Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כן, בגדול זו אכן התמונה ואני מודע לכך ולכן עלתה לי תהייה במהלך חיי המשעממים:

 

אני אוהב לשמוע מוזיקה עם אוזניות בווליום מאוד גבוהה במשך 40 דקות ביום (הלוך וחזור מהעבודה) במהלך חמישה ימים.

יומיים בשבוע אני נוהג במכונית עם ווליום מאוד גבוה. (כמובן שעם סגירת חלונות, ע"מ לא להפריע לסביבה), במשך כ-20 דקות.(יש אנשים שצריכים GPS ויש כאלו שלא יכולים בלי שמיעת הופעות טובות :))

 

עכשיו לעניין,

 

האם אני מזיק לשמיעה שלי ?

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

85 דציבל זה מצחיק.

אני לא מכיר מועדון אחד שעובד היום על פחות מ110, 105 זה כמו אפצ'י חזק.

 

אתה מגיע למועדון ואמור לדעת שהמוזיקה תהיה חזקה, כך גם אולמות וגני אירועים.

 

אתה לