Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קוראים לי אודי ואני רוצה להוציר רישיון נהיגה.

מאיזה ספר כדאי לי ללמוד לבחינת תיאוריה?

מאיזה אתם למדתם?

 

אני גר בתל אביב.

מישהו יכול לתת לי רשימה של המקומות שאפשר להיבחן בהם?

פורסם

אם אני זוכר נכון זה 116 שקל אגרת תיאוריה או שבעצם שינו את זה ל40. שאל תמורה נהיגה זה הכי בטוח.

בכל אופן אתה הולך לדואר ומשלם את האגרה ונבחן.

 

לגבי הלימוד. תבקש מהמורה ספר הוא יתן לך אותו ב20 שקל במקום 100 בחנויות. עכשיו, בספר אתה צריך ללמוד תמרורים ולעיין בו בקצרה. לגבי הלימוד הרציני תעשה את זה באתר למד אם תעשה שם 50 אחוז מהשאלות אתה תעבור תאורייה בלי בעיה. הכי חשוב זה תמרורים, חוקי תנועה פה ושם מנוע וזהו.

פורסם

בקשר לתאוריה אתה צריך לשלם 40 שקלים, יש לך בתחנה מרכזית בת"א מקום לעשות תאוריה.

הדרך הטובה ביותר ללמוד היא דרך אתר "למד", זה עולה 10 ש"ח לפי מה שאני זוכר לחודש ונרשמים דרך הודעת SMS.

"ישמור אותי האל מפני האמונה"

פורסם

אני משלם את ה 40 שקל במקום ששם אני נבחן?

נראה לי שיש גם משהו לשלם בדואר.

 

ויש למישהו רשימה מלאה של המקומות שאפשר להיבחן בהם?

פורסם

+1 לאתר "למד"- עברתי תאוריה ראשונה אחרי לימוד מקיף של החומרים באתר

ואני מרוצה מאוד מאיך שהדברים כתובים ומוסברים.

פורסם

אתה צריך לקחת טופס תשלום אגרה ממורה נהיגה, ואותו יש לשלם בדואר לפני שאתה מגיע להבחן.



אם נכשלת - עוד 40 ש"ח (יש שמועות שאחרי 10 נכשלים זה חינם, אבל לא הייתי בונה על זה :-)).

 

בהצלחה!

פורסם

לא נתקלתי פה עדיין בתשובה נכונה אז אני יענה לך:

 

מוציאים טופס ירוק ואחרי זה הולכים לעשות בדיקת רופא אצל הרופא משפחה, בלי זה אי אפשר לעשות תאוריה.

אחרי זה הולכים משלמים 40 שקל בדואר לטלאור, אם זה דואר ליד המקום שעושים תאוריה אז הם יודעים מה המספר חשבון, אם לא אתה צריך לברר.

 

אחרי שאתה עובר תאוריה אתה הולך ללמוד נהיגה, האגרה לטסט ראשון עולה 120 שקל ולא 116 כמו שהיה עד לפני חודש...

 

 

בהצלחה...

פורסם

תודה רבה על התגובות המהירות!

 

אם אני לוקח טופס תשלום אגרה ממורה נהיגה כלשהו, זה מחייב אותי ללמוד אצל המורה הזה?

פורסם

השלבים:

1. מוציאים טופס ירוק.

2. מחתימים רופא מצפוחה שאין לך מחלות מסויימות שמשפיעות על נהיגה.

3. הולכים לעשות בדיקת ראייה, המחירים נעים בין 50 שקל אצל הגנבים ל-20 שקל אצל התותחים.

4. במקרה שלך, הולכים לתחנה מרכזית, בקומה 4 קופצים לדואר עם 40 זוזים[את הטופס יש להם שם].

5. עולים למעלה לחדר הבחינות, אם אתה בא ב8 בבוקר, תצא כנראה ב6 בערב.

6. עושים את הדבר הכי מיותר שקיים והולכים למשרד הרישוי כדי שיחתמו לך על הטופס שעברת תיאוריה.

7. עושים סקר שוק אצל חברים, והולכים למורה שהכי מתאים לך.

8. טסט, רישיון, נהיגה, חערקה ושלילה.

----

פורסם

OK הבנתי הכל.

 

יש עוד מקומות שאני יכול להיבחן בהם מלבד התחנה המרכזית? זה לא מקום סימפטי.

נראה לי שיש ברחובות מקום להיבחן.

פורסם

כל המקומות האלה לא סימפטים,

400 איש בתור, במקום שנועד ל-30 איש לשעה, מקסימום.

מה שכן, אני ממליץ לך ללכת בשבועות,

אני בפסח[בחג עצמו] עשיתי תיאוריה על אופנוע,

היה חלום.

----

פורסם
OK הבנתי הכל.

 

יש עוד מקומות שאני יכול להיבחן בהם מלבד התחנה המרכזית? זה לא מקום סימפטי.

נראה לי שיש ברחובות מקום להיבחן.

 

לא צריך לנסוע עד לרחובות, אתה יכול לעשות בחולון(במשרד הרישוי).בהצלחה!:-)

×
×
  • תוכן חדש...