Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

כמו שאתם יודעים לפני שבוע התקנתי סאב ומגבר( סאב של סרווין וגה 12 דגם ווגה ומגבר של הייפוניקס

גרסאת הטיטאן).

החיווט הוא חיווט 4 גייג'.

מיד שחזרתי חזרה לביתי נוכחתי למשהו די מוזר- כשאני מגביר לווליום שהוא די עוצמתי המערכת נכבית, ז"א

הHU ממשיך להראות את הזמן של השיר אך ללא צליל, אלא אני נדרש לכבות את הHU ולהדליק מחדש.

לאחר שזה קרה, חזרתי אל המתקין והוא אמר שהסאב גרם לתזוזה מסויימת בחוטים שם והוא אמר שהעניין סודר, אך

שוב נוכחתי לתופעה( אגב, התופעה יכולה לבוא פתאום ולא כל פעם שאני מגביר).

מה הבעיה כאן? מגבר? סאב? HU? קומפ'?

אני ממש מתחרפן מהעניין כי כ''כ חיכיתי למערכת הזאת ואני כ''כ מרוצה, רק הדבר הזה משגע אותי.

אשמח לעזרתכם.

פורסם

ושים לב על הדרך אם הנורה של הPOWER (אם יש במגבר הזה), הייתי עד למצב של חיבורי מתח רופפים, דבר שניתק את המגבר בסיבובים וכאלה, כנ"ל גם למצבר ולשלדה.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

יכול להיות שאתה מגביר את הווליום יותר מידי ואז המגבר מכבה את עצמו

תנסה להוריד את הווליום במגבר וככה תוריד מימנו עומס

Head unit -> clarion dxz785usb amp1>-pulse audio ba4400

:evil::evil::evil:

amp2->Cerwin Vega EXL350 COMPONENT->hertz ESK165l.3

6x9-> - HERTZ ECX690 sub -> lanzar max12 capasitor->boss 2 cap20s

פורסם

עוד אופציה מנסיון אישי שנתנו לי בדיוק אותם סימפטומים של פרוטקשן

זה שהפיוז שיושב על המצבר בדרכו למגבר סדוק מבפנים! (לא ניתן לראות בלי הוצאה שלו החוצה מהבית והתבוננות טובה)

זה אומנם סיכוי קטן אבל גם אופציה לבדיקה.

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

×
×
  • תוכן חדש...