Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי באתי להניע את הרכב (פיאט טיפו מדיה 1400 שנת 94) המצבר גמור,הבאתי חבר ועם כבלים הנענו..נסעתי חזרה לחניה נתתי לאוטו לעבוד,בדקתי אורות ואיך שהפעלתי את אורות הדרך (הגבוהים) הרכב כבה ולא הניע שוב - מצבר ריק.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

 

נ.ב- שמתי לב לפני שהעברתי מאורות המעבר לאורות הדרך שרק פנס אחד עובד.

 

תודה מראש לעוזרים

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

כנראה האור הגבוה שלך גורם לקצר כלשהו, שמכביד על האלטרנטור, שלא נותן מספיק זרם, ולכן הרכב כבה. בדוק טעינה בדחיפות.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אם המצבר שלך קיים בסביבות ה3 שנים אז כנראה הוא הלך לעולמו ועוד אפשרות היא שפשוט האלטרנטור הלך לעולמו ולכן הוא לא מטעין את המצבר ולכן הוא מתרוקן

פורסם
אם המצבר שלך קיים בסביבות ה3 שנים אז כנראה הוא הלך לעולמו ועוד אפשרות היא שפשוט האלטרנטור הלך לעולמו ולכן הוא לא מטעין את המצבר ולכן הוא מתרוקן

 

מצבר די חדש,ואני כמעט בטוח שזה לא האלטרנטור,כי שום נורת טעינה לא דולקת (ויש כזאת) ורק כאשר אני עובר מאורות מעבר לאורות גבוהים הרכב נכבה ולא מניע שוב.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

הפעל מתג הצתה למצב ON ללא הנעת המנוע ואז צריכות להדלק נורת שמן המנוע וגם נורת האלטרנטור (מצבר), האם היא נדלקת? אם לא אכן יש בעיה באלטרנטור שאינו טוען וגם לא נדלקת נורת הבקרה כשהמנוע פועל.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
הפעל מתג הצתה למצב ON ללא הנעת המנוע ואז צריכות להדלק נורת שמן המנוע וגם נורת האלטרנטור (מצבר), האם היא נדלקת? אם לא אכן יש בעיה באלטרנטור שאינו טוען וגם לא נדלקת נורת הבקרה כשהמנוע פועל.

בברכה - רפי לין :-)

 

רפי תודה על התשובה אך נדמה לי שציינתי,בעיות עם הנורות אין,כל הנורות שצריכות לדלוק בעת מצב "סוויץ' פתוח" דולקות,כולל נורת הטעינה (אלטרנטור)..

 

אולי יש לך המלצה לחשמאי רכב באיזור ערד-ב"ש?

 

תודה מראש8)

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

עידכון,היום חזרתי מעבודה (באוטובוס =\) וסתם בדקתי את הרכב,הנורה של הטעינה אינה דולקת במצב סויץ פתוח...החשדות שלי מתגבשות על אלטרנטור בסוף חייו,הבעיה היא שאני לא יכול לנסוע עם הרכ לחשמלאי (כאמור הרכב לא מניע וכרגע אין לי מישהו שיכול לעזור בזה),האם יש דבר לדעת בוודאות האם זה האלטרנטור או משהו אחר?

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

גם התיאור, גם אי הדלקות הנורית, מצביעים לכאורה על אלטרנטור תקול. לוודא זאת יש רק לאחר בדיקה מקצועית.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה דני,עכשיו אין מנוס מלקחת יום שלישי חופש ולבזבז עוד כמה שקלים על אישתי =)

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

אם אתה רוצה חשמלאי טוב.

יש 10 דקות מבאר שבע שזה בצומת גילת יש שם מישהו וותיק בתחום אני מכיר אותו שנים על גבי שנים

 

"המניע" האחים דחבש.

 

הוא מתעסק עם מצברים,אלטרנטורים וכל מה שקשור לחשמל ברכב..

×
×
  • תוכן חדש...