Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יובל מלמד הוא לא נהג?

 

כל הכבוד לו, תותח אמיתי.

 

בהצלחה לכל הצוותים,מכל חברי הפורום.

 

יובל, יצג אותנו בכבוד.

 

כמו בירדן בשנה שעברה.

פורסם

יובל מלמד הוא נהג ראלי ויוצא זו השנה השנייה לבאחה איטליה על מנת לנווט לצביקה כנעני .

 

הניסיון של יובל כנהג מסייע לו לנווט בראלי הזה וכמובן לדעת מה ואיך הנהג רוצה לשמוע את ה-NOTES.

 

שיהיה בהצלחה לכולם

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

שבוע טוב

 

בהצלחה לכל החברה שיוצאים למירוץ ונקווה שמספר הצותים רק יעלה משנה לשנה.

 

 

המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

פורסם

סביון מעדכן טלפונית מאיטליה:

פרולוג- אצל שי 2 פנצ'רים, צמיגים לא מתאימים - הפרולוג לא הלך טוב. שי כמעט התהפך, והיה מאוד לא מרוצה. גם לגל פנצ'ר. מתברר שלצוותים רבים היו פנצ'רים בפרולוג, גם למתחרים עם צמיגי מירוצים מקצועיים.

את הסטייג'ים של היום הצוותים הישראליים כבר עשו על צמיגים טובים, לאחר שצמיגי הT1 שהזמינו, הגיעו.

בסטייג'ים של היום הצוותים מתקדמים במיקום, חוץ מגל שחם, שהלך לו הגיר, ולא השתתף בסטייג' השלישי של היום, במקום זאת הוחלף לו גיר. כיוון שאסור להחליף גיר, הוא קיבל עונש של 8 שעות ומחר יזנק בתור T1. פרט לכך לא נרשמו תקלות או בעיות מיוחדות.

אווירת הסרוויס טובה, יושבים ומחכים. שני סטייג'ים (על אותו מסלול) בוטלו, בגלל מגבלות הצבא שלא אישר את המסלול. כיוון שכך, הסרוויס הפך להיות שעה במקום 20 דקות, והכל מתנהל יותר רגוע. כל שעתיים- שלוש המכוניות מגיעות, מפרקים גלגלים, בודקים ומתקנים מה שצריך, שוטפים את המכוניות ולסטייג' הבא.

 

מיקומים עד כה, לפני סוף הסטייג' השלישי של היום:

 

סטייג' ראשון (פרולוג ת 14 למרץ)-

גדסין בניסאן נבארה מנצח הסטייג'.

מקום 32 - גל וגדעון

מקום 37 - שי ואביב

מקום 48 - צביקה ויובל

 

סטייג' שני (15 למרץ)-

אל עטייה מנצח הסטייג'.

מקום 16 - שי ואביב

מקום 28 - צביקה ויובל

מקום 35 - גל וגדעון

 

סטייג' שלישי (15 למרץ)-

מנצח הסטייג' אל -עטייה.

מקום 13, שי ואביב, מקום 17 מצטבר, בפיגור של 12 דקות ושתי שניות אחרי המוביל בכללי, גדסין.

מקום 36, גל וגדעון, מקום 28 מצטבר, פיגור של 20 דקות ו22 שניות

מקום 41, צביקה ויובל, מקום 36 מצטבר, בפיגור של 29 דקות ו17 שניות.

 

נשתדל להמשיך בעדכונים שוטפים בג'יפולוג, וגם כאן.

 

אסף.

פורסם

עדכון סוף היום - מיקומים כלליים:

 

1 - גדסין, זמן כולל שעתיים , 10 דקות ו37 שניות

 

2 - אל עטייה, פער של 3 דקות ו46 שניות

 

15 (חמישי בתת הקטגוריה T13 ) שי שמעוני, פער של 20 דקות 42 שניות

 

29 (15 בתת הקטגוריה T12 ) צביקה כנעני, פער של 38 דקות ו19 שניות

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...