Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך זה גם שלא היו סובאריות טנדר או E10 ?!

 

 

זה גם מה שאני שואל...

 

לא היה מספיק מקום לכל הרכבים, אז החליטו על דגמים מסויימים וחלק העדיפו לא להציג.

אולי בתערוכה לרגל 100 שנה... יהיו מוצגות אימפרזות וB4... :)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד לסובארו. אפילו שמטרות כל השיפוצים האלה היא פרסומית נטו, הכוונה עדיין טובה והתוצאות בהתאם!

הרבה מזל טוב למועדון סובארו ולחלק מהנשמות הטובות שאני מכיר, שסובארו עשו להם חתיכת טובה בשיפוצים האלה.

 

 

 

שמעתי שבקרוב דלק מוטורס יעשו דבר דומה...:roflmao:

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
גם האצ'בק וגם סטיישן,לגאסי,ג'סטי

:lol:.בקושי היה מקום ל10 הרכבים שהוצגו,אתה רוצה שידחפו עוד דגמים?:wink:

האמת שבפעם הבאה שרוצים להציג תערוכה של סובארו ישר יציגו אצלך בבית גם ככה יש לך את רוב הסוגים. טוב חוץ מקופה כמו שלי אבל אני אציג אותה גם

פורסם
האמת שבפעם הבאה שרוצים להציג תערוכה של סובארו ישר יציגו אצלך בבית גם ככה יש לך את רוב הסוגים. טוב חוץ מקופה כמו שלי אבל אני אציג אותה גם

קופה?,הבטחתי לעצמי אתההיא מבת חפר עד סוף אוקטובר אם אף אחד לא יקנה אותה מהבחור.

אהא,גם רקס שיש לגינאדי חסרה לי:roll::-(:roll::-(

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם
קופה?,הבטחתי לעצמי אתההיא מבת חפר עד סוף אוקטובר אם אף אחד לא יקנה אותה מהבחור.

אהא,גם רקס שיש לגינאדי חסרה לי:roll::-(:roll::-(

תאמין שאת ההיא מבת חפר אני רוצה שבאמת זה לא כסף אבל מה אני יעשה עם 3 סובארו קופה בבית ?

פורסם
קופה?,הבטחתי לעצמי אתההיא מבת חפר עד סוף אוקטובר אם אף אחד לא יקנה אותה מהבחור.

אהא,גם רקס שיש לגינאדי חסרה לי:roll::-(:roll::-(

 

מישהו סיפר לי, שהייתה אחת נידמה לי ביד2 דווקא עם 2 דלתות, אבל עם הגג החתוך...:? חבל! אבל, אולי אפשר איכשהו לשחזר לה את הגג, אם לא הורידו אותה מהכביש?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
מישהו סיפר לי, שהייתה אחת נידמה לי ביד2 דווקא עם 2 דלתות, אבל עם הגג החתוך...:? חבל! אבל, אולי אפשר איכשהו לשחזר לה את הגג, אם לא הורידו אותה מהכביש?:roll:

חיפשתי אותה ורצתי אחריה,אך לשוא!,הברזלנים היו זריזים וכנראה שילמו לו טוב .

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50


×
×
  • תוכן חדש...