Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מקווה שאהבתם.

 

ליאור

זה ממש לא משנה אם אנחנו אוהבים את הג'אנטים או לא, מה שחשוב זה שאתה בחרת אותם והם לטעמך.

תתחדש ותהנה!

 

 

GOLF, אם אני לא טועה היו לו טסות.

פורסם

הם לא לטעמי בכלל אבל העיקר שאתה אוהב אותם זה הכי חשוב:-)

אפשר לשאול מה המחיר ששלימת עבורם?

פורסם

TSI לא באה עם טאסות, אם אני לא טועה. היו לו את הרגילים ממש.

מקווה שאתה אהבת. לי קצת מפריע בעין הגודל\חתך (למרות שהמידה הזאת טובה לנוחות זה ברור לי).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
זה תלוי ברמת גימור, שלו באה עם טסות ואפילו עם מראות וידיות פלסטיק.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1636059&postcount=59

 

ואני חשבתי ש-TSI באה עם מגנזיום מקורי.

http://www.wheel.co.il/UserFiles/golf%20750.jpg

 

בורג בטחון באמת חשוב כמו שנאמר פה.

פורסם

תתחדש נשמה! מיוחדים:)

לדעתי האישית הג'אנטים הכי יפים שאי פעם נוצרו לגולף ולאודי וכו הם אלו:) חייב להשיג כאלו אבל המידה של הגאנט שלי היא 15 אמרו שזה יהיה מכוער.רק 17 צריך כאלו לפי מה שהמליצו.

e_1_1_1_79384_20080316160329.jpg

פורסם

יפים יפים אבל מאוסים ונפוצים.

היו לי כאלה על הגולף הקודמת כבר לפני שנתיים כשהם לא היו הכי נפוצים, וכבר אז זה היה נדוש.

 

 

בקשר ל TSI , הם נחמדים, שונים , אני הייתי מגדיל מידה ל16 אינץ' כי רואים יותר מדי גומי...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ניראה מוזר למדי בעין ,החתך גבוהה והחישוק נבלע לתוכו זה ניראה לא משהו :?.

 

אם כבר קנית גאנ'טים לפחות הייתה מחליף צמיגים לחתך נורמלי יותר.

פורסם

בגימור שב-TSI שאני קניתי (טרנדליין) הגולף מגיעה עם טאסות (!!) ככה שלא משנה איזה ג'אנט הייתי שם - הכל היה עדיף מלקום בבוקר ולראות את הטאסות שמקנות לרכב מראה זול ולא רציני.

גם לי לקח זמן להתרגל לחתך היחסית גבוה של הצמיג בגולף והשוני שיש בצמיג ה-15' לעומת ה-16', עם החתך הנמוך יותר לעומת המאזדה 3 (הרכב הקודם שלי).

 

חשבתי להחליף את הצמיגים אבל אמרתי שאני אגמור קודם את אלו - שכבר הספקתי לשחוק קצת. עוד כמה חודשים שהצמיגים המקוריים ילכו לעולמם בהחלט אחליף ל-16' או אפילו 17' בחתך נמוך. נכון לעכשיו לא לחוץ לי להחליף אותם והג'אנטים די מיוחדים ומשביעים רצון (לטעמי לפחות).

 

הג'אנטים של חברת SH, נקנו באוטו דיפו ב-1900 ש"ח לאחר סקר שוק שערכתי. ברוב המקומות הידועים מכרו אותם ב-2500 ש"ח עם שינויים קלים של 100-150 ש"ח לפה או לשם.

 

לגבי אום ביטחון - הציעו לי לרכוש במחיר כולל של 150 ש"ח (באוטו דיפו), האם המחיר הוגן? ישנן המלצות כלשהן?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

יפה. תתחדש!!

 

אני חושב שמידה אחת יותר גדולה הייתה נותנת צורה יותר יפה לאוטו. אבל בגלל שזה כרוך בהחלפת צמיג, ועדיף לאחד איכותי, זה היה הופך את העסק ליקר למדי.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...


×
×
  • תוכן חדש...