Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבת 150 מכוניות? כנס ל11 שנות מאסר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכתב האישום מצוינים רק 60 רכבים גנובים.... מאיפה הביאו את ה-150? ולמה השופט מציין 150 אם רק 60 מופיעים בכתב האישום? מוזר...... :?:

 

תקצצו 1/3 על התנהגות טובה ותקבלו 7 פלוס קצת שנות מאסר.

 

וכמה מכוניות הוא יגנוב בחופשות שהוא יקבל?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

מה שמרתיח אותי בכל הסיפור הזה הוא העבר הפלילי המרשים שהצליח לצבור הבחור עד שנעצר.

 

לדעתי הוא היה צריך לקבל שנה בכלא כבר בגניבה השלישית, וחמש נוספות אחרי הגניבה השישית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בכתב האישום מצוינים רק 60 רכבים גנובים.... מאיפה הביאו את ה-150? ולמה השופט מציין 150 אם רק 60 מופיעים בכתב האישום? מוזר...... :?:

 

תקצצו 1/3 על התנהגות טובה ותקבלו 7 פלוס קצת שנות מאסר.

 

אתה טועה , תקרא טוב ה60 הן פריצות לרכב שנעשו במקביל לפריצות לבתים*

(כמו שאני לפחות הבנתי הוא גנב את המפתחות של ה60 רכבים האלו עליידי פריצה לבתים.)

 

וגם 60 רכבים זה לא 7 שנים =\

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3591082,00.html

 

אני לא יודע אם לצחוק או לבכות:brickwall::shock2::bad-word:....

איך הוא מצליח לגנוב 150 מכוניות והמדינה מתעלמת ממנו?!?! 11שנים זה לא מספיק!!

איך הוא מצליח ?.

הבעיה היא לא רק עם העונשים, כל המערכת "המטפלת" בגנבת מכוניות אימפוטנטית.

אבא של חבר של הבן שלי שברשותו אקדח ברשיון, התעורר לפני מס' חודשים לקול ליחשושים בערבית בחצרו. כאשר הוא יצא לבדוק מה קורה שנים מהגנבים זרקו עליו מרצפות והשלישי המשיך לטפל בהנעת הטנדר שלו.

נכנס הזקן חזרה לבית, הרים טלפון למשטרה ואמר גונבים לי את הטנדר, הגנבים כאן זורקים עלי אבנים, מותר לי לירות בהם ?.

לא, ענתה השוטרת, תבוא לתחנה ותגיש תלונה, אנחנו לא יכולים לבוא כי יש לנו אירוע. הטנדר לא נמצא עד היום.

אני בטוח שאם הגנבים היו יודעים שמותר לי להגן על רכושי בכל דרך,היו נרתעים.

בשנת 1861 בזמן מלחמת האזרחים באמריקה, הצפון נגד הדרום, כלי התחבורה היו סוסים, התחילה גניבת סוסים איומה, עד שאברהם ליקולין המושל נתן הוראה לירות (לא לעצור) בכל גנב סוסים בלי אזהרה. כך למעשה הגנבות פסקו.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
העונש המקסימלי על גניבת מכונית הוא 7 שנים - בפועל לא נותנים להם אפילו חודש לפעמים.

 

11 שנים בשביל 150 מכוניות.. הוא קיבל שנת מאסר על כל 13 מכוניות שהוא גנב! פשוט בושה, ובושה יותר גדולה שהוא אחד מתוך אלפי גנבים שקיבל מאסר, ואילו השאר נעצרים ומשתחררים ונעצרים ומשתחררים, בתי המשפט פשוט חולמים.

 

 

אז הוא צריך לשבת 1050 שנות מאסר - שבע שנים על כל מכונית.

 

הוא רק הורשע על 150 אולי נב 350 ? מי יודע את זה ו לכמה בתים פרץ וגנב חסכונות של אנשים ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

אם אתה שואל אותי, כן - אדם שמגיע למספר עצום של גנבת 150 מכוניות! צריך לשבת כל חייו בכלא.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

תפסיקו לזלזל בעונש אתם יודעים איך זה לשבת בכלא אז הוא גנב מכוניות עשיתם מימנו נאצי,רוב מי שקורה לשים כל אחד שעשה איזה עברה בכלא כל החיים שלו כולל עינויים בעצמו היה בוכה אחרי יומיים שלוש לאמא או משהו תיזכרו זה בכל זאת בן אדם אם רגשות לא פחות מאף אחד מימכם.ועשיתי חישוב 4000 שקל על כל ה150 מכוניות זה 600000שקל!! יותר מחצי מיליון שקל!!!:shock:

גניבת מכוניות משתלמת בימינו...

פורסם
תפסיקו לזלזל בעונש אתם יודעים איך זה לשבת בכלא אז הוא גנב מכוניות עשיתם מימנו נאצי,רוב מי שקורה לשים כל אחד שעשה איזה עברה בכלא כל החיים שלו כולל עינויים בעצמו היה בוכה אחרי יומיים שלוש לאמא או משהו תיזכרו זה בכל זאת בן אדם אם רגשות לא פחות מאף אחד מימכם.ועשיתי חישוב 4000 שקל על כל ה150 מכוניות זה 600000שקל!! יותר מחצי מיליון שקל!!!:shock:

גניבת מכוניות משתלמת בימינו...

 

שמע לא יודע אם אתה אחד מהם אבל אם הוא גונב ופורץ הרגשות שלו לא מעניינים אותי שישלם על כל מה שהוא עשה.

