Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נכון.

יש מכס (זה מוצר שעולה יותר מ 200$)

 

אבל אם חבר שלך מביא את זה, אז מה בדיוק הבעיה עם המכס?

 

 

נ.ב.

אני למשל אף פעם לא משאיר אותו תלוי שם (למרות שבניתי חיבור די קבוע) - כמו, בעצם, את הפאנל של הרדיו.

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

אם אתה מביא אותו איתך בתיק - אין מיסים :shock:

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

טלר, אתה ממשיך לירות שטויות בצרורות.

 

דבר ראשון, כאשר שולחים משלוח מחו"ל, המע"מ מתחיל ב$50 ולא $200.

דבר שני, על גלאי רדאר אין מכס, לכן משלמים עליו רק מע"מ (15.5 אחוז).

דבר שלישי, כשאתה מביא איתך מחו"ל, מוצר שנקנה בסכום העולה מעל ל$200, לפי החוק - אתה צריך לעבור במסלול האדום ולהצהיר עליו.

 

ולשאול השאלה, יש מוכרים בEBAY, שמוכרים את הגלאי ב$450 ויסכימו לשלוח לך אותו לארץ.

הם גם מסכימים להפעיל לך את הEURO-MODE ובכל מיני דרכים לעזור לך לעקוף את תשלום המע"מ (לדוגמא: להצהיר שזו מתנה בעלות של 35-40 דולר).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לפי החוק - אכן אתה "נופל" בתשלומים אלה.

אבל הרי אתה בעצמך מספר על מוכרים ש"עוזרים"... (אגב, גם המוכר שאני קניתי ממנו "עזר")

 

ולגבי המע"ם, המכס, והמעבר במסלול האדום. לפי החוק אתה חייב לעבור שם. אבל משהו אומר לי שאותו חבר שיבצע את ההובלה - לא מתכוון להכנס בדלת השמאלית (המסלול האדום). ;-)

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

מסלול ירוק זאת דלת ימנית :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מה זה משנה???

 

 

אשמח לדעת אם מישהו מכיר מתקין היכול להסוות את המכשיר לגמריי,

תו"כ שהאנטנות של הראדר מוסתרות אך עושים עבודתם נאמנה ויש כפתור הפעלה/כיבוי באיזור הנהג.

 

 

לכל המתעניין מדוע,

לך תסביר לאבא שלך שאתה נוהג עם גלאי ראדר.

----

פורסם

מוזר דווקא אבא שלי בעד!

אולי בעצם לא אני נוסע מהר מידי?!

בכל אופן אני קונה היום מכשיר כזה מebay ורק רציתי להגיד לכם שזה עסק משתלם למוכרים שם

כולם גרים בארה"ב ומוכרים את המוצר ב-100 דולר מעל המחיר של החברה ולשלום על ישראל.

ממש עושים "טובה" כמה מוכרים שמוכנים לשלוח לישראל את המוצר שלא נדבר על מכירה פומבית של מוצר משומש!

בכל מקרה מקווה לזכות היום בלילה!בהצלחה לי!

ולחשוב שכל המחשבה על ההוצאה הזו התחילה ע"י

חבר שנתפס בממל"ז ונשלל לו הרישיון(ישמור השם)

אני עדיין חושב איך המשטרה תשתכלל יותר בשנים הבאות-כי באמת הייתה פה קפיצת מדרגה!

מה אם להשקיע שהם עם קצת לימודים כמו לקרוא ולכתוב...למה להשקיע בציוד?תשקיעו באוכלוסיה!

אז שיהיה יום טוב לכולם.

פורסם

קפיצת מדרגה? בממל"ז ? הממל"ז קיים במשטרה כבר למעלה מ10 שנים.

הדבר החדש היחיד זאת הדבורה.

 

לגבי המוכרים - פעם אחרונה שביררתי זה היה 50 דולר מעל המחיר הרשמי, פלוס 50 דולר משלוח לארץ.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הפיצול לא עושה שום דבר לטובת איכות הגילוי.

 

הגלאי נשאר בתא כפפות, והחלק השני נמצא איפה שתבחרו לשים אותו בדשבורד, מה שקורה זה שהגלאי מגלה ומשדר ליחידה השני ואתם רואים עליה את מה שקורה, הדבר הזה הוא ליופי בלבד ולא נותן שום גילוי מוגבר ואין לזה גלאי אחורי.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...