Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד שאלה לבעלי רכב צרפתי , אני די חדש בפורום ומחפש כבר כמה שבועות רכב קטן

1400 סמ"ק אוטומט עד 75000 ש"ח .

רק לי נדמה או שרנו קליאו B שנת 2002 נוחה יותר מ 206 בדגם המפואר ?

מה עדיף לקנות באותו סכום 206 XT שנת 2001 , או קליאו B שנת 2002 ?

ואיך לעזאזל המחירון של סיטרואן C3 שנת 2003 (בדגם הבסיסי שהוא מאובזר יותר מהדגם המפואר XT של 206 ) נמוך יותר מ 206 שנת 2002 ?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

רנו קליאו :

 

חשוב לבדוק בשבע עיניים את היסטוריית הרכב במוסך. בשנה הזו הגיעה לארץ מנוע ה 16V שבצירוף לתיבה האוט' יצר מספר תקלות סדרתיות. כגון הדממה בהמלך נסיעה, בעיות התנעה בבקרים, ובעיות למיניהן בגיר האוטומטי. הפתרון לרוב הבעיות במוסכים הוא החלפת חיישנים/קויילים/תוכנות מחשב. אך אלה בינתיים לא הראו פתרון מספק, לכן רצוי לבדוק אם הרכב "חולני" במוסך בו הוא טופל. הקליאו רכב מאוד נח, עם תנוחת ישיבה, וגה מוזרים. היא מציעה אבזור די גבוה גם מבחינת תא הנוסעים וגם מבחינת אביזרי בטיחות - היא מגיעה באמת גימור אחת. ההגה של מעט מעורפל ומרגיש ארוך יותר ממה שהוא באמת. קיימת מערכת בלמים מצויינת. הנדסת האנוש מעט לקוייה ובמהלך נסיעה אתה מוצא את עצמך מחפש מתגים שאין לך מושג איפה החביאו אותם, כמו כן איכות החומרים וההרכבה בינונית בלבד. לרכב יחידת כח מעולה , 98 כ"ס, המניבה ביצועים נאים 12.9 למאה עם מהירות סופית של 180, המסורסים מעט ע"י התיבה החכמה המשתדלת ללמוד את צורת הנהיגה, דבר זה מורגש בעיקר ביציאה מהמקום ובסל"ד נמוך. מעל 4000 סל"ד המנוע חי ונושם, דבר המאפשר תאוצות ביניים טובות מאוד.

 

 

פיג'ו 206 : רכב שהוכיח את עצמו כאמין, אך כיאה לכל צרפתייה קיימות בעיות חשמל קטנות פה ושם. ל 206 שתי רמות אבזור, הנמוכה XR והגבוהה XT. ה206 (מודל 2002) , מגיעה כסטנדרט עם 2 כריות אוויר, 2 חלונות חשמל, נעילה מרכזית עם שלט . ב דגם XT ניתן למצוא גם מערכת A.B.S (סטנדרטית בקליאו), מערכות חשמליות, חיישני מגבים ואורות, פנסי ערפל קדמיים ושליטה על הרדיו מההגה. ה206 יותר מרווחת מהקליאו וכמו כן איכות ההרכבה טובה. ב206 מורכב מנוע ה 1.4 הוותיק של פיג'ו - סיטרואן הייצר 75 כ"ס. בשילוב עם התיבה האוט' החכמה (המכויילת יותר טוב מאשר ברנו), הביצועים יותר חלשים משמעותית מהרנו עם 16 שניות למאה ו מהירות מירבית של 160 קמ"ש. המנוע חפץ בסל"ד נמוך ומקבל את שיא המומנט (כח) ב 2600 סל"ד לכן לא צריך לדחוף אותו מעבר ל 4500 כדי לקבל ביצועים נאים, ומעבר לכך מעל 5000 סל"ד - אין שום דבר! הבלמים ב206 פחות טובים מאשר בקליאו.

 

 

מקווה שעזרתי

 

גיא

 

*חשוב לציין שחוות הדעת נכתבה לאחר שנה עם הקליאו ו 3 וחצי חודשים עם ה206.

פורסם

די עזרת , למען האמת לא ידעתי שלקליאו החדשות (דגמי 2002 ומעלה ) יש בעיות סדרתיות

יש לי סיטרואן C3 שלא נכנסה למוסך יותר מפעם אחת על בעיית חשמל והיא אצלי שנה !

חשבתי שרכבים חדשים בטכנולוגיה של היום כבר לא מגיעים למוסכים , אבל אין חכם כבעל

נסיון ! אני בהחלט אבקש לראות הסטוריה של הרכב במוסך שטיפל . סה"כ הרכבים נמצאים

למכירה במחלקת TRADE IN , כך שאני מקווה שהם נבדקו לפני שנקנו מהבעלים הקודמים.