 

מה אתה בא לגונן עליו? אתה אומר את זה כאילו זה בסדר לגנוב, מה הוא צריך כסף מה הוא יעשה מסכן? אני מרחם עליו

 

שיגנוב את האוטו שלך לא את שלנו אחרי זה תבוא ותרשום פה הודעות מטופשות.

פורסם
שמע לא יודע אם אתה אחד מהם אבל אם הוא גונב ופורץ הרגשות שלו לא מעניינים אותי שישלם על כל מה שהוא עשה.

 

מה אתה בא לגונן עליו? אתה אומר את זה כאילו זה בסדר לגנוב, מה הוא צריך כסף מה הוא יעשה מסכן? אני מרחם עליו

 

שיגנוב את האוטו שלך לא את שלנו אחרי זה תבוא ותרשום פה הודעות מטופשות.

 

סתם ילד מסכן, עזוב אותו.

העונש קטן מדי, מגיע לו אפילו יותר מזה.

פורסם

נו באמת איזה תגובה תת רמה:|יש דרכים נורמאליות יותר להגיב,גנבו לנו את הרכב 4 פעמים פעם אחר פעם ועדיין אני חושב שמגזימים ש11 שנים בכלא זה עונש קטן אתה יודע מה זה לשבת בכלא? זה שנגנב לו הרכב מפסיד רכב ויש סיכוי שיקבל עוד פיצוי על זה יש לי שכנים שהיה להם אוטו דיי ישן ורצו להחליף ואחרי שגנבו להם את האוטו מהכסף של הביטוח הם קנו אותו חדש ויותר טוב ובמיקרא הכי גרוע מפסיד מכונית לא מרוויח כלום ונוסע באוטובוסים ומוניות או משהו עד שהוא חוסך לחדשה ולא ממש "סובל",לאומת זאת הגנב מפסיד מהחיים שלו וסובל 11 שנה בעוד שזה שנגנב לו הרכב כבר מזמן שכח מהגניבה,לא שאני מצדיק גניבות רכב אבל אומר ש11 שנה זה מספיק הוא מספיק סובל מה אתה רוצה מאסרי עולם כיסאות חשמלים תאי גזים? 11 שנה זה מספיק סבל אם אתה תיכנס לכלא לחודש אחד אתה תהפוך שם בעצמך ל"ילד מסכן" ותיבכה שם כל היום אתה לא יודע מה זה כלא בכלל מי אתה שתישפוט ש11 שנה זה כזה עונש קטן? מה אתה יודע בכלל??.תלמד להגיב כמו בן אדם על הדרך תוקפנות זאת דרך של טיפשים שאין להם דרך יותר טובה להגיב.

פורסם

ואתה יודע מזה לשבת בכלא?! זה לא ארה"ב או רוסיה שאנשים מעדיפים למות מאשר להיכלא בהם , ראית את התמונות של המחבלים האסירים הפלסטינים ששיחרו תמורות גופות החטופים?! אם לא אז חפש ברשת תמונות , בריאים מלאים(כנראה שהאכילו אותם טוב) ובכלל אבל בכלל לא מפחדים או חוששים מלחזור לכלא בישראל , ואנחנו מדברים פה על מחבלים שאותם בכלל אסור להשאיר בחיים צריך לענות אותם כמו שבגיהינום לא יענו אותם.

 

וחוץ מזה תחשוב שבכל הפעמים האלו הוא לא היה במצבים שהוא כמעט ניתפס על ידיי בעל הרכב/הדירה אני מאמין שאדם שאין לו בעיה לפרוץ ל60 בתים ולגנוב 150 רכבים משוגל ואף מוכן בקרה הצורך גם לרצוח, במיוחד אם זה אחד חמוד מקלקליה.

פורסם
ואתה יודע מזה לשבת בכלא?! זה לא ארה"ב או רוסיה שאנשים מעדיפים למות מאשר להיכלא בהם , ראית את התמונות של המחבלים האסירים הפלסטינים ששיחרו תמורות גופות החטופים?! אם לא אז חפש ברשת תמונות , בריאים מלאים(כנראה שהאכילו אותם טוב) ובכלל אבל בכלל לא מפחדים או חוששים מלחזור לכלא בישראל , ואנחנו מדברים פה על מחבלים שאותם בכלל אסור להשאיר בחיים צריך לענות אותם כמו שבגיהינום לא יענו אותם.

 

וחוץ מזה תחשוב שבכל הפעמים האלו הוא לא היה במצבים שהוא כמעט ניתפס על ידיי בעל הרכב/הדירה אני מאמין שאדם שאין לו בעיה לפרוץ ל60 בתים ולגנוב 150 רכבים משוגל ואף מוכן בקרה הצורך גם לרצוח, במיוחד אם זה אחד חמוד מקלקליה.

 

נו באמת, אתה עוד טורח לענות לו?

הוא עוד אומר מה זה גניבה לעומת 11 שנה? הוא מסכן שיתנו לו פחות, שיהיה לו מטוביציה למה להרוס לו את כל הפאן שבגניבה?

 

מרוב שזה עצוב זה כבר מצחיק

פורסם
גנבו לנו את הרכב 4 פעמים פעם אחר פעם ועדיין אני חושב שמגזימים ש11 שנים בכלא זה עונש קטן.

 

הגונב מגנב פטור.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

×
×
  • תוכן חדש...