Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני באמת שלא מתכוון להיכנס לוויכוח בנושא הצבא השוויצרי ,זה נראה לי הזוי מידי.

 

אני כותבתי מה שאני יודע ואם זה נראה לך שטויות אתה מוזמן לחשוב כך.

עריכה:

 

קח רצף שירשורים בפורום שהרמה בו מבחינת ידע דומה לקארספורום אם לא גבוהה יותר ,שים לב למי כותב ,כגולש שם לשעבר יש לי מושג את מי לקרוא שם.

 

תקרא תחכים תחזור

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

קפצתי היום לאופיס דיפו בשבעת הכוכבים, כמובן שלא מצאתי את התיק שרציתי, אז הלכתי למנהל שיבדוק בסניפים אחרים, הסתכלנו בקטלוג שלהם, ומסתבר שאת הדגם שאותו אני רוצה הם לא מביאים לארץ.

לכן בסופו של דבר לקחתי את הדגם MAXXUM, ועלה רק 300 שקל בסופו של דבר.

 

GA7303-14.jpg

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
אני באמת שלא מתכוון להיכנס לוויכוח בנושא הצבא השוויצרי ,זה נראה לי הזוי מידי.

 

אני כותבתי מה שאני יודע ואם זה נראה לך שטויות אתה מוזמן לחשוב כך.

 

יש לי משפחה וחברים שגרים בשוויץ (משפחה וחבר בבאזל, חבר נוסף בברן). אחד מהחברים אפילו התגייס לצבא המקומי. הוא קיבל תפקיד יחסית "רציני" בתור שומר בשדה התעופה.

ד"א, משך השירות שם הוא חצי שנה - ובד"כ תוכל לקבל שחרור מוקדם אם תרצה.

מספיק לי לשמוע מהם מה הצבא שלהם עושה כדי לדעת שאין להם רבע מההכשרה שיש לג'ובניק מהקריה..

 

 

עריכה:

קח רצף שירשורים בפורום שהרמה בו מבחינת ידע דומה לקארספורום אם לא גבוהה יותר ,שים לב למי כותב ,כגולש שם לשעבר יש לי מושג את מי לקרוא שם.

 

תקרא תחכים תחזור

 

אה?! :roll:

 

 

------------

 

נדב,

תתחדש על התיק - ותעשה חיים בארה"ב ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
התיק של דיקוטה הוא הרבה יותר תיק גב רגיל , בעוד התיק של WENGER הוא בלטה (לטוב ולרע , הוא נותן הגנה מצוינת למחשב , אבל האיכות חיים איתו קשה לפעמים).

יש לי את התיק של WENGER וקניתי לחבר אחרי שהשתמשתי תקופה מסוימת את התיק של דיקוטה.

 

בקשר למחירים - מדי פעם יש להם סיילים עליהם (אני קניתי את שלי כשהיה 30% הנחה ב250 ש"ח) בכ"א - הם לא זולים.

 

ליביו

 

זה מה שלא אהבתי בתיק.

פורסם
יש לי משפחה וחברים שגרים בשוויץ (משפחה וחבר בבאזל, חבר נוסף בברן). אחד מהחברים אפילו התגייס לצבא המקומי. הוא קיבל תפקיד יחסית "רציני" בתור שומר בשדה התעופה.

ד"א, משך השירות שם הוא חצי שנה - ובד"כ תוכל לקבל שחרור מוקדם אם תרצה.

מספיק לי לשמוע מהם מה הצבא שלהם עושה כדי לדעת שאין להם רבע מההכשרה שיש לג'ובניק מהקריה..

 

 

 

 

אה?! :roll:

 

 

------------

 

נדב,

תתחדש על התיק - ותעשה חיים בארה"ב ;)

 

מצטער שחכתי לשים את הקישור ,בכל אופן אני לא רוצה להתעלק על השירשור ,אז שלחתי לך בפרטי ,ואם זה יעניין אותך אפשר להמשיך שם .

 

לפותח השירשור ,תהנה מהתיק ,יש לי דומה כבר כמעט שבוע וחצי ....ובנתיים אני מבסוט.

 

אומי

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

רק שימו 8 עיניים על הרצועה העליונה (זאת שמצופה בפלסטיק) כי הפלסטיק נשבר אחרי כמה שבועות

ואם יש רצועה לא מחוזקת אל תרימו את התיק ממנה, במיוחד אם יש שם מחשב נייד כי הרצועות הלא-מחוזקות לא עומדות בעומס (עוד אחת מהבעיות שהיו לי עם התיק הראשון אבל זה כבר טעות שלי)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...