Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש טיפ כלשהו? משהו שאסור לי לעשות? אולי אפילו "פרויקט" מצולם של התהליך?

 

אחרי הכל, זה עניין של בטיחות.

 

תודה, סהר.

פורסם

סה"כ זה עניין מאוד פשוט.

 

להוציא שלוש ברגים(או ארבע,תלוי בסוג הרתמה)ולהכניס את הטבעות לתוכם.

 

יש להקפיד להשתמש בברגים שקיבלת עם הרתמות,מפני שאלו יותר ארוכים

מהמקוריים בדר"כ.

 

כל העניין לא אמור לקחת יותר מרבע שעה לכל צד.

 

אם אני לא טועה הרתמות מגיעות עם חוברת הסברה להתקנה,גם אם לא,זה עניין מאוד פשוט.

Rikshanoam-R

פורסם
אז פשוט מעבירים את הרתמה מתחת למשענת הראש.

בין שני הברזלים שעליהם יושבת המשענת.

צ'מע - חגורת בטיחות זה לא תחום לאילתורים.

אתה יודע בדיוק כמה ניוטון היא אמורה לספוג, ומה העמידות של הברזלים האלו במשענת הראש?

בהחלט יכול להיות שבמצב של תאונה, הברזלים האלו, שהתושבות שלהם לא מתוכננות לעומס צידי שייוצר עליהן במתיחה, יקרעו לצדדים והחגורה תהפוך בבת אחת לרפויה ומחליקה.

יכול להיות שאני טועה וזה יחזיק מצויין אבל אף אחד מאיתנו לא בדק את זה במכון התקנים ואני הייתי מפחד לאלתר כך.

לא סתם בוחני רכב לא מתים על החגורות האלו - אמנם כשהן מורכבות בצורה מקצועית הן מגינות טוב יותר מחגורות רגילות, אבל כשמתחילים לעשות קומבינות אי אפשר לדעת איך זה ייגמר.

פורסם
אז פשוט מעבירים את הרתמה מתחת למשענת הראש.

בין שני הברזלים שעליהם יושבת המשענת.

צ'מע - חגורת בטיחות זה לא תחום לאילתורים.

אתה יודע בדיוק כמה ניוטון היא אמורה לספוג, ומה העמידות של הברזלים האלו במשענת הראש?

בהחלט יכול להיות שבמצב של תאונה, הברזלים האלו, שהתושבות שלהם לא מתוכננות לעומס צידי שייוצר עליהן במתיחה, יקרעו לצדדים והחגורה תהפוך בבת אחת לרפויה ומחליקה.

יכול להיות שאני טועה וזה יחזיק מצויין אבל אף אחד מאיתנו לא בדק את זה במכון התקנים ואני הייתי מפחד לאלתר כך.

לא סתם בוחני רכב לא מתים על החגורות האלו - אמנם כשהן מורכבות בצורה מקצועית הן מגינות טוב יותר מחגורות רגילות, אבל כשמתחילים לעשות קומבינות אי אפשר לדעת איך זה ייגמר.

 

לא מדויק אישפוזי'לה היקר ...

 

רכשתי לעצמי זוג רתמות כאלה מתוצרת SCHROTH (או משהו כזה ... ) , ועפ"י החוברות שהגיעו איתן שמציינות שהמוצר עומד בכל מיני תקנים (TUV) אם אני לא טועה , או כל מיני מכוני חקר (וליווי ... ) גרמניים , ועפ"י הוראות ההתקנה ניתן להעביר אותן בין שני הצירים הנ"ל . כנראה שזה כן נבדק . :roll:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

אם החגורה לא נבדקה על דגם הרכב הספציפי שלך לא הייתי סומך על זה במאה אחוז.

איך הם יכולים לדעת מה חוזק הפלסטיקים שמחזיקים את מוטות המשענת ברכב שלי?

פורסם
אז פשוט מעבירים את הרתמה מתחת למשענת הראש.

בין שני הברזלים שעליהם יושבת המשענת.

צ'מע - חגורת בטיחות זה לא תחום לאילתורים.

אתה יודע בדיוק כמה ניוטון היא אמורה לספוג, ומה העמידות של הברזלים האלו במשענת הראש?

בהחלט יכול להיות שבמצב של תאונה, הברזלים האלו, שהתושבות שלהם לא מתוכננות לעומס צידי שייוצר עליהן במתיחה, יקרעו לצדדים והחגורה תהפוך בבת אחת לרפויה ומחליקה.

יכול להיות שאני טועה וזה יחזיק מצויין אבל אף אחד מאיתנו לא בדק את זה במכון התקנים ואני הייתי מפחד לאלתר כך.

לא סתם בוחני רכב לא מתים על החגורות האלו - אמנם כשהן מורכבות בצורה מקצועית הן מגינות טוב יותר מחגורות רגילות, אבל כשמתחילים לעשות קומבינות אי אפשר לדעת איך זה ייגמר.

 

אני לא יודע איך זה ברכבים אחרים.

אך אני מבטיח לך שאצלי ברכב אין שום סיכוי שהרתמה תברח לצדדים.

 

פשוט צריך לכוון את החגורה מאחור כדי שה "y" יהיה במקום שבו הוא לא

לוחץ על הברזלים שהוא נמתח.

 

כמו כן,בכל נסיעה צריך להדק את הרתמות בשני נקודות ההידוק שלהן.

Rikshanoam-R

פורסם
אם החגורה לא נבדקה על דגם הרכב הספציפי שלך לא הייתי סומך על זה במאה אחוז.

איך הם יכולים לדעת מה חוזק הפלסטיקים שמחזיקים את מוטות המשענת ברכב שלי?

אמממ ... נקודה טובה ... שכחתי שיש לי 205 ... אמממ ... טוב שהזכרת לי !!

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

שאני אבין אתם מסתמכים על המשענת הראש המצ'וקמקת שתשאר במקומה בעומסים של תאונה ותאבטח את הרתמות שרצות לאחור ? :roll:

גם לי הייתה ברכב ריתמה טרם הבאקטים, לאחר ההתקנה הבנתי כמה מה גודל הסיכון וזאת אחת הסיבות שרכשתי באקטים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
שאני אבין אתם מסתמכים על המשענת הראש המצ'וקמקת שתשאר במקומה בעומסים של תאונה ותאבטח את הרתמות שרצות לאחור ? :roll:

גם לי הייתה ברכב ריתמה טרם הבאקטים, לאחר ההתקנה הבנתי כמה מה גודל הסיכון וזאת אחת הסיבות שרכשתי באקטים.

 

אני מסתמך על האל שבשמיים ... ( או שלא ... ) ועל תהילים שיעצרו טילים ( פחחח ... )

 

האמת שאני דיי מסתמך על המבחנים של הגרמנים , הם ידועים באובר פדנטיות שלהם בעניינים האלה .

 

דיויד , אתה לא דוגמה ... אתה אליל מין בפוטנציה ! :lol:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
האמת שאני דיי מסתמך על המבחנים של הגרמנים , הם ידועים באובר פדנטיות שלהם בעניינים האלה .

 

הממ.. רמדיה... הממ..הממ.. הממ... הומנה, הממ.. הממ...

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
שאני אבין אתם מסתמכים על המשענת הראש המצ'וקמקת שתשאר במקומה בעומסים של תאונה ותאבטח את הרתמות שרצות לאחור ? :roll:

גם לי הייתה ברכב ריתמה טרם הבאקטים, לאחר ההתקנה הבנתי כמה מה גודל הסיכון וזאת אחת הסיבות שרכשתי באקטים.

 

אני מסתמך על האל שבשמיים ... ( או שלא ... ) ועל תהילים שיעצרו טילים ( פחחח ... )

 

האמת שאני דיי מסתמך על המבחנים של הגרמנים , הם ידועים באובר פדנטיות שלהם בעניינים האלה .

 

דיויד , אתה לא דוגמה ... אתה אליל מין בפוטנציה ! :lol:

 

:lol::lol::lol:

 

נו אתה זוכר את המושבים שלי (לא יכולת לחכות עם הבטוניאדה ? :wink: ) , המשענות ראש נשלפו בקלות מפחידה

כל מה שהחזיק את את הרצועות מלהשמט הצידה זאת המשענת ראש, מפחיד :?

בשימוש ברתמות מפחידה אותי אפשרות ההלכדות ברכב, אני מחזיק במיוחד בשביל כך סכין יפאנית במקום נגיש וגם זה לא תמיד יכול לעזור.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...