Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי תאוריה!!

 

סופסוף!!!

 

לא דרך הממשלה הם עוד בעיצומים.........

 

המורים משלמים ואנחנו ניגשים........ 8)8)

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
עברתי תאוריה!!

 

סופסוף!!!

 

לא דרך הממשלה הם עוד בעיצומים.........

 

המורים משלמים ואנחנו ניגשים........ 8)8)

 

כבר הגעת לגיל של מבחן התאוריה :) ?

 

איך שהזמן רץ. :roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
עברתי תאוריה!!

 

סופסוף!!!

 

לא דרך הממשלה הם עוד בעיצומים.........

 

המורים משלמים ואנחנו ניגשים........ 8)8)

 

כבר הגעת לגיל של מבחן התאוריה :) ?

 

איך שהזמן רץ. :roll:

 

 

הגיל?

 

אחי בגלל העיצומים לא ניגשתי.....

 

עוד שלושה חודשים טסט

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
מזל טוב :lol:

 

רק תשכח משיפורי יופי ב DL :lol:

מצטרף למזל טוב ולהמלצה. יש מכוניות שהן פשוט מושלמות מכדי שישופרו.

פורסם
מזל טוב :lol:

 

רק תשכח משיפורי יופי ב DL :lol:

מצטרף למזל טוב ולהמלצה. יש מכוניות שהן פשוט מושלמות מכדי שישופרו.

 

 

מסכים עם ההמלצה ה DL היא אחת הקלאסיקות של יימנו

אין טעם לגעת בה ( למעט כדור מראות על המראה )

ושיהיה במזל טוב והצלחה בהמשך הדרך...

:roll::roll:

פורסם
עברתי תאוריה!!

 

סופסוף!!!

 

לא דרך הממשלה הם עוד בעיצומים.........

 

המורים משלמים ואנחנו ניגשים........ 8)8)

 

עצוב שבימינו לעבור תיאוריה ראשונה נחשבת למשהו טוב וקשה. רק מראה עד כמה הדור שלי נעשיים מפגרים מרגע לרגע (שלא לדבר על קורסים וכד')

 

נ.ב קריאת הספר (פעם פעמיים) ולמידת התמרורים יום לפני ואתה בפנים.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
מזל טוב :lol:

 

רק תשכח משיפורי יופי ב DL :lol:

מצטרף למזל טוב ולהמלצה. יש מכוניות שהן פשוט מושלמות מכדי שישופרו.

 

 

למה??? אפשר לשפר קלות ל-ראלי DL :lol:

 

 

davis89DL.jpg

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
מזל טוב :lol:

 

רק תשכח משיפורי יופי ב DL :lol:

 

מצטרף למזל-טוב ולהמלצה ... 8)

 

מצטרף למצטרף שהצטרף במצטרף שמקודם..

 

בקיצור

 

מזל - טוב.

×
×
  • תוכן חדש...