Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגביר הצתה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!!,

בסוד יש חוט מיוחד שמתחבר לכויל, הוא נקרא "מגביר הצתה",

מישהו יכול לתת לי קצת פרטים?

האם אני יכול לחבר את החוט הרגיל, זה שבה עם סט חוטי ההצתה של האלפא?? (בלי שיהיה שינוי משמעותי בהצתה?)

 

 

תודה מראש על התשובות..

 

ונתפוס טרמפ בקשר להצתה,

מישהו יכול לאמת שהאלפא שלי צריכה מרווח אלקטרודות של

W5DC

ולא

W7DC

כמו שהיה ברכב כשקיבלתי אותו??

פורסם

אתה יכול לשאול את לירן...

 

הוא עבר חוויה מחשמלת בדיוק בנושא הזה לפני כמה ימים...

 

:shock3:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

לירן???

הוא יוכל לעזור לי??

יאללה זה משהו מטורף, אף אחד לא מכיר את המגביר הצתה הזה....

תיאור מגביר ההצתה:

נראה ממש כמו החוט שהולך מהדיסטרבוטור לכויל רק שבאמצע - , יש משהו שנראה כמו צינור בצבע חום (אולי הצבע השתנה בעקבות השנים), מהכבל יוצא חוט למינוס (החוט מתחבר לשלדה => שזה מינוס.)

ועל החוט ה"מוגבר" ישנה תבית של:" מגביר הצתה, בלה בלה, בללה בלבלבלה.."

 

למישהו לעזאזל יש שמצ של מושג מה זה?

איציק? אולי? קומפי-מן ?

חכמי הפורום? :oops::p

פורסם

לירן בטוח יוכל לעזור לך, הוא יודע גם בדיוק איך מגביר ההצתה מרגיש, וכמובן שהוא יודע איך נראים סימנים מגעילים בצבע חום כמו הצינור שראית

 

--------------

עריכת הודעה:

 

הלו, חברים אני באמת צריך עזרה...!

מישהו?

 

אם הייתי יודע הייתי עוזר לך, אנחנו מחכים למומחים שיענו ובינתיים בו זמנית מקפיצים לך את השרשור ללמעלה, עבודת קודש :wink:

יובל.

פורסם
מה שאני יכול לעזור לך זה שאל תתעסק עם החוטים שהסוויץ פתוח..

לא כדאי..

אבל שווה - 4 ימי מחלה ...

 

לפעמים אני שואל את עצמי כמה מטומטם יכול להיות בן-אדם... :shock:

למה להתעסק בהצתה של הרכב :?:

למה לעבוד עם סוויץ' פתוח :?:

למה, לעזאזל, לגעת במשהו שלא מבינים בו כלום :?::?::?:

 

רק לאלוהים התשובות, כנראה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
למה, לעזאזל, לגעת במשהו שלא מבינים בו כלום :?::?::?:

 

רק לאלוהים התשובות, כנראה.

 

איציק

 

אתה יכול לשאול את אותה שאלה כל פוליטיקאי בכיר בארץ , או מהנדס תוכנה :wink:

פורסם
מה שאני יכול לעזור לך זה שאל תתעסק עם החוטים שהסוויץ פתוח..

לא כדאי..

אבל שווה - 4 ימי מחלה ...

 

לפעמים אני שואל את עצמי כמה מטומטם יכול להיות בן-אדם... :shock:

למה להתעסק בהצתה של הרכב :?:

למה לעבוד עם סוויץ' פתוח :?:

למה, לעזאזל, לגעת במשהו שלא מבינים בו כלום :?::?::?:

 

רק לאלוהים התשובות, כנראה.

 

איציק

 

 

 

תשובות לשאלות של איצק ששואל את עצמו ...

1. אדם יכול ליהיות מטומטם עד מאוד

2. מתעסקים בהצתה של הרכב , בכדי לנקות וכו...

3. מן הסתם אדם שמתעסק בדבר שהסוויץ פתוח הוא עשה את זה בטעות

בד בבד שבאי תשומת לב - כמובן קטלנית לעיתים..

4.למה אתה חושב שנוגעים במשהו שלא מבינים מאיפה..

5. את השאלה הזו תפנה לאלוהים ביום שבת בבית הכנסת

פורסם
[quotte

 

תשובות לשאלות של איצק ששואל את עצמו ...

1. אדם יכול ליהיות מטומטם עד מאוד

2. מתעסקים בהצתה של הרכב , בכדי לנקות וכו...

3. מן הסתם אדם שמתעסק בדבר שהסוויץ פתוח הוא עשה את זה בטעות

בד בבד שבאי תשומת לב - כמובן קטלנית לעיתים..

4.למה אתה חושב שנוגעים במשהו שלא מבינים מאיפה..

5. את השאלה הזו תפנה לאלוהים ביום שבת בבית הכנסת

 

2. מה יש לנקות בהצתה ?

3. טעות ? זו טעות של כלא.

4. ספר לי, במטוטה ממך, על השכלתך בחשמל.

5. את זה אני אשאיר לך :D

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טוב , אני רואה שאתה מחייך , אז אני יקח את זה ברוח טובה..

אבל שתידע , שהתבטאות כזו היא לא במקום ...

בכול מקרה אתה צודק בדבר אחד שהטעות היא חמורה מאוד

אבל טעויות קורות לטוב או לרע..

השכלה אין אבל , רוכשים תוך כדי ניסוי וטעייה...ולאט לאט לומדים גם בדרך הקשה..

ובקשר לסעים 5 איציק , יש לשנינו ברחוב בית כנסת מרוקאי.. תאמין לי

שם יעזרו....

×
×
  • תוכן חדש...