Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לגבי תקלת ברקסים בפיאט אונו 93 1400 קרבורטור

בנסיעת בוקר כשהאוטו קר בלחיצות הראשונות של דוושת הברקס מידיי פעם

הדוושה נופלת לריצפה עזיבה ולחיצה של הדוושה והברקס חוזר לעצמו

התופעה קיימת בשלושה שבועות האחרונים כשבזמן האחרון היא נמשכת ב10 דקות של נסיעה בבוקר כשהאוטו קר

אין סימנים של נזילה ולא חסר שמן ברקסים אחוריים הוחלפו לפני חצי שנה

אשמח לרעיונות \ הצעות

תודה

שרון

פורסם

ישר להחליף! אין חלופה אחרת? אי אפשר להחליף צינורית? אי אפשר לתקן? ישר להחליף?!

 

ברזילי - אני עוקב אחר ההודעות שלך, ואני רואה שאתה מכריז דעה נחרצת. אז יש לי משהו לומר לך - לא חייבים להחליף כל דבר, ולא חייבים על כל דבר להיכנס למורשה. קודם כל ישנה אבחנה ראשונית, שיכולה לפתור את רובן המכריע של הבעיות. אך הבעיות המסובכות, כן, אפשר להגיע למורשה או להחליף. אבל לא בכל בעיה.

 

אלמנט.

פורסם

אם הדוושה שוקעת הווה אומר שאין בניין לחץ במשאבה המרכזית , כתבת שאין נזילות של נוזל בלמים. החלף משאבה !

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

ברזילי, ידידי! (אשמח לדעת מה שמך)

 

הוא אמר שהדוושה שוקעת ואז חוזרת, ואין בעיות יותר... אזי נכון, יש בעיה בבניית לחץ, אך רגעית, ואז היא מסתדרת.

 

עכשיו, ישנו הצורך לבדוק זאת.

 

אלמנט.

 

 

הדוושה נופלת לריצפה עזיבה ולחיצה של הדוושה והברקס חוזר לעצמו

התופעה קיימת בשלושה שבועות האחרונים כשבזמן האחרון היא נמשכת ב10 דקות של נסיעה בבוקר כשהאוטו קר

אין סימנים של נזילה ולא חסר שמן ברקסים אחוריים הוחלפו לפני חצי שנה

 

פורסם
ישר להחליף! אין חלופה אחרת? אי אפשר להחליף צינורית? אי אפשר לתקן? ישר להחליף?!

 

ברזילי - אני עוקב אחר ההודעות שלך, ואני רואה שאתה מכריז דעה נחרצת. אז יש לי משהו לומר לך - לא חייבים להחליף כל דבר, ולא חייבים על כל דבר להיכנס למורשה. קודם כל ישנה אבחנה ראשונית, שיכולה לפתור את רובן המכריע של הבעיות. אך הבעיות המסובכות, כן, אפשר להגיע למורשה או להחליף. אבל לא בכל בעיה.

 

אלמנט.

אלמנט שלום רב!

כשאתה תגיע לשמינית הידע והניסיון שיש לברזילי, גם אתה תוכל לקבוע בפורום דעה נחרצת, גם בלי לנמק אותה.

הניסיון, שנות הוותק במקצוע, התעודות , שמאחוריהם עשרות שנות לימוד השתלמויות ומבחנים מקצועים, לקבלת תעודת אומן,

מנהל מוסך, מנהל מכון בדיקת רכב, ושמאות רכב, נותנים את הגושפנקא לתת תגובה נחרצת, גם ,ודווקא בנושא בטיחותי של בלמים.

כשמשאבת בלם מרכזית לא בונה לחץ תמידי, יש להחליפה ולא לשפצה, עלות השיפוץ לא כלכלית היום, ומשאבה חדשה עולה באיכותה על משופצת עשרות מונים.

אין כל ספק שאין להסתפק בהחלפת המשאבת בלם המרכזית, ויש לבדוק את מערכת הבלמים, כולל צנרת בלמים, אך להחלפת צינורית, אין כלל קשר לבעייה שנרשמה בתחילת השרשור.

בברכת חג שמח, ונסיעה זהירה ובטוחה בדרכים.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שמי , דוד.

כאשר הרכב קר יש התכווצות מסויימת של חלקי המשאבה ובלחיצה על הדוושה נוזל בורח דרך הגומיה , משאבה בפיאט אונו זולה ואין פה פחד מהוצאות. להחליף משאבה , להוציא אוויר וזהו.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

דוד ידידי!

 

אני מצטער על ההתלהמות שליץ זה לא היה במקום. אין לי, כמו שצביקה אמר, ובצדק, 1/10 מהידע שיש לך. אני מקווה שלא נפגעת ממני, ואם כן, אני ממש מצטער.

 

אלמנט.

פורסם
שאלה לגבי תקלת ברקסים בפיאט אונו 93 1400 קרבורטור

בנסיעת בוקר כשהאוטו קר בלחיצות הראשונות של דוושת הברקס מידיי פעם

הדוושה נופלת לריצפה עזיבה ולחיצה של הדוושה והברקס חוזר לעצמו

התופעה קיימת בשלושה שבועות האחרונים כשבזמן האחרון היא נמשכת ב10 דקות של נסיעה בבוקר כשהאוטו קר

אין סימנים של נזילה ולא חסר שמן ברקסים אחוריים הוחלפו לפני חצי שנה

אשמח לרעיונות \ הצעות

תודה

שרון

אלמנט שים לב בעיקר למה שהדגשתי באדום,אין ספק שמצב זה מסוכן, מסכן את פותח השרשור, ואת הנוסעים ברכבם לצידו.

בברכת נסיעה זהירה, וטיפול מקצועי בבלמים.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
דוד ידידי!

 

אני מצטער על ההתלהמות שליץ זה לא היה במקום. אין לי, כמו שצביקה אמר, ובצדק, 1/10 מהידע שיש לך. אני מקווה שלא נפגעת ממני, ואם כן, אני ממש מצטער.

 

אלמנט.

 

חלילה , אני לא נפגע , אני תמיד אשמח לקבל ביקורות ! , במקצוע שלנו תמיד יש מה ללמוד ומכל קולגה.

הנחרצות שלי נובעת מכך שמדובר בבלמים ! , היות ויש חשד שהמשאבה מאבדת לחץ ,אז מחליפים אותה ושיפרת אוטומטית את יכולת הבלימה של הרכב.דוושה שוקעת עד לרצפה ! זהו מצב מסוכן !

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

כן בהחלט יש לגרור את הרכב למוסך, לפני הנסיעה הבאה. מכיוון שאנחנו נכנסים לערב שבת וחג גם יחד, יש להשבית את הרכב, עד לאחר החג.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...