמח לשמוע עוד תגובות

 

תודה

פורסם

ידידי היקר הבעיה שאתה מציג כרגע יכולה לנבוע מזליגה או אפילו אורות בפנים ברכב או כל מקור חשמל שנשאר דולק ,

במהלך שהותך בחו''ל,וזאת הסיבה שכבלים הניעו אותך.

במידה והמצבר תקין והאלטרנטור תקין לאחר נסיעה של כחצי שעה ברכב לא אמורה לחזור הבעיה.

 

יש ברשותי את אותו הרכב רק משנת 2002 ואני סובל מאותה הבעיה של "התנעה קשה", חשבתי שזאת בעיה של פלאגים

אך לאחר שהרכב עבר טיפול במוסך מורשה אין הבעיה בפלאגים.

 

עצתי לך היא גש למוסך מורשה או דבר עם חבר הפורום "מוסך רון" שמבין ברכבים מהסוג שלנו,הכדי לבצע סריקה ע''י מחשב.

 

אצלי כרגע הבעיה היא כנראה מחיישן חמצן ומצערת שדורשת ניקוי.

 

בהצלחה!

פורסם

לפי מה ש אתה אומר זה רק בעיה במצבר כנירה אחד התעים שלו מקצר ביגלל זה הוא עושה רעש של כעולו הוא רוצה להניע ו הוא לא תילך לחשמלאי ש יבדוק לך טעינה עוד הפעם ו יבדוק גם את המצבר בעומס לחשמלאים יש מחשיר מיוחד לזה אם בעומס אחד התאים שלו מבעבעה אז הוא מקצר.

×
×
  • תוכן חדש...