Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי מחשב עם 256 מ"ב זכרון DDR1, ויש לי עוד כרטיס של 256 פנוי. האם זה משנה אם המהירויות של הכרטיסים שונות? הלוח אם בכל מקרה לא תומך ב DUALCHANNEL, כך שמה שמדאיג אותי זה שהפרשי המהירות (בהנחה וקיימים) יפגעו בביצועים.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אני מקווה שאתם יודעים שב-2200שקל, יש לך מחשב מעולה עם רכיבים ממותג בלבד עם אחריות 3-5 לחלק מהמוצרים ועם כרטיס מסך גראפי חזק לשימושים סבירים ואפילו משחקים פה ושם (HD 3650 גירסאת ה- 512 מגה), כל זה ב- 2200 שקל והכל ממותגים.

 

תאמת, היום לקנות מחשב חדש "על" במונחים האלו זה ממש זול. והתתמורה היא עצומה.

מפרט לדוגמא?

מעבד AMD 4200 כפול ליבה מעבד חזק מעולה תמורה ביחס למחיר וביצועים היא מאות אחוזים. (שדרך אגב הגעתי איתו לאובר קלוק של 3.27 , יציב רק הצלחתי לייצב ב 3.15 )

2 ג'יגה זכרון של קינגסטון

כונן קשיח 250/320 גיג'גה מבית SEAGATE עם 5 שנות אחריות

לוח אם מבית GIGABYTE עם כרטיס מסך משולב חדש HD 3200 אשר יכול לפעול בצורת הייבריד עם כרטיסים מסדרת HD החדשים כגון 3450, 3650 וכו', זאת אומרת, כאשר אין שימוש גראפי, הכרטיס הנוסף מתכבה והמשחב עובר לכרטסי המובנה, שדרך אגב הוא הכרטסי הכי חזק מובנה שקיים היום ובכלל כרטיס לא יאומן , לא תאמינו שזה מובנה בכלל. (להורים שלי יש)

ספק כוח מבית HEC 400 וואט או EZ COOL 450 וואט.

מארז ANTEC THREE HUNDRED החדש, מארז מעולה וזול והוא פשוט מטורף

צורב DVD

וזהו, יש מחחשב חדש

פורסם

לא הייתי אומר שזה מחשב על ,המחשב בינוני מינוס,מספיק בשביל העבודה היומיומית באינטרנט+WORD ואולי קצת משחקים לא הכי מתקדמים,מה גם שאין כל כך לאן להשתדרג במחשב הזה אלא לקנות לוח+מעבד+זכרון חדשים

פורסם

לא קראת באמת לעומק נכון? לא מתוך פגיעה חס וחלילה, אלה מכיוון שלא קראת ומה שכתבת קצת מטעה ומסית את מה שהתכוונתי אליו.

 

הכוונה הייתה שבמחיר הזה, בסכום הזעום הזה, אתה בעצם מקבל מחשב שטוחן את כל היישומים המשרדיים כמובן, כמו כן, בשילוב של הלוח אם הנ"ל והכרטיס מסך הנ"ל, יש לך ביצועים טובים מאוד אפילו.

 

מכיוון שיש לי את הלוח אם להורים, תתפלא לדעת שהכרטיס המובנה הזה, שעליו תוכל למצוא מאות כתבות המהללות אותו, מחזיק לי משחקים בצורה סבירה ביותר, כמובן ברזולוציה של מסך 17 אינצ' ובלי פלטרים וכו' וכו'.

 

בשילוב עם כרטיס מסך "הייבריד" , ישנו בוסט ביצועים אדיר.

 

הכוונה היא, שפשוט המערכת הזאת מאוד חזקה ובמחיר הזה? בדיחה.

 

אם שמת לב, מה שבעצם כתבתי זה בדיוק מעבד לוח אם זכרונות וכרטיס מסך וזהו, כל השאר בהנחה שיש לו מארז כונן קשיח וכו'.

 

יש לי את המעבד הנ"ל דרך אגב שעבר המהרה ל- 3.01 ושיחקתי בקרייסיס בצורה מעולה, כמובן שההחומרה שלי קצת יותר "חזקה".

 

פשוט אני מגיע מן התחום ההוא ומרכיב מערכות ורואה את המערכות הללו במציאות לאחר הרכבתן, והתיאור שלך פשוט לא נכון בכלל לגבי המערכת הספציפית, לצערי, לא מתוך זלזול בידע שלך חס וחלילה, לא פה העניין, כנראה עקב חוסר ההתנסות שלך.

פורסם

תשמע בוא לא נרד לפסים של מי יודע מה.

 

CRYSIS דורש כרטיס מסך מאוד חזק,אתה יכול לשחק במשחק הזה גם ברמה MEDIUM או LOW בלי בעיה,ללא פילטרים וזה ירוץ לך גם על P4 2.5 עם מספיק זכרון וכרטיס מסך סביר,נגיד 6600 GT.

 

בכל מקרה כן קראתי את השרשור,אבל ההתייחסות הייתה רק למה שאתה רשמת וזה נכון

 

מקווה שלא נעלבת מהביקורת או ממה שכתבתי,הכל ברוח טובה :p


×
×
  • תוכן חדש...