Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

5 הודעות מיותרות עד כה, שאינן מקדמות את הדיון במ"מ (מבלי לספור את האנשים שאמרו מזל"ט).

וכשאני אומר שהפורום הופך לצ'אט, מסתכלים עלי בצורה מוזרה... :roll:

 

בכל מקרה, אם אנחנו בתחרות של מי ז**ן הכי הרבה ואיפה, מבקש להזכיר שאני עובר בקרוב לברצלונה.

השמועה אומרת שיש שם הרבה תיירות, וגם כשרון מקומי לא חסר. אז הא לכם! :rolleyes:

 

נ.ב. ביגמק, מזל טוב! רוצה לקנות מגאן גם לבחירת לבך? שאל אותי כיצד! :-D

פורסם

Bigmak lots off greetings & Mazel tof - sooooory i have no Hebrew keyboard



Derish how r u?

here is somthing for you i flew the other day from Israel to Austria and over Budapest we went into an air turbulence it felt like hitting a wall and than falling for some seconds

 

and for thoes nice guys who tried to hit on my colleagues flight attendants i have a message for you

we do like Israeli guys however we prefer them a bit more matured and firm and it was so nice off you to invite us out for an hamburger at McDonald's we'll take a rain check

 

Bigmak i fully recommend David Intercontinental especially because of it's location as it is close to the promenade and Jaffa and you may take a taxi to the Namal area

Hilton is ok although it is much closer to the Namal still it is far from the action

 

Chin Chin

Irit

פורסם

יצא לי לבלות מספר לילות בסוויטה בדן ת"א...

החדרים כמובן מפנקים ביותר. כדרכם של מלולנות דן, המלון יוקרתי, אבל לא מצועצע ואקסטרווגנטי מידי.

 

ארוחת הבוקר בדן ת"א לדעתי הינה הכי טובה מבין המלונות בארץ.

עוד לא ראיתי כזה מבחר מדהים ומגוון.

 

וכמובן המיקום מעולה (על הטיילת...).

לא ניסיתי את הספא.

 

המון מזל טוב ובטוח שתהנו, לא משנה באיזה מלון תהיו :)

מגאן 265

×
×
  • תוכן חדש...