אנשים באמת, אל תוציאו אותי עד כדי כך עצלן, אני הרצתי חיפוש מעמיק בפורום לפני שכתבתי וקראתי כל נושא אפשרי בעניין.
בבקשה תקראו את כל ההודעה המקורית ולא רק את הכותרת. למי שאין לו כח לקרוא הכל, זאת השאלה היחידה שבעצם שאלתי ובעצם התשובה שלה זה הדבר היחידי שאני רוצה לדעת.
"השאלה שלי לפני שאני הולך, קונה ועושה היא האם אני אוכל לשמוע רדיו דרך הפלאפון ברמקולים ברכב, כאשר אחד המתאמים הנ"ל מחוברים לפלאפון. ואני לא סתם שואל את זה, כי בדגם של הנוקיה שלי ניתן לשמוע רדיו רק כאשר האוזניות מחוברות (הן כנראה משמשות לו כאנטנה).
בקיצור למישהו יש נסיון עם העניין? המתאמים הנ"ל פותחים את האופציה של הרדיו בפלאפון כמו שהאוזניות עושות?
תודה רבה מראש לכל העוזרים..."
תודה בכל זאת למי שהקדיש מזמנו ועזר, למרות שזה לא ענה לי על השאלה.