Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים שבת שלום

 

הייתי רוצה לדעת בבקשה איפה נמצאת משאבת הדלק במיצובישי לאנסר מודל 92 .

 

תודה

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

שלום.

 

משאבת הדלק בלנסר 92 היא מכנית ומורכבת על ראש המנוע.

היא ממוקמת בצד סעפת היניקה לכיון צד הנהג ניתן לזהות אותה שיוצעים ממנה 3 צינורות גומי והיא מורכבת אם שתי ברגים לראש המנוע.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

טוב אז ככה שבת שלום

 

נראה לי מצאתי את המשאבת דלק[תמונה מצורפת]

 

עכשיו שיחררתי את שני הברגים שמחוברים לכויל[???] אבל עדיין יש איזה משהו שמחזיק את המשאבת דלק כמו איזשהי זרוע פנימית או משהו כזה .

 

 

עוד דבר , איפה אפשר לקנות באיזור חיפה בערך מטר של צנרת כמו שמחוברת למשאבת דלק, כל הצינורות כבר רקובים!.

 

ומה ממחיר משאבת דלק, אולי עדיף לקנות חדש כבר במקום לנקות.

 

תודה

11102008.jpg

11102008(001).jpg

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

שלום.

 

אתה בסדר בקצב הזה אתה תפרק את כול הרכב והחלק היחידי שישאר שלא פרקתה יהיה המשאבת דלק.

שאלתה שאלה קיבלתה תשובה. אז למה אתה מפרק את הוואקום ליד המפלג מה הוא עשה לך ומה אתה רוצמ ממנו ?

סגור חזרה את הברגים כי זה לא משאבת הדלק.

בתמונה שצרפתה מופיעה משאבת הדלק ואני סימנתי אותה באדום.

אני רק אומר ואתה תעשה מה שאתה רוצה. לא קל לפרק אותה ולא קל להרכיב אותה ויש לה מנוף שחודר לתוך המנוע לגל-הזיזים.

לדעתי לך למכונאי כי אים תרכיב אותה לא נכון אתה עלול לשבור את גל הזיזים.

אגב משאבת דלק קונים חדש ולא קונים משומשת.

תמונה מצורפת תראה לך את משאבת הדלק בדיוק במקום שהסברתי לך.

 

בברכה בני ל.

משאבת דלק.jpg

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני תודה על העזרה

 

הייתה לי הרגשה שמה שאני מפרק זה לא משאבת דלק, בכל אופן בזה אני אתעסק כבר בחג, אם אני אראה שזה מסובך מידיי בישבילי אני לא אפרק אותה , יש אולי איזשהו שירטוט של היינס שמסביר על אופן התהליך ?

 

תודה

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

×
×
  • תוכן חדש...