Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כן, את זה הבנתי, אבל איפה הוא עובד ומה רמת המחירים שלו?

 

הבנתי שהבנת, תבין,

 

זה היה בצחוק ... :lol::lol::lol:

 

יום טוב

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

ביקור נוסף מאתמול - עבודות הברזל מתקרבות לסיום...

 

2708081245pu9.jpg

 

2708081246hv8.jpg

 

2708081247ho6.jpg

 

2708081248wr6.jpg

 

2708081249qc5.jpg

 

השתלת המרזב, עברה בשלום ;-)

 

2708081250hs7.jpg

 

2708081251ov5.jpg

 

החלק הפנימי של מכסה המנוע, אשר 'לכאורה' היה תקין, זוכה לתשומת לב - כל הקצה הקידמי נבנה מחדש:

 

2708081253km6.jpg

 

 

 

פורסם
לא ידעתי שאודי מחלידה יותר מפיאט :-).

 

בהרכבה אשמח לעזור

בהצלחה

 

ג'ינג'י, תילמד:

 

אודי - מחלידה. פיאט - מיתכלה. ככה זה היה פעם.

 

ההצעה נרשמה, ותנוצל....

פורסם

אסף, הפחח עושה איזה שהוא "חיסון" נגד חלודה לפני הרכבת החלקים המתוקנים?

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
אסף, הפחח עושה איזה שהוא "חיסון" נגד חלודה לפני הרכבת החלקים המתוקנים?

 

חייבים לעשות, אחרת מהר מאוד החלודה תתחיל מחדש (בניגוד לדעה הרווחת, כל הרכבים הגרמניים של תחילת שנות ה-70' ללא יוצא מן הכלל סבלו קשות מחלודה, להבדיל מהצרפתיים שהתכלו לאט לאט, והאיטלקיים שהתכלו מהר מהר..).

 

ביומיים הקרובים אמורים לסיים את עבודות 'הברזל' (יש עדיין לטפל בריצפה - ולבנות מחדש..), ורק בשבוע הבא יתחילו בהכנה לצבע - מה שבראש ובראשונה כולל מיגון כנגד חלודה.

פורסם

tזה מחליד בגלל שזה אודי

עם זה היה מרצדס או ב מ וו זה סיפור אחר

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
ג'ינג'י, תילמד:

 

אודי - מחלידה. פיאט - מיתכלה. ככה זה היה פעם.

 

ההצעה נרשמה, ותנוצל....

אבירם = גינגי

מעניין?

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
tזה מחליד בגלל שזה אודי

עם זה היה מרצדס או ב מ וו זה סיפור אחר

 

אריה,

אם אני היית מלמד אותו את זה הוא היה כועס.

מזל שאתה הסברת לו...

 

אסף, נראה לי שאתה תשיג אותי, למרות שהתחלת רק כמה ימים אחרי. :-(

 

בהצלחה

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
tזה מחליד בגלל שזה אודי

עם זה היה מרצדס או ב מ וו זה סיפור אחר

אריה בתחילת שנות ה-70 היה משבר של חומרי גלם בגרמניה . שכלל מחסור בברזל ,היצרנים הגרמנים השתמשו מחוסר בררה

בחומר ממוחזר ואלה התוצאות.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
tזה מחליד בגלל שזה אודי

עם זה היה מרצדס או ב מ וו זה סיפור אחר

 

מזל שהפחח מצא ארבע איזטות: שלוש הספיקו בדיוק למכסה מנוע:

עם הרביעית, הוא בונה בית לברבי של שירה...

 

את ההגאים + צינור + מיפרק + דוושות (אתה בטח לא יודע, אבל באיזטה זה מגיע יחד), וידיות ה-הנדברקס - הוא התיך בשביל הזרועות לווישרים שראית....

פורסם
מזל שהפחח מצא ארבע איזטות: שלוש הספיקו בדיוק למכסה מנוע:

עם הרביעית, הוא בונה בית לברבי של שירה...

 

את ההגאים + צינור + מיפרק + דוושות (אתה בטח לא יודע, אבל באיזטה זה מגיע יחד), וידיות ה-הנדברקס - הוא התיך בשביל הזרועות לווישרים שראית....

 

אסף

מהר תנגב את הנזילה מהזווית של הפה (שהטוב לב לא יברח לך החוצה):-D

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

פורסם

הביקור הנוכחי, נועד (עוד תירוץ...) להעלות את המושבים + מדף אחורי לרפד

 

3008080811wo3.jpg

 

וזה אחד מהבנים של סאלח, מרפדיית הצפון (נצרת):

 

3008080813fw9.jpg

 

עבודות הריתוך של רצפת הרכב הסתיימו (השלב הבא יהיה זיפוט, חומרי אטימה/דומדום, קומפאק, ואח"כ הכנה ליסוד):

 

3008080928pb8.jpg

 

3008080929xr6.jpg

 

קשה לראות, אבל, כל הרצפה עליה היה מונח המצבר (מתחת למושב אחורי - בכל זאת קרובי משפחה של VW) - נבנתה מחדש

 

3008080926gv7.jpg

 

צד ימין קדמי:

 

3008080925yp6.jpg

 

3008080923rl7.jpg

 

ומרחוק יותר:

 

3008080922kb6.jpg

פורסם

ועוד קצת: תחילת ציפוי ב'קומפאק' (ואלו הן התמונות שנותרו לאחר שעשרים אחרות נמחקו לי בהינד הקלדת Delete...)

 

3008081113hi7.jpg

 

3008081119el5.jpg

 

3008081124cs4.jpg

 

3008081126nn8.jpg

 

השלב הבא, אחרי הקומפאק, יהיה ביקורת ואז קומפאק פילר, שוב ביקורת, יסוד, ושכבת צבע ראשונה שאחריה תבואנה עוד שלוש נוספות.

 

בתחילת העבודה, הייתי מודאג שהחבר'ה במח' הפחחות לא ידברו איתי כאשר הם יראו את ה"אוצר".

כעת, אני מודאג ($$$) מהעובדה שהם עדיין מדברים עימי..

 

שבוע טוב.


×
×
  • תוכן חדש...