Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי מוכר את המערכת שלו, והשאלה השלי האם הסט הקומפוננט הזה יתאים לפיז'ו 206 שלי?

 

אני מחבר אותם למגבר jbl 75.4 , והייתי רוצה לקבל המלצה לאיזה סאב כדי לקנות? לא משהו חזק מידי...

 

תודה

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסט יתאים לקדימה (דרך אגב אחלה סט!) קצת פחות למגבר שלך אבל זה בסדר.

לגבי סאב מה אתה מחפש מדוייק או עוצמתי?

מה התקציב לסאב?

הסאב יוגבר על ידי הJBL?

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

בעיקרון אני מחפש דיוק על עוצמה.. וכן אני מתכנן לחבר אותו למגבר,

אז יהיה לי רדיו דיסק של פיוניר החדש 6050, הקומפוננטים, והסאב,

כדי לחבר גם 9*6 ולקנות עוד מגבר מונובלוק לסאב? יהיה הבדל משמעותי?

פורסם

יש כאלה שיגידו שחבל לקנות רמקולים לאחורה ויש כאלה שחסר להם הסאונד ההקפי ומוסיפים רמקולים לאחורה.

 

לגבי סאב כמה אתה מוכן להשקיע?

אני אישית ההיתי הולך על הסאב שמוצע כאן למכירה JL AUDIO W3V3 הוא נמכר במחיר פשוט מצחיק ומה גם הוא יתאים למגבר שלך.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

הדלת שלך אטומה? אני מניח שממש לא, בגלל זה ההיבריד יתן לך תוצאות עלובות בדלת.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

800 שקל זה מחיר מעולה לסט הזה, הקטע הוא שהוא לא מסתדר בדלת לאאטומה בכלל ואפילו בדלת אטומה הוא לא תמיד נשמע טוב.

ב-800 שקל הייתי מחפש דוטק יד שנייה . הוא מותאם לעבודה בנפח דלת. לא הייתי פולס גם V2 של פוקאל. הבעיה היא הטוויטרים שלו..

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

עוד פעם הייבריד לא עובד טוב בנפח של הדלת?

חדל חרטטת בבקשה.

מי ששמע אצלי כשהיו לי הייבריד בדלת והיא הייתה אטומה ואפילו לא לגמרי ווופרים היו רוצחים ויקפצו החוצה כמו משוגעים.

פשוט הם צריכים הגברה טובה ולא 100RMS מסכנים אלה ב130 הם מתחילים לרצוח.

המלצה שלי תלך על ההייבריד ולפני הסאב תקשיע באיטום.

דוד.

פורסם

גם ה JBL יעשה עליהם עבודה מצויינת, ממש לא צריכים מגבר מטורף כדי לגרום להייבריד לעבוד כמו שצריך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יונדאי אקסנט 97 3 דלתות.

כל דלת בנפח של של כמעט 40 ליטר.

(דלתות של מטר בערך)

ללא איטום לא שמעתי אותם אבל עם איטום של 2 שכבות עשיתי מבלי סגירת פתחים בדלת עדיין הם בעטו כמו מטורפים.

ונשמעו טוב למעט בתדרי ה63 ומטה.

דוד.

פורסם

אז אצלי בדלת אטומה מאוד, עם 150RMS הם נשמעו רע.

הפוקאל עכשיו נשמעים כמו שני סאבים. איך את המסביר את זה?

זה פשוט וופר שלא עושה עבודה טובה בדלת רגילה

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אמיר אל תגיד דברים שלא יכולים להיות חד משמעיים.

אצלי הם נשמעו מצויין ואצל לא ולכן נסכם שהוופר תלוי בתנאים שלו ובכיוונים שלו על מנת להגיע לתוצאה אופטמלית.

להגיד שהוא לא מנגן טוב על הנפח של הדלת יהיה לא נכון וסמתי וכמו כן להגיד שהוא מנגן טוב בכל דלת יהיה לא נכון וסתמי גם ולכן אני מבהיר שאצלי ספציפית הוא5 נשמע מצויין שהגיע לתוצאות טובות מאד.

פורסם

אוקי, אבל בוא כן נסכם את זה ככה, שמעתי אותו בהרבה מאוד רכבים עם דלת אטומה. וב2 בדלת לא אטומה.

כל הרכבים עם הדלת האטומה למעט 2 הוא נשמע רע.

בדלת לא אטומה הוא פשוט לא שווה כלום.

 

זה לא וופר שמתאים לכל אחד ודורש כל מיני שטיקים בהתקנה. קנה מיד של פוקאל/הרץ. הם מתאימים מעולה לנפח דלת

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

לי אישית יש וופר של הרץ מילה והוא נשמע שונה לגמרי.

ההייריד זרק הרבה יותר אוויר והיה פאנצ'י וחם לעומת המילה שהם טיפה קרירים יותר ומדוייקים הרבה יותר.

הם מתאים לנפח של הדלת ולא משנה מה תגיד אבל נשמעים טוב יותר בתיבה סגורה לפי נתוני יצרן כמו כל דרייביר לרכב שישמע טוב יותר בתוך תיבה סגורה.

דוד.


×
×
  • תוכן חדש...