Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ssangyong chairman על כבישי ארץ הקודש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסיון מועט עם היונדאי גלופר אני יכול להגיד - אחד הג'יפים הבעייתיים.:roll:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
.

ברוב המדינות בעולם מחשיבים את יונדאי לחברה שמייצרת רכבים ביינוניים ומטה ונותנת מוצר דומה ליפנים אבל עם פחות כסף.

 

זאת אומרת שאתה בעצם אומר שכל תעשית הרכב היפנית מייצרת רכבים בינוניים ומטה? :silly::screwy::silly:

 

אכן שרשור הזוי לחלוטין.

 

סולל הדרך,

בא לך להגיד לי מאיזה מוצא אתה ומאיפה בארץ בכדי שאני אוכיח לך שרוב הסטיגמות לא רק שהן מצוצות מהאצבע אלא הן טיפשיות ומרושעות ללא כל בסיס?

 

בקשר לססאנגיונג,

כל הכבוד על האומץ העיצובי, יפה או לא זה בסיס לטעם אישי אבל כשכל הרכבים באותה קטגוריה נראים אותו דבר, מרענן מאוד לראות את החדשנות והתעוזה העיצובית של היצרן הזה, ממני הם מקבלים צל"ש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
זאת אומרת שאתה בעצם אומר שכל תעשית הרכב היפנית מייצרת רכבים בינוניים ומטה? :silly::screwy::silly:

 

לא, אני אומר שהיפנים עושים רכבים טובים אבל הקוריאנים עושים דברים יותר זולים ופחות איכותיים.

פורסם

"הקוריאנים עושים רכבים זולים יותר ופחות איכותיים"

 

מה בדיוק ציפית? שייצרו רכבים זולים יותר ואיכותיים יותר??:shock:.

 

מה שאתה משלם זה מה שאתה מקבל.

סע שבוע על סונטה ואז תוכל לדבר.

 

 

יונדאי זה לא פאר השלמות בלשון המעטה, אך במחיר שלהם הם עושים את העבודה, ולא רק בארץ.

under construction..

פורסם
אם היה לי רודיוס הייתי ממש מבסוט. זה כל כך מכוער...

רודיוס מכוער? כנראה עדיין לא ראית את ה קיירון/אקטיון/איך שלא קוראים לתועבה הזאת:

 

ssangyong-actyon04.jpg

 

ssang-yong-actyon-lat.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כמו כל רכב גם הפעם זה עניין של טעם. זה אולי לא הרכב היפה שנמכר כיום בארץ אבל מתחת למראה השנוי במחלוקת ישנו רכב שנותן תמורה מצויינת (יכולת שטח, מרחב) למחיר. אני לא חושב שהוא מכוער.

 

יוסי, בירוק שבתמונה כמעט כל הרכבים יראו על הפנים. זה פשוט צבע מזוויע ולא הרכב.

:)

פורסם

בים הפאגארואים והלנדקרוזרים מרענן פתאום לראות חיה שונה לחלוטין כמו האקטיון, על זה בדיוק אני מדבר.

ואם כבר אקטיון מוזר, אז רק הגרסא הזאת

 

 

attachment.php?attachmentid=121042&d=1215895960

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ה-Chairman שייכת למנכ"ל (ית) טלקאר יבואנית סאניונג לישראל.

הדגם הזה כבר לא מיוצר. עכשיו התחיל הייצור של הCHAIRMAN החדשה שלמען האמת נראית מצויין:

chairman-exterior3.jpg

chairman-interior2.jpg

chairman-exterior.jpg

 

והמחיר? בארץ אמור להיות באיזור ה300 אלף ש"ח. לא זול לקוראנית, אבל לא רע בהתחשב בנתונים הטכניים שמציעה המכונית.

בכל אופן למיטב ידיעתי לטלקאר אין כוונה להביא אותה כרגע...

Lexus CT200H

×
×
  • תוכן חדש...