כמה נוראית איכות ההרכבה של הפלסטיקים ברנו ? וכמה קל או קשה למכור רכב כזה ?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
די עזרת , למען האמת לא ידעתי שלקליאו החדשות (דגמי 2002 ומעלה ) יש בעיות סדרתיות

יש לי סיטרואן C3 שלא נכנסה למוסך יותר מפעם אחת על בעיית חשמל והיא אצלי שנה !

חשבתי שרכבים חדשים בטכנולוגיה של היום כבר לא מגיעים למוסכים , אבל אין חכם כבעל

נסיון ! אני בהחלט אבקש לראות הסטוריה של הרכב במוסך שטיפל . סה"כ הרכבים נמצאים

למכירה במחלקת TRADE IN , כך שאני מקווה שהם נבדקו לפני שנקנו מהבעלים הקודמים.

כמה נוראית איכות ההרכבה של הפלסטיקים ברנו ? וכמה קל או קשה למכור רכב כזה ?

 

1) אם אתה כ"כ מבסוט מה-C3 למה אתה מחליף?

 

2) איזה נבדקו?! טרייד-אין יקחו כול זבל בלי שאסי שאפשר לתת עליו חצי שנה אחריות שלי שהרכב יתפרק. הכול בשביל למכור רכב חדש וגם להרוויח על מכירת הישן אח"כ.

(ואם יש שאסי עדיין יקחו אותו ויתנו לאיזה ערס זקן בנתניה להפטר ממנו....)

 

3) רנו קליאו / פז'ו 206 הם רכבים בעלי שוק מצויין (בעיקר ה-206, קוסמת לצעירים ובעיקר צעירות) אם האקזמפלר שמור ובמצב טוב הוא יימכר מיידית ומבחיר מחירון (מניסיון).

פורסם

אני לא מחליף את ה C3 , אני קונה בנוסף , ולא מצאתי אף רכב עם נוחות נסיעה ואיבזור

כמו ה C3 . הדגם הבסיסי SX מנוע 1400 עם 4 כריות אוויר ABS כסטנדרט , מקדם בלימה

בנוסף ל ABS רדיו דיסק מקורי עם 4 רמקולים +2 טוויטרים בקרת קלים חיישני גשם וחיישני תאורה ומראות + חלונות חשמל . הכל כסטנדרט בדגם הבסיסי . והכי הכי אלו המושבים הנוחים . תכלס המנוע והגיר הם כמו ב 206 אבל האוטו זול יותר ומאובזר יותר מכל אחד אחר בקטגוריה שלו .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אני לא מחליף את ה C3 , אני קונה בנוסף , ולא מצאתי אף רכב עם נוחות נסיעה ואיבזור

כמו ה C3 . הדגם הבסיסי SX מנוע 1400 עם 4 כריות אוויר ABS כסטנדרט , מקדם בלימה

בנוסף ל ABS רדיו דיסק מקורי עם 4 רמקולים +2 טוויטרים בקרת קלים חיישני גשם וחיישני תאורה ומראות + חלונות חשמל . הכל כסטנדרט בדגם הבסיסי . והכי הכי אלו המושבים הנוחים . תכלס המנוע והגיר הם כמו ב 206 אבל האוטו זול יותר ומאובזר יותר מכל אחד אחר בקטגוריה שלו .

 

אני באמת לא מבין מה זה עוזר עכשיו הפרסומת הזאתי ל-C3...

 

אותי לא תצליח לשכנע לקנות. :wink:

פורסם

לא ניסיתי לשכנע אף אחד לקנות , סתם לא ברור לי ההפרש במחיר לרעת הסיטרואן אם

התמורה לכסף היא הטובה ביותר . אמינות ? כמו שכתבתי זה המנוע של ה 206 .

כל אחד ומה שטוב לו .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לא ניסיתי לשכנע אף אחד לקנות , סתם לא ברור לי ההפרש במחיר לרעת הסיטרואן אם

התמורה לכסף היא הטובה ביותר . אמינות ? כמו שכתבתי זה המנוע של ה 206 .

כל אחד ומה שטוב לו .

 

אם אתה מסבוט מה C3 אז תקנה 206 XT

פורסם
רנו קליאו :

 

בשנה הזו הגיעה לארץ מנוע ה 16V שבצירוף לתיבה האוט' יצר מספר תקלות סדרתיות.

 

יש בבעלותנו קליאו מודל 2001 , 1.4 אוט' 16V. אז דבר ראשון, מנוע ה16V לא הגיע ב2002.

דבר שני, אני דווקא מאוד מרוצה מהקליאו.. גם אני נוהג עליה כשנה וטפו טפו לא היו שום בעיות... יש לה באמת בלמים מצויינים , תאוצה נחמדה והתנהגות כביש טובה

לחופש אין מחיר, יש רק תאריך. . .

×
×
  • תוכן חדש...