Jump to content

bykeking

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של bykeking

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אתה צריך לקחת טופס תשלום אגרה ממורה נהיגה, ואותו יש לשלם בדואר לפני שאתה מגיע להבחן. אם נכשלת - עוד 40 ש"ח (יש שמועות שאחרי 10 נכשלים זה חינם, אבל לא הייתי בונה על זה ). בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...