Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו רגע לחבר שלי יש אוטו מליסינג עכשו הביטוח זה רק מגיל 21

עכשו הילד כבר בן 19 אם רישיון והכל הקטע שאין ביטוח נהג צעיר

מה קורה במקרה שעוצרת אותנו ניידת משטרה?

פורסם

אני חושב שיוציאו אותו להורג.. או מינימום כלא ל8 שנים.

אבל אני לא בטוח.

הכי טוב שתעשה חיפוש.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הביטוח לא אמור להדאיג את החבר שלך כי במקרים כאלה שקרו והליסינג לא היה מיודע ואישר שינהג נהג מתחת לגיל מסויים בעל הרכב איבד את מקום עבודתו ברגע שהתגלה הדבר.



פורסם

אין כמעט דבר שאני שונא בפורום יותר מלראות מישהו שכותב כמו שהוא מדבר (ומדבר כמו עילג). ובנוגע לחבר שלך - ניידת משטרה לא צריכה להטריד אותו, העדר הכיסוי הביטוחי צריך להטריד אותו, מאוד. ואם הוא לא מבין למה, אז המשך חיים מוצלח בשבילך ובשבילו!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תגידו רגע

 

רגע.

 

רוני, אדם שמנת המשכל שלו מאפשרת לו לנהוג ברכב שאין לו ביטוח עליו כלל, ואני מניח שזה לא נהיגה של פעם ב..

 

הוא כנראה לא מסוגל לחשוב ולהגיע למסקנה של "רגע, אם הגלגל שלי עוקף אותי עכשיו ואני נכנס לתאונה, מה יקרה?"

GS300.

פורסם

קודם כל ההשמצות שלכם כלפי לא במקום אני מבין את כעסכם וזה מראה על אופי טוב

אבל בכל מקרה לקרוא לי עילב מה אתה בכלל שתגיע לאן שאני הגעתי תדבר.

ודבר אחרון המשטרה אמרה לי שהיא לא בודקת בכלל ביטוחים אם יש ביטוח חובה

אפשר לנסוע אבל במקרה של תאונה זה מאסר וחיים ...

אז עדיף לנסוע אם ביטוח כמו שצריך

ושוב פעם זה חבר שלי אני באמת שלא צריך. המבין יבין

בכל מקרה שבוע טוב.

פורסם

תראה זה מינימום כלא 8 שנים, הרוב מתאבדים, אם לא נהרגים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
קודם כל ההשמצות שלכם כלפי לא במקום אני מבין את כעסכם וזה מראה על אופי טוב

אבל בכל מקרה לקרוא לי עילב מה אתה בכלל שתגיע לאן שאני הגעתי תדבר.

ודבר אחרון המשטרה אמרה לי שהיא לא בודקת בכלל ביטוחים אם יש ביטוח חובה

אפשר לנסוע אבל במקרה של תאונה זה מאסר וחיים ...

אז עדיף לנסוע אם ביטוח כמו שצריך

ושוב פעם זה חבר שלי אני באמת שלא צריך. המבין יבין

בכל מקרה שבוע טוב.

 

ולאן בדיוק הגעת בגילך הנכבד? להיות הבעלים של מיקרוסופט? או אולי להקים תאגיד ענק אחר?

כזכור לי, אתה בחור בן 18 ואני לא היתי פותח את הפה שלי על אנשים שקצת יותר גדולים ומבינים ממך.

אני לא רוצה להגיד מה ההתרשמות שלי ממך על בסיס ההודעות האחרונות שלך (כי האמת תהיה כואבת)

אבל בוא נגיד שיש מצבים שהשתיקה יפה להם ויש הרבה פורומים אחרים עם המון חבר'ה כמוך שישמחו לעזור

לך ולא יעשו לך רעש...

Lexus CT200H

×
×
  • תוכן חדש...