Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי הרכב שבנידון שנת 93.

בעת תנועה אחורה בלבד אני שומע רעש של יללה חזקה (כמו שפותחים דלת חלודה מין חריקה + יללה של חתול).

היללה הזאת חוזרת תמיד אחרי נסיעה של כמה דקות.

לפעמים כשאני נוסע הרבה ומהר אחורה זה קורה ונעלם לאחר כמה מטרים, אך מיד חוזר לאחר נסיעה קדימה של כמה דקות.

בדקתי אין חתול בתא המנוע, סתם :-)

מה זה יכול להיות?

תודה לעונים.

W202 C240

פורסם

בדוק/חזק את הברגים בין המנוע לגיר, או חסר שגם בינהם.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שגם = מחבר, בליטה המתחברת לחור(צינורית באורך כס"מ), פין, זיז, מיתד, ובאנגלית dowel.

החלק מוכנס לחורים בין הגיר למנוע, כדי למרכז אותם ולמנוע מהם לזוז/להסתובב האחד נגד השני. שגם יש גם בין הראש לבלוק. אצלנו יורד גשם לכן אני לא יכול לצלם לך.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מישהו אמר לי היום שיתכן וזה בעיה בדיפרנציאל משהו...?

אה? :???:

כדי להיות יותר ספציפי, זה קורה ממש בתחילת הנסיעה לאחור ונעלם לאחר כמה מטרים טובים (רעש די מחריד).

אם אני נוסע חזק והרבה לאחור זה נעלם וחוזר רק בפעם הבאה שאני נוסע אחורה.

W202 C240

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מה הבעיה להיכנס למכון גירים?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

חברים אני חושב עליתי על משהו.

הרצתי חיפוש וראיתי כמה חברים בפורום שהייתה להם בעיה דומה והמליצו להם לבדוק את הבלמים.

הם התלוננו שבעת נסיעה אחורה יש רעש של "ברזל נוגע בברזל".

מחר אני אבדוק את הבלמים.

W202 C240

פורסם

יכול להיות בצלחות בלמים

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

זה קורה רק שאתה נוסע רוורס במהירות נמוכה נכון?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

גם לי יש רעש בזמן שאני בולם תוך כדי נסיעה לאחור- הרעש מופיע רק בבלימה לאחור ולא בנסיעה בלבד.

הבעיה הופיע לאחר החלפת הרפידות.

בזמנו נאמר לי כי אין "סיכרון"

עד עכשיו לא נגעתי בזה מחוסר זמן.

האם יש סיבה לדאגה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בגולף v5 נתקלתי בבעיה דומה וגם לי אמרו במוסך שיש חוסר סינכרון ושחוץ מרעש אין מה לדאוג

לי אישית זה ממש הפריע (לא נעים להישמע כמו רכבת ) אבל במוסך אמרו לי שזה יהיה בזבוז כסף עצום ועדיף לי לעזוב את זה

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מתי החליפו אצלך את הנוזל בדיפ'?

מה מצב הנוזל בגיר שלך?

 

בשניהם יש שמן עם אורך חיים ספציפי, לפי מה שאתה מספר - הייתי בודק את הדיפ', לו מדובר ביללה חזקה מאוד יש מצב שהוא שחוק ובמקרה הטוב צריך להחליף שמן ובמקרה הרע לשפץ' דיפ'.

 

 

אפשרויות שונות אחרות הן, כמו שציין דויד, חופש בין התיבה למנוע [לא סביר] או משהו אחר בעייתי בדרך כמו מתלה דרייבשאפט שחוק או גויבו גמור [גויבו - התותב שמחבר את הדרייבשאפט והגיר]

 

 

רון.

FYI

אגב, אם באמת מדובר בגויבו שחוק - יש לי אחד חדש מקורי למכירה, הזמנתי וקיבלתי שניים-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...