Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה!

מה בנוגע לשיטת ההתקנה?

האם יש משמעות לגודל הסלוט הקיים?

כלומר, יש לי כרגע 512, האם ניתן להוסיף לו עוד 1024 וסה"כ להגיע ל1536?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך הזכרון מותקן אצלך? כמה סטיקים יושבים וכמה מקומות פנויים יש?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בהנחה שלוח אם שלך לא תומך ב- DUAL CHANEL לזכרונות, אין לך שום סיבה לדאוג, הכניס סטיק נוסף של 1 ג'יגה, מה שכן מומלץ בדרך כלל, הוא להתקין את הסטיק הכי גדול בסלוט שהכי קרוב למעבד, זה יותר מתייחס ללוחות אם ישנים ומעבדים יותר וותיקים, כך שאין מה לצאת נגד טענה זו.

פורסם
יש סטיק אחד של 512 ועוד 2 מקומות פנויים.

אני מניח שלא תהיה לך בעייה להוסיף עוד סטיק של 1G. בהחלט מומלץ, שיפור בביצועים מורגש מוד תחת עומס ובמשחקים כבדים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תקנה סטיק של 1 ג'גיה ותכניס אותו, רק מה שיכול לקרות לפעמים הוא, שכאשר אתה מתקין סטיקים שונים בתדרים שונים ומתחים שונים מן הסתם, לפעמים יכולות להווצר בעיות ותאלץ להשאר רק עם הסטיק של הג'יגה.

נסה בכל מקרה, לא תמיד זה קורה, אבל תנסה, אם הכל יהיה בסדר, מה טוב.

 

שים לב, שאפילו שיש 3 סלוטים, כאשר ממלאים אותם נגיד בעוד סטיק של ג'גיה ועוד אחד של 512 ויש לך 2? יש לוחות אם ישנים שפשוט לא יעלו או לא ירצו לעשות BOOT עקב מגלבת הזכרון וכו' וכו', שזה כנראהי צריך עדכון ביוס.

 

בכל מקרה, התעלם מכל מה שקראת בפסקה השנייה, קנה סטיק של 1 ג'יגה, זה די והותר למערכת כמו שלך, אין לך צורך ב- 2, אלה אם כן אתהמ תכוון להתקין ויסטה שבכל מקרה היא תחסל את המחשב שלך, רק לידיעתך, ויסטה במצב בסיסי כאשר שום תוכנה לא פועלת ועם ממשק AERO וכו' וכו' ותאריכים בצד וזה, גוזלת בין 700-900 מגה.

פורסם

אתעלק שנית:

אינני מצליח למצוא שום עידכון BIOS שבוודאות מעדכן את התמיכה בכמות הזיכרון הפנימי האפשרית.

אחרי שהתברר לי כי התמיכה היא עד 1024MB ומס' תגובות המדברות על עידכון שנותן אפשרות להתקין יותר, אינני מוצא עידכון כזה. בשום עידכון BIOS של IBM לא רשום שהוא מעדכן את התמיכה בכמות הזיכרון SDRAM.

עזרה תתקבל בברכה (thinkpad r32 2658-mmg).

תודה

Veni Vidi Vici

פורסם

תוכל לרשום דגם מדוייק של הלוח אם? כמה שיותר פרטים על הלוח אם, אנסה לעזור לך בחיפוש.

פורסם
אתעלק שנית:

אינני מצליח למצוא שום עידכון BIOS שבוודאות מעדכן את התמיכה בכמות הזיכרון הפנימי האפשרית.

אחרי שהתברר לי כי התמיכה היא עד 1024MB ומס' תגובות המדברות על עידכון שנותן אפשרות להתקין יותר, אינני מוצא עידכון כזה. בשום עידכון BIOS של IBM לא רשום שהוא מעדכן את התמיכה בכמות הזיכרון SDRAM.

עזרה תתקבל בברכה (thinkpad r32 2658-mmg).

תודה

 

גם לא תמצא כי מדובר במיגבלה של אחד הגשרים במערכת (לא זוכר אם צפוני או דרומי.)

לא תוכנתית.

פורסם

אני מסתדר גם עם 512 זה בסדר, גם אם הזיכרון הזה היה זול לקניה, לא היתי משקיע במחשב הזה (P4 1.7)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני גם "תקוע" אם נייח כזה.

כששמעתי את עלות הזכרונות המטורפת - העדפתי לקנות מחשב נייד. זה עלה כמעט אותו דבר.:shock:


×
×
  • תוכן חדש...