Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר, תגיד לאביך שהחברה בה הוא עובד , שתשלם לו נסיעות ,ושיקח מונית כל בוקר עדיף על שני הפחי זבל מטורים האלו!

ועכשיו ברצינות:

אופטרה זה רכב שיביא אותך ממקום למקום (לא בטוח)בלבד אין משהו אחר לחפש בו!

כנ''ל לגבי היונדאי ,שינסה במקרה הכי גרוע לבקש אלנטרה ,

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

פורסם

מכל האופציות שיש לך, אני מעדיף את הסיריון.

מניסיון, אני מאודד אוהב את האוטו, הוא רכב נוח, מרווח, חסכוני ואמין מאוד (מנוע של טויוטה יאריס).

הבטיחות שלו היא טובה אף לא מצוינת (4 כוכבים) וזה עדיף על האופטרה שמחזיקה רק ב 3 כוכבים.

שלומי.

פורסם

אופטרה זה רכב שיביא אותך ממקום למקום (לא בטוח)בלבד אין משהו אחר לחפש בו!

כנ''ל לגבי היונדאי ,שינסה במקרה הכי גרוע לבקש אלנטרה ,

גם אם מאד תרצה,אין אלנטרה יותר.

מבין השניים,האקסנט עדיפה במקצת.

לפחות יש לה איכות נסיעה וניהוג של מכונית בת זמננו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אוף זה ממש מעצבן אותי השטויות שנזרקות פה. כל אחד פה בפורום אומר מה ששמע מאחרים וזה ממש משגע. אומנם איכות הנסיעה באופטרה לא מדהימה, אך היא סבירה פלוס. היא עדיפה בכל פרמטר כמעט של היונדאי כך שאין הרבה מה להתלבט (בייחוד כשדלק זה לא פרמטר בשבילך).

פורסם

אני בטוח שלכל מי שמדבר כאן יצא לנהוג על השברולט אופטרה

אציין כי יש לי שברולט אופטרה 5 והוא רכב מצויין אמין מאוד

הבעיה היחידה שיש לרכב היא צריכת הדלק

במידה והיו שאלות על האופטרה אשמח לענות.

רציתי משה 007 אבל היה תפוס אז משה 159 גם טוב לא ??

×
×
  • תוכן חדש...