Jump to content

IL4_TB

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי IL4_TB

  1. בתור בעלים של יונדאי אקסנט שנת 2001 ומאזדה לאנטיס 323 שנת 98 אני יכול להגיד לך שלפחות על פי המידע שהצגת כאן, היונדאי אקסנט אינו עומד בדרישות שלך. לעומתו המאזדה 323 הוא רכב מרווח יותר, נוח יותר והנסיעה בו מפנקת יותר. העניין הוא שיצא שם רע לדור התשיעי של הלאנטיס 323 (סוף 98 עד 2003 אם אני לא טועה) ואני לא יודע עד כמה השם הרע הזה נכון, אבל כמו כל דבר כדאי לבדוק. כמו כן האקסנט הוא רכב חביב שאם שמרו עליו ותשמור עליו בהמשך, הוא ישיב לך כגמולך. אבל שוב לפי דעתי הוא לא מתאים לדרישות שלך ומאזדה 323 יתאים יותר לצרכיך. בקיצור אני לא סתם אמליץ לך על דגם ספציפי, אבל הצגתי בפניך את הפרטים הללו מנסיון אישי שיהיו לשיקולך.
  2. אוקיי, תודה רבה לך! אני אקנה את זה ומקסימום אם זה לא יענה על הדרישות ילכו כמה עשרות שקלים, לא ביג דיל.
  3. אנשים אני מודה לכם על עזרתכם מקרב לב, אבל בבקשה שימו לב לשאלה האמיתית שלי שהיא קשורה אך ורק לרדיו. אין לי שום בעיה או שאלה בקשר לאיך או איפה לחבר, השאלה שלי היא אחת והיא רשומה בהודעה הראשונה בנושא.
  4. אנשים באמת, אל תוציאו אותי עד כדי כך עצלן, אני הרצתי חיפוש מעמיק בפורום לפני שכתבתי וקראתי כל נושא אפשרי בעניין. בבקשה תקראו את כל ההודעה המקורית ולא רק את הכותרת. למי שאין לו כח לקרוא הכל, זאת השאלה היחידה שבעצם שאלתי ובעצם התשובה שלה זה הדבר היחידי שאני רוצה לדעת. "השאלה שלי לפני שאני הולך, קונה ועושה היא האם אני אוכל לשמוע רדיו דרך הפלאפון ברמקולים ברכב, כאשר אחד המתאמים הנ"ל מחוברים לפלאפון. ואני לא סתם שואל את זה, כי בדגם של הנוקיה שלי ניתן לשמוע רדיו רק כאשר האוזניות מחוברות (הן כנראה משמשות לו כאנטנה). בקיצור למישהו יש נסיון עם העניין? המתאמים הנ"ל פותחים את האופציה של הרדיו בפלאפון כמו שהאוזניות עושות? תודה רבה מראש לכל העוזרים..." תודה בכל זאת למי שהקדיש מזמנו ועזר, למרות שזה לא ענה לי על השאלה.
  5. כן יש לו חיבור Aux... ואכן אני יודע שהמצב גרוע אבל זה רדיו דיסק ישן יחסית והרדיו שלו ממש ברמה ירודה (זה לא קשור למשהו אחר כי בעבר היה לי רדיו טייפ והרדיו עבד מצויין) בקיצור אין מה לעשות כרגע, אני לא אוהב לקנות זבל ואם אני משקיע ב HU חדש זה יהיה משהו איכותי וכרגע זה לא מתאים, מה שמשאיר לי את הפלאפון שהרדיו שלו מעולה וגם יש בו MP3 עם נפח 2GB ככה שזה יהיה מצויין... אשמח לקבל תשובה לשאלה בהודעה הראשונה...
  6. מישהו? אפילו אם למישהו יש דעה בעניין ולא נסיון מלא. תודה לעוזרים
  7. השאלה שלי היא כזאת, יש לי מכשיר נוקיה 6288 ואני רוצה לחבר אותו ל HU בתור מקור סאונד מכמה סיבות: האחת היא שהרבה יותר נוח לי לשמוע מוסיקה דרך הפלאפון ולא דרך דיסקים. השניה היא שה HU לא קורא פורמטים מסויימים (MP3 וכו...). השלישית והלא פחות חשובה (אולי איפלו הכי חשובה) היא שהרדיו ב HU שלי ברמה ירודה ביותר לעומת האות והקליטה המעולה של הרדיו בפלאפון. עכשיו אין לי בעיה לקנות מתאם כזה: http://www.sollan.co.il/sale.asp?pid=3203&salenum= או כזה: http://reltronics.shopy.co.il/products/64270 השאלה שלי לפני שאני הולך, קונה ועושה היא האם אני אוכל לשמוע רדיו דרך הפלאפון ברמקולים ברכב, כאשר אחד המתאמים הנ"ל מחוברים לפלאפון. ואני לא סתם שואל את זה, כי בדגם של הנוקיה שלי ניתן לשמוע רדיו רק כאשר האוזניות מחוברות (הן כנראה משמשות לו כאנטנה). בקיצור למישהו יש נסיון עם העניין? המתאמים הנ"ל פותחים את האופציה של הרדיו בפלאפון כמו שהאוזניות עושות? תודה רבה מראש לכל העוזרים...
×
×
  • תוכן חדש...