Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי חודש הבא נוסע לבולגריה.

סבא שלי היה שם ליפני חצי שנה וראה קורקינטים כל הסוגים וכל הדגמים.

עכשיו השאלה האם יהיה בעיה להביא אחד לארץ במטוס?

 

בכיתה של אחי אבא של חבר שלו הביא לו גם מיחול קורקינט על מנוע ואמר שאין שום בעיה רק אסור שיהיה בנזין במיכל הדלק.

אחרים אומרים שמחרימים את זה במכס וכדומה.

 

למישהוא יש ניסיון מידע,שווה לא שווה.

לגבי המחירים בארץ בסביבות ה 5 אלף ושם בסביבות ה 700 שח.

תודה לעוזרים רז...

פורסם

קורקינט בנזין הוא כלי מנועי לכל דבר, ודינו כדין כל כלי מנועי אחר.

זה כמו שתגיד "אבא של חבר הביא אופנוע כבד, ואמרו לו במכס שאם אין אוויר בצמיגים אז הוא יעבור בלי בעיה"

 

במידה ואתה רוצה להביא קורקינט בנזין עליך להצהיר עליו ככלי מנועי ולעבור את כל תהליך הרישויי והתקינה של כלי מנועי.

כל שיטה אחרת היא בגדר הברחה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

על פי הנוהלים החדשים ניתן לייבא לארץ רק קורקינט ממונע חשמלי העונה על כל 3 התנאים הבאים:

  • משקלו המקסימלי אינו עולה על 12 קילוגרם (כולל מנוע ומצבר)
  • מהירותו המקסימלית היא 12 קמ"ש לכל היותר
  • בעל הספק מנוע שאינו עולה על 100 ואט .

בכל מקרה, אסור ליבא קורקינט ממונע על בנזין.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כמו שאמרו לפניי..לא חוקי!

 

אתה יכול לנסות להבריח ואם המכס תופס אותך אז זה בלאגן.

to finish first first you have to finish

פורסם

אחיך טס אני מניח עם עוד מישהו ?

 

יפה, את הקורקינט הוא שם במזוודה שלו, ואת המנוע הוא שם אצל החבר שלו,והם פשוט עוברים את המכס בנפרד.

 

המנועים של הדברים האלה פשוט מאוד קטנים,ולרוב הם מגיעים מראש מפורקים מהקורקינט עצמו,ככה שאחיך לא ממש יצטרך להתעסק עם זה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אתה יכול לנסות להבריח ואם המכס תופס אותך אז זה בלאגן.

 

זה לא בלאגאן - זה פשוט מוחרם.

אח"כ המכס מפרסם מכרז למכירת כל ההחרמות ובחלק מהטובין יש תנאי מפורש במכרז שהם טובין ליצוא בלבד.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אם זה משהו שאפשר להכניס לארץ - אז תקבל לשלם את המכס + קנס (+ מע"מ).

אם זה משהו שאי אפשר להכניס לארץ - אז בד"כ זה רק יוחרם (אלה אם זה משהו כמו סמים, תרופות וכו' ואז זה כולל גם מעצר).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כל עוד לא תנסה לרדת עם זה לאיילון\להביא עם זה בפתיחות מול אימפרזות\סתם להפריע לתנועה,לא יעשו לך כלום.

 

יש כבר לא מעט כאלה שנעים על הכביש.

 

עכשיו יש אבל להיט חדש- אופנועי מיקרו 50 סמ"ק,זה אחד הדברים המדליקים ביותר,פשוט כלים מגניבים לגמרי.

 

אני כבר מחכה שאחיינית שלי תגיע לגיל 8,אני קונה לה חליפת רכיבה וקסדה, ומביא לה אחד כזה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אם זה משהו שאפשר להכניס לארץ - אז תקבל לשלם את המכס + קנס (+ מע"מ).

 

במקרה שנתפסת, הקנס הוא כפל המיסים.

במקרה שכזה עומדות לרשותך שתי אופציות:

1. לשלם את כפל המס ולשחרר את המוצר.

2. לוותר על המוצר ולהשאירו במכס.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אבל מעניין אותי מה יכול לעושת שוטר אם הוא רואה אותך נוסע על כזה דבר?

לוקח וזורק לניידת, בלי שאלות.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

בנוגע למה שוטר עושה כשהוא רואה אותך.

לא מדוייק.

יש לילדים מהשכונה שלי לפחות 6 כאלו,

והשוטרים שעוברים עוצרים מסתכלים מחייכים ושואלים איפה קנו וממשיכים.

יש לציין שלי היה אחד בבניה עצמית שהגיע ל 90 קמ"ש,

כששוטר עצר אותי הוא רק שאל אם אני מוכר, קיבל תשובה שלילית אמר תודה ויום טוב.

למען האמת יש פה שוטרים ממש נחמדים אני מתגורר במערב ראשון לציון, והם חייכנים וטובי לב מסיבה בלתי ברורה.

אולי משלמים להם יותר?. יכול להיות.

לי זה לא מפריע.

פורסם
כל עוד לא תנסה לרדת עם זה לאיילון\להביא עם זה בפתיחות מול אימפרזות\סתם להפריע לתנועה,לא יעשו לך כלום.

 

יש כבר לא מעט כאלה שנעים על הכביש.

 

עכשיו יש אבל להיט חדש- אופנועי מיקרו 50 סמ"ק,זה אחד הדברים המדליקים ביותר,פשוט כלים מגניבים לגמרי.

 

אני כבר מחכה שאחיינית שלי תגיע לגיל 8,אני קונה לה חליפת רכיבה וקסדה, ומביא לה אחד כזה.

 

יש קישור? :oops:

×
×
  • תוכן חדש...