Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם דבר שמעניין אותי

יש לי חבר שיש לו ידני אז האוטו תמיד מפרפר לו שהוא זורק קלאץ'

השאלה לגבי רכב אוטומט האם זה פוגע ?

ניסיתי את זה פעם אחת וקיבלתי יציאה מהמקום הרבה יותר מהירה + פירפור קטן

פורסם

זה עד כדי כך מזיק ?

למה אני הרבה רואה סירטונים וכו שאנשים מעלים טורים ואז פותחים חזק

אני בכל אופן ימנע מזה :}

פורסם

אתה יכול לראות סרטונים של תאונות דרכים, זה אומר שזה לא מזיק?

היו כמה וכמה שרשורים בנושא בעבר והסבירו בדיוק במה זה פוגע ומה זה הורס. אתה מוזמן לחפש.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לזרוק ככה מN לD זה ממש לא בריא.

 

מה שכן אפשר לעשות, זה ללחוץ על הברקס, להעלות טורים ואז לשחרר ברקס. זה פחות מזיק, אבל זה רק אם ממש בא לך, ולא מומלץ על בסיס קבוע.

 

תשמור על האוטו.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

אם אתה רוצה לקרוע גיר ברמה שלא תוכל אפילו לשפץ אותו אז תעביר מניוטרל ל D זאת אחלה נוסחה לשבירת הגיר לגורמים (מנסיון) אם אתה כ"כ מעונין להפיק מאוטומט את המירב שלו שים את הגיר ב 1 תמשוך תעביר ל 2 תמשוך תעביר ל 3 ואז ל D

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

אם כבר הזכרנו את הגיר הידני וזריקת קלאץ', רצוי לציין שגם זה מאוד לא בריא.

 

לא מזמן ראיתי תוכן של גיר של אלפא 75 שבעל שלה מאוד אהב לזרוק קלאץ'. גלגלי שיניים היו שבורים.

שיפוץ גיר היה פשוט החלפת גלגלי שיניים האלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זריקת הילוך לD מקצרת את חיי הגיר ואף הורסת אותו במקום.

 

תלוי במצב הגיר ובתושבות המנוע שעלולות להיקרע.

 

גיר אוטומט לא מיועד למשחקים כאלה, שלא נדבר על שזה מסוכן בכלל.

פורסם

ואם אני שם את ההילוך על D ומרים את בלם היד ומעלה טורים ומוריד מהר את בלם היד זה יתן את אותו אפקט פחות או יותר אבל זה גם גורם לנזק?

אצלי אני מפחד להעביר מN לD כי התושבות מנוע קרועות אצלי גם ככה מה הסיכון בלנסוע עם תושבות קרועות?

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

זה מסוכן, הממיר מומט יתחמם ברגע שתעשה את זה ויווצר בו לחץ חזק.

 

ואם הציריות לא במצב טוב הפעמון עלול להתפרק.

 

אל תעשה את זה וזהו, אם אתה מחפש הרפתקאות כאלה קנה רכב בעל גיר ידני, או שתעשה הסבה לידני.

 

לגיר ידני זה גם לא בריא במיוחד לקלאץ.

פורסם

אני מוכן לשים 1000 שקל לכל אחד כאן שאם יום שלם אתה מתפרע עם האוטו ומעביר מניוטרל ל D והוא לא מתפרק, קחו תכסף, אבל את האוטו תביאו אתם ואני נוהג.:roll:

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

הכי טוב אם מחפשים הרפתקאות זה לעצור לגמרי וללחוץ פול גז לא.?

ולא עניתם לי מה הסיכון לנסוע עם רצועות מנוע קרועות?

ועוד שאלה קטנה מכוניות בעלות הנעה אחורית יכולות לעשות צלחות עכשיו חשבתי לעצמי מה קורה אם אני עושה זאת באוטו אוטומט ויש לו הנעה קידמית זה יצליח אם אני ישים את ההילוך על R ישבור הגה ויתחיל את השטויות?

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...