Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני עומד בצומת ומעביר מD לניוטרל ולאחר מכן לD בחזרה כשיש ירוק זה גם כן הורס/מזיק? (כמובן ללא לחיצה על הגז)

"ישמור אותי האל מפני האמונה"

פורסם

יש כמה רצועות מנוע או אחת.

 

אם הרצועת מנוע של האלטרנטור נקרעה לא תהיה טעינה ולאחר זמן מה המצבר יתרוקן והמנוע יתכבה.

 

אם הרצועה של המשאבת מים ניקרעת המנוע יתחמם ועלול להינזק.

פורסם
אם אני עומד בצומת ומעביר מD לניוטרל ולאחר מכן לD בחזרה כשיש ירוק זה גם כן הורס/מזיק? (כמובן ללא לחיצה על הגז)

 

 

לא מזיק ואפילו בריא וחוסך מעט בדלק.

פורסם

עוד שאלה קטנה מכוניות בעלות הנעה אחורית יכולות לעשות צלחות עכשיו חשבתי לעצמי מה קורה אם אני עושה זאת באוטו אוטומט ויש לו הנעה קידמית זה יצליח אם אני ישים את ההילוך על R ישבור הגה ויתחיל את השטויות? אפשרי או לא? תודה.

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

מה שיקרה זה שאתה תאבד שליטה מהר מאוד ויקרו דברים לא נעימים לאוטו, אם נסיעה ברוורס קשה יותר מנסיעה קדימה אין שום סיבה בעולם שתשווה בן צלחת עם רכב בעל הנעה אחורית לבן צלחת ברוורס עם הנעה קדמית, הגיון, קצת, לא הרבה

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

אם תיסע רוורס ותסובב את ההגה החלק הקדמי של הרכב יזרק ויעשה חצי "צלחת", אם תעשה את זה במהירות הלא מתאימה אתה עלול לאבד שליטה ולהתהפך, צריך להיות מיומן בשביל לעשות את זה.

פורסם
יש כמה רצועות מנוע או אחת.

 

אם הרצועת מנוע של האלטרנטור נקרעה לא תהיה טעינה ולאחר זמן מה המצבר יתרוקן והמנוע יתכבה.

 

אם הרצועה של המשאבת מים ניקרעת המנוע יתחמם ועלול להינזק.

איך בדיוק רצועה נקרעת מדבר שכזה?

אולי אם תהיה נפילה רצינית בסל"ד, מה שלא קורה לא בידני[כי הקלאצ מסתובב מהר ואז יש ירידה מתונה של הטורים],

ובאוטומטי, כל הלחץ[הטורים] עוברים מהמנוע לממיר המומנט.

 

 

 

למרות שמינסיון, יש רכבים אוטומטים[דייהטסו למינהם בנות 10+] שברוורס שורפות גומי טוב מאוד.

----

פורסם
לא מזיק ואפילו בריא וחוסך מעט בדלק.

 

כל העברה כזו היא בלאי, כך שאולי לא מזיק, אבל גם לא בריא.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

מה פשר השרשורים האלה בזמן האחרון?

"מה קורה אם אני נוסע על 120 בכביש 6 ופתאום משלב לרברס?"

"מה קורה אם באמצע איילון אני מוציא את המפתח מהסוויץ'?"

"מה קורה אם אני נכנס בזקנה שעוברת את הכביש?"

הגזמתם חבר'ה. סעו כמו שצריך, ככה תאריכו את חייכם, חיינו וחיי האוטו..

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...