Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עזבו גילוי נאות!

יניב1 - אתה חייב להתחיל לפסק את ההודעות שלך!

מאוד מעצבן לקרוא אותן. בחייאת, זרוק איזה פסיק או נקודה שנדע מתי לשאוף אוויר.

 

אפשר לדעת איך אתה קשור אליהם?

 

 

אחי אני מצטער לכל אלה שביקשו שאני אתן גילוי נאות ולא עשיתי את זה,אני מצטער!!! אקח את זה,לתשומת ליבי.

ועכשיו איך אני קשור לאוטו דיל אוטו דיל זה המשפחה שלי המנכ"ל מאיר אוחיון אני הבן דוד שלו ועכשיו תתפלאו,כן אני הבן דוד שלו ועכשיו אחרי גילוי הנאות הזה לא לחרפן לי את השכל אולי תנסה להשיג לי,משהוא או,תנסה לסדר לי הנחה אני יכול לעזור אבל לא בקשות אסטרונומיות(סתם אני צוחק) אתם יכולים לבקש ואני אנסה לעשות ככול יכולתי.

ועוד דבר לחבר שכתב שאין לו אויר על איך שאני כותב אחי, אני ממש לא רגיל לכתוב עם (,.וכל שאר הפסיקויות)אז תבין אותי כי אני ממש לא טוב בדבריםן האלה במחשב אם כבר אני כותב פסיקים נקודות וכ'ו אלה רק במיילים מכתבים וכ'ו למרות שקיבלתי בבגרות בלשון 97 אבל זה לא משנה.

יניב

פורסם

ככה הבנאדם רגיל לכתוב, מה הוא גם מגיב ועוזר לאותו אחד שביקש את העצה פה בפורום אני חושב שזאת חוצפה לבוא אליו בטענות בכך שהוא מנסה לעזור לו ומנסה להראות לו כיון בקנייה ומראה לו את המחירים.

אם לך היה רכב שאתה רוצה למכור ומישהו היה רוצה לקנות רכב בול כמו שלך לא תגיד לו שאתה גם מוכר?

אני בטוח שכן.

יום טוב

פורסם

יניב1

ronpp

 

באיזה שפה אתם כותבים? לא מובן שום דבר. זה בטוח לא בעברית. כנראה אתם כותבים בדיוק כמו שאתם מדברים ברחוב, אבל זה לא ניתן להבנה. יניב1, המורה שלך ללשון עכשיו מתהפכת בקבר.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

יניב, אם אתה רגיל ללכתוב X, תשתמש בורד, הוא יעזור לך להוסיף פסיקים.

באמת שדי קשה לקרוא את ההודעות שלך.

 

בקשר לבגרות שלך בלשון, זה רק גורע ממך - כי זה לא שאתה לא יודע, אתה סתם מתעצל.

 

פותח השרשור:

אימפרזה WRX גם יכולה להיות אופציה מעניינת, אמנם זה אומר ירידה בשנתון, וצריכת הדלק שלה דיי זוועתית - אבל אמרת שהיא לא תסע הרבה, אז הדלק פחות קריטי - וכשהיא תסע, היא תסע טוב יותר מה"הוט האצ'" שחשבת עליהן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לכל מבקרי השפה העברית שלום!!! נעים מאוד להכיר אותכם,מזמן לא המצאתם עוד מילה בעברית צחה פשוט מאוד היה נדמה לי שאתם הבנים של אבשלום קור מחייה השפה העברית.

לכל אלה שמזלזלים,חושבים שאני העתקתי אז אתם טועים.אני ישבתי על התחת וחרשתי על החומר אבל מה לעשות ככך אני כותב וככך אני גם רגיל לכתוב.

ועוד דבר אני לא מדברכמו שאני כותב אז אתה טועה אם כי אני לא מדבר כמו שאתה חושב אז איך ניראה לך שאני מדבר @#$$#$%$#$% עם כך אתה חושב אז תמשיך לחשוב.

נ.ב בנאדם בא והאיר לכם אז אתם ישר מתנפלים עליו.:?

יניב

פורסם

קצת סטינו מהנושא לא?

 

מישהו בכלל הגיב לגוף הדברים?

 

הבנאדם הציע פולקסוואגן וסיאט אחרי שפותח השרשור רוצה אוטו מהנה לנהיגה נטו (לפחות זה מה שהוא אומר), לא פוזה, לא תדמית ולא נעליים, הנאה מנהיגה!

 

נכון שפולקסוואגן וסיאט רכבים איכותיים ללא ספק אבל השאסי ומערכת ההגה שלהם רחוקה מלהיות מהנה לנהיגה, אלא אם כן פותח השרשור אוהב לנסוע מהר בקו ישר.

 

המלצה חמה, לפני בחירה באחד הרכבים הנ"ל תעשה נסיעת מבחן מאוד מאוד דקדקנית.

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

פורסם
יניב1

ronpp

 

באיזה שפה אתם כותבים? לא מובן שום דבר. זה בטוח לא בעברית. כנראה אתם כותבים בדיוק כמו שאתם מדברים ברחוב, אבל זה לא ניתן להבנה. יניב1, המורה שלך ללשון עכשיו מתהפכת בקבר.

 

 

לא אנחנו לא כותבים בעברית ,אתה מוזמן לא לנסות להבין את הג'יבריש שלנו ולקרוא את ההודעות שלנו ,אף אחד לא מכריח אותך לקרוא.

×
×
  • תוכן חדש...