Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

חיברתי סט קומפוננט של הרץ ללא מגבר לרדיו DEH 7000BT ולפי מה שקראתי כאן אז לא שמעתי טוב כי קשה למגבר הפנימי של ה HU לדחות את הרמקולים. אז חיברתי את הרדיו לרמקולים שבוא עם הרכב שמתאימים לרדיו דיסק אפילו פחות טוב וגיליתי שיש את אותה בעיה. ברדיו דיסק אפשר להגיע עד 62 בווליום והיום כשניסיתי את העוצמה הגעתי לפול ווליום, לא שמעו כזה חזק אבל היה עיוות כמובן ברמקולים (הם 120W והרדיו מוציא 50W), יכול להיות שרדיו כזה טוב יש לו הגבר כל כך גרוע?

פורסם

שאלתי,אתה כבר ענית לעצמך לא תוכל לעולם להגביר עד הסוף ולשמוע נקי.

 

זו אגדה אורבנית,בגדול תוכל להגביר עד הסוף עם תבטל אל הלאודנס במכשיר,תוריד המון מהבאסים ותחתוך כל רמקול עם קבל,רק אז אולי תוכל לשמוע.

 

אין לך מה להתרגש זה מה שמגבר פנימי מסוגל לעשות.

ג'ובני

פורסם

פשוט היו לי כבר הרבה רדיו דיסקים, רובם פחות טובים ומעולם לא קרה לי שכלל הגעתי לווליום מקסימלי , שלא לדבר על עיוות, וגם ברמקולים קואקסליים, אז זה מוזר לי. יכול להיות שה HU לא בסדר?

פורסם

לא,אין קשר בעצם יכול להיות אני בטח שלא יכול לשלול אבל לכל ר"ד יש רכיבים שונים המגובבים חדיו ויוצרים משהו קצת

 

 

 

שונה, שמדובר במגבר פנימי ההבדל לא כזה גדול בין מכשיר למכשיר,אם אחנו מדברים על מכשירים שלא מיוצרים

 

בסוריה וכדומה.:-)

ג'ובני

פורסם

אתה צריך להבין דבר כזה שהמגבר הפנימי של המכשיר רדיו דיסק שלך הוא מגבר פצפון שמוצהר בטח 4x50 וואט pmpo כלומר הוא יכול להוציא 50 וואט בפיקים מאוד קצרים ומאוד מעווטים,בשטח המגבר הפנימי שלך מוציא ביום טוב 18X4 וואט rms אז תחשוב שהרמקול שלך נניח מוצהר 100 וואט rms והרדיו דיסק שלך מוציא 18 וואט rms לכל ערוץ אז אין הגברה מספקת לרמקול ובגלל זה יש לך ווליום חלש והמון עיווטים בווליום גבוה,מה גם שאתה יכול ככה לשרוף את המגבר שלך.

איזה רדיו דיסק יש לך? זה יכול גם לעזור.

שים לב שברדיו דיסקים איכותיים (hi-end) אין בכלל מגבר פנימי או לפחות אופציה לביטול המגבר הפנימי (עיין ערך אלפיין9887).

ודרך אגב איזה רמקולים חיברת?

פורסם

רשמתי למעלה שהרדיו דיסק שלי הוא PIONEER DEH-7000BT והוא HI END מוציא 22RMS לערוץ, ויש לו אופציה גם לבטל את המגבר הפנימי.

בהתחלה חיברתו לו קומפוננט HERTZ DSK 165 , ואז אמרו לי כאן שאין מספיק כוח לדחוף אותם, אבל גם כשאני מחבר אליו קואקסליים רגילים נשמע העיוות הזה. וכל ה HU שהיו לי לפני זה היו פחות טובים ולעולם לא הגעתי איתם לפול ווליום, ברדיו הזה אני מגיע לפול בתור התחלה (מבחינת עוצמת השמע למשל כשאני נוסע עם חלונות פתוחים) ובעוצמות הגבוהות כמובן שיש עיוות ברמקולים, גם בקומפוננטים וגם בקואקסליים...

 

יש סיכוי שה HU לא בסדר? כי חיברתי כבר בזמנו HU עם כזה הספק לרמקולים קואקסליים בהספק גבוה יותא ולא היה שום עיוות שלא לדבר על זה שמבחינת עוצמה לא הגעתי לפול ווליום...

פורסם

אתה ממשיך להתעקש בצורה כה נחרצת למרות שכבר ענו לך על השאלה הזו מספר פעמים (גם בשרשורים קודמים.)

כמו שכבר אמרו קודמיי, ה-HU פשוט לא מספיק חזק ויש לו אחוז עיוות מאוד גבוהה, אם אתה רוצה כל כך להתעקש ולהמשיך להאמין שאתה צודק אז לך תחליף תה-HU, למה אתה בכלל מתייעץ?

לגבי ה-DEH-7000BT היי-אנד הוא לא, במקרה הטוב רק END.

פורסם

בהמשך למה שעניתי לך ומה שענו לך כבר,אז קודם כל המגבר הפנימי לא יכול לדחוף שום רמקול כי אין לו ידיים לעשות את זה.:twisted:

בוא נניח שהמגבר של הרדיו דיסק שלך באמת מוציא ביום טוב 4X22 וואט rms לכל ערוץ,והרמקולים שלך דורשים בסביבות ה-120 וואט rms אז תסתכל טוב ותראה ש-22 וואט זה לא מספיק בשביל הרמקולים שלך.

בקשר לזה שאתה מצליח להגיע לפול ווליום או לא קובע שום דבר ולא הקטן ביותר בקשר של האיכות והרמה של הרדיו דיסק או הרמקולים שלך.

לרדיו דיסק שלך פשוט יש אחוז עיווט גבוה שבשילוב עם חוסר ההספק של המגבר הפנימי של הרדיו דיסק יוצרים את העיווטים הגבוהים שאתה שומע.

נ.ב: הרדיו דיסק שלך רחוק שנות אור מלהיות hi-end בערך כמו שהמש רחוקה מכאן.

הנה למשל דוגמא למערכת היי אנד איכותית שהיא deck ללא מגבר פנימי:

http://www.clarion.com/us/en/products/2008/audio/source_units/cd/DRZ9255/us-en-product-pf_1172385113235.html

ויש עוד הרבה דוגמאות.

×
×
  • תוכן חדש...