Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני צריך לקנות תיק גב למחשב הנייד "15.4" הייתי באופיס דיפו היום, ומצאתי את התיק הרצוי הבעייה שהם רוצים בערך 400 שקל על התיק.

אז אמרתי לעצמי, נחזור הביתה נפתח "זאפ" ונשיג אותו ב250-300 שקל, אבל אני לא מצליח למצוא אותו בשום חנות אחרת בארץ :roll:

למישהו יש מושג מי היבואן של החברה הזאת??

 

זה התיק :

GA7315FL.jpg

 

 

 

 

 

 

תודה

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

התיק של דיקוטה הוא הרבה יותר תיק גב רגיל , בעוד התיק של WENGER הוא בלטה (לטוב ולרע , הוא נותן הגנה מצוינת למחשב , אבל האיכות חיים איתו קשה לפעמים).

יש לי את התיק של WENGER וקניתי לחבר אחרי שהשתמשתי תקופה מסוימת את התיק של דיקוטה.

 

בקשר למחירים - מדי פעם יש להם סיילים עליהם (אני קניתי את שלי כשהיה 30% הנחה ב250 ש"ח) בכ"א - הם לא זולים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

גם לי יש תיק דומה של SWISS, להגיד שאני שלם ומבסוט איתו יהיה שקר - הוא מגושם, קשה מדי ולא מתאים לכל אחד.

 

אני אישית מעדיף את המחשב שלי בתוך תחתונים כאלו - sleeve עשוי מבד, ומרופד היטב ולהשתמש בתיק גב רגיל.

אמנם אני לא יצא עם המחשב שלי לטפס על ההוורסט, אבל זה בהחלט מספיק לי בשימוש היום יומי שלי איתו.

 

אבי.

פורסם

באופיס דיפו, יש להם מגוון עצום של התיקים. דרך אגב, לתיק יש אחריות לכל החיים אם אני לא טועה, לא יציינו זאת בפניך וגם אם תשאל, רוב הסיכוים שיגידו כי הם לא יודעים, אבל כן יש, במידה ויקרה משהו תממש את האחריות.

פורסם
לפני כחודשיים רכשתי תרמיל של SWISS למחשב הנייד באופיס דיפו ב 198 ש"ח

כנראה שהיה מבצע והסתיים .

חבל :-(

בכל מקרה אין ברירה, נקפוץ ונקנה במחיר המלא.

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

כבר כמה שנים טובות שיש לי תיקים של Swiss Gear

לתיק הראשון נקרעה הרצועה (המחוזקת יש לציין) בחלק העליון של התיק והוחלף באחריות

לתיק השני לפני בערך חודש התחתית של התיק פשוט נפתחה ובמקרה שמתי לב לזה, כל התפירה התחתונה נקרעה לכל רוחב התיק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
כבר כמה שנים טובות שיש לי תיקים של Swiss Gear

לתיק הראשון נקרעה הרצועה (המחוזקת יש לציין) בחלק העליון של התיק והוחלף באחריות

לתיק השני לפני בערך חודש התחתית של התיק פשוט נפתחה ובמקרה שמתי לב לזה, כל התפירה התחתונה נקרעה לכל רוחב התיק

אוי ואבוי לצבא השוויצרי ( SWISS ARMY ) כשהוא מצויד בתרמילים הללו .

במחשבה שניה , אין להם ממש צבא . :roll:

פורסם

קניתי באופיס דיפו דגם אחר ב300

 

גם אחד מהגדולים..

 

cartom

הלוואי שהצבא שלנו היה מאומן מיומן וממומן כמו הצבא השוויצרי ,כשאתה מחריז על נייטרליות אתה גם רוצה לשכנע שלא כדאי לתקוף אותך.

ככל מילואימניק שם (רוב הגברים במדינה) מחזיק בבית ציוד אישי מלא,שהלוואי שהייתי מקבל במילואים.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

cartom

הלוואי שהצבא שלנו היה מאומן מיומן וממומן כמו הצבא השוויצרי ,כשאתה מחריז על נייטרליות אתה גם רוצה לשכנע שלא כדאי לתקוף אותך.

ככל מילואימניק שם (רוב הגברים במדינה) מחזיק בבית ציוד אישי מלא,שהלוואי שהייתי מקבל במילואים.

 

מאיפה אתה מביא את השטויות האלה?!

צבא שוויצרי מאומן?!

הצבא של שוויץ, בעיקרו, מבוסס על אזרחי המדינה שמתנדבים לשירות ועיקר שירותם הצבאי הוא לנסוע על אופניים ולקיים כל מיני אירועים עם הקהילה.

 

יש להם פה ושם "יחידות מיוחדות" שחוץ ממופעי ראווה ותרגילים (כמו זה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3371756,00.html) לא עושות יותר מידי..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...