Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור בעלים של יונדאי אקסנט שנת 2001 ומאזדה לאנטיס 323 שנת 98 אני יכול להגיד לך שלפחות על פי המידע שהצגת כאן, היונדאי אקסנט אינו עומד בדרישות שלך. לעומתו המאזדה 323 הוא רכב מרווח יותר, נוח יותר והנסיעה בו מפנקת יותר. העניין הוא שיצא שם רע לדור התשיעי של הלאנטיס 323 (סוף 98 עד 2003 אם אני לא טועה) ואני לא יודע עד כמה השם הרע הזה נכון, אבל כמו כל דבר כדאי לבדוק. כמו כן האקסנט הוא רכב חביב שאם שמרו עליו ותשמור עליו בהמשך, הוא ישיב לך כגמולך. אבל שוב לפי דעתי הוא לא מתאים לדרישות שלך ומאזדה 323 יתאים יותר לצרכיך.

 

בקיצור אני לא סתם אמליץ לך על דגם ספציפי, אבל הצגתי בפניך את הפרטים הללו מנסיון אישי שיהיו לשיקולך.

Lincoln Continental Mark V 1978 8L Big Block V8 Engine - לא יכול להיות רכב יותר אמריקאי
פורסם

אני דווקה לא שמעתי על שם רע או משהו בסגנון אם תוכל לפרט יותר אני אשמח.

שלשום ראית לאנטיס שנת 99 גירסת ה1800 המאובזרת קלומטרז' נמוך וטסט לשנה אך הבעלים אומר שיש תיקון קטן בקצה השילדה, הוא אומר שבבעלות הקודמת ניסו לגנוב את האוטו והרכב עלה על אבן שפגעה בשילדה, הוא אומר שהנזק אינו משמעותי בכלל ושאין צורך להתיחס לזה וכך יגידו לי בבדיקה, הוא הוריד לי 4 וחצי אלף שקל מהמחירון ורוצה עליה 32 אלף שקל, מה אתם אומרים האם כדאי לקחת את הרכב והאם במחיר הזה?

×
×
  • תוכן חדש...