Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופס :oops:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
פורסם פה מזמן

שטויות, אני לא ראיתי את זה, ובטח ובטח שכל החדשים.

כל הכבוד לבן אדם שבנה אותה.

מישהו יודע איזה מכונית היא היית לפני ששרפו אותה?

היום אני דופק 100 אולי 150 בחורות ליום!

מי שטרח בערב שבת, יכול להספיק לאפטר פרטי באומן 17

אל תוסיף שמן למדורה = אל תוסיף פנקייקס למחבת

מה אמרו השיחים לגנן? הגזמת

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=C23D8F905E2C45C591A28AC1EF5D235B&alid=29894

פורסם

לא מוסטנג ישנה ... למוסטנגים הישנות הפנסים יותר קטנים אבל זה מילא ... החור של הטנק דלק באמצע ...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שזו (ואני מצטט) " it used to be a Mercedes 500 SEC from 1988"

 

2. היא די יקרה ואני יכול לחשוב על המון המון המון המון (המון כבר ציינתי?) מכוניות אחרות שהייתי מעדיף לרכוש באותו המחיר (המחיר כתוב בטקסט, אנשים די להתעצל ולשאול, לכו תקראו את השרשור ותראו).

פורסם

That "thing" was made from a Mercedes C126 Coupe (560 SEC for example)

 

The original car is a C126 500 SEC

 

הם מבקשים עליה חצי מהמחיר של המקורית.. 250 אלף כחולי/כתומים וירוקים (יורואים כאילו דהה..) :lol:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

פששש... אחד הדברים היותר מרגשים שראיתי...

איזו השקעה!!!

כל הכבוד לבחור הזה, באמת...

 

 

רק חבל שהוא לא חשב על זה,

שליקנות חדשה בטח עולה פחות כסף.... :lol:

פורסם
פששש... אחד הדברים היותר מרגשים שראיתי...

איזו השקעה!!!

כל הכבוד לבחור הזה, באמת...

 

 

רק חבל שהוא לא חשב על זה,

שליקנות חדשה בטח עולה פחות כסף.... :lol:

 

אני לא יודע אם כבר התחילו לייצר אותה, אבל מתי שהוא עשה אותה היא בכלל לא הייתה בייצור ככה שלקנות אחת חדשה זה לא אופציה, ובכלל, אני בטוח שהוא השקיע בה הרבה פחות מהמחיר האמיתי שלה אם הוא מוכר אותה ב250 אלף יורו.

דייטסו שרייד בטירוף...

פורסם
פששש... אחד הדברים היותר מרגשים שראיתי...

איזו השקעה!!!

כל הכבוד לבחור הזה, באמת...

 

 

רק חבל שהוא לא חשב על זה,

שליקנות חדשה בטח עולה פחות כסף.... :lol:

 

אני לא יודע אם כבר התחילו לייצר אותה, אבל מתי שהוא עשה אותה היא בכלל לא הייתה בייצור ככה שלקנות אחת חדשה זה לא אופציה, ובכלל, אני בטוח שהוא השקיע בה הרבה פחות מהמחיר האמיתי שלה אם הוא מוכר אותה ב250 אלף יורו.

 

 

 

אתה חושב שהרכב הזה עולה יותר מ-250K יורו??? ממש לא ניראה לי.... :?

 

חוץ מיזה,תצא מזה... הרכב ניבנה אחרי שהדגם הזה יצא לאור...

הוא לא המציא את הדגם,ואז מרצדס החליטו : "או, זה רכב יפה... נתחיל ליצר אותו!! " :wink:

×
×
  • תוכן חדש...