Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רביעיה פשוטה ולא יקרה,

יש משהו שכדאי לבחור?

 

שוב אציין,

אינני נהג מירוצים והאמת שעם הצמיגים הנוכחיים הסתדרתי יפה עד שגילתי שהם החלו להתפרק,

אז יאללה,

נחליף רביעיה,

יש המלצה?

פורסם
מחפש רביעיה פשוטה ולא יקרה,

יש משהו שכדאי לבחור?

 

שוב אציין,

אינני נהג מירוצים והאמת שעם הצמיגים הנוכחיים הסתדרתי יפה עד שגילתי שהם החלו להתפרק,

אז יאללה,

נחליף רביעיה,

יש המלצה?

אם תציין את מידת הצמיגים, מיקומך בארץ והצעות שקיבלת עד כה תקבל התייחסות עניינית יותר.

פורסם

אנטון ביפו הכי זול.

תרשום בגוגל מחירון צמיגים ,המחירון מעט גבוה מהמציאות ,אבל הוא ייתן לך השקפה על מה שאתה רוצה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

טעות בידייך יקירי,

DL בשנים הללו נועלות צמיגי 13/155 (אופניים?)

 

אני גר באיזור חדרה,

יש המלצה?

 

1200 ש"ח לצמיגים זה כמעט פי 2 ממה שאני רוצה להשקיע.

פורסם

לאונה נועלות 155R13 או 175/70 R13.

במידות הללו אין שום צמיג ברמה גבוהה, עדיף שתתמקד במותג מוכר וטוב.

 

סביר להניח שתוכל למצוא רביעיה באיזור ה 800-900 שח ואם תחפש צמיגים זבל - בטח גם פחות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אפשר לשלם כמה שקלים במשרד הרישוי ולשנות ברשיון הרכב ל-175

זה משפר את האחיזה והבטיחות, ולדעתי שווה את ה30 שקל (בערך) שהשינוי עולה

פורסם

לא 600 ש"ח ,אבל לא יותר מ-850 ש'ח וזהו,

 

אפשר להחליף את המידה ל-175 מ-155 אבל אין לי צורך,בייחוד בעובדה שלצערי אין באמתחתי ג'נט שיתאים למידה.

 

אעבוד בשיטת האלימינציה,

יש חברה שלא כדאי להתקרב אליה?

פורסם

כל חברה בטווח של 1200 חלקי 2.

 

אני נגיד, אם הייתי מחליט להתקמצן בטירוף - הייתי מחפש צמיגים משומשים במצב טוב.

 

בשביל צמיגים במידה שלך צריך לשלם לא יותר מ-400 ש"ח לרביעיית משומשים במצב טוב.

 

בכל מקרה אני במקומך הייתי אומר תודה אם הייתי מוצא צמיג נורמלי. במידות האלה יש בעיקר צמיגי לינג לונג.

פורסם
לא 600 ש"ח ,אבל לא יותר מ-850 ש'ח וזהו,

 

אפשר להחליף את המידה ל-175 מ-155 אבל אין לי צורך,בייחוד בעובדה שלצערי אין באמתחתי ג'נט שיתאים למידה.

 

אעבוד בשיטת האלימינציה,

יש חברה שלא כדאי להתקרב אליה?

 

יש בהחלט צמיגים מתאימים ברמת המחירים שציינת (כ-850 ש"ח)

 

ראה:

http://www.tires4u.co.il/?x=x&search=1&iGarageID=&sc=&m=&r=13&a=&s=155&ar=1&page=2&OrderBy=&AscDesc=

המחירים בפועל נמוכים יותר מאלו שמוצגים באתר.

 

הימנע מצמיגים סינים!

 

לך על המותגים המערביים/ קוראנים הידועים: הנקוק, דנלופ, קלבר, קונטיננטל, ברידגסטון וכד'. אם אתה ממש לחוץ בכסף לך על אליאנס (פחות מומלץ אבל בטח יותר טוב מצמיגים סינים).

×
×
  • תוכן חדש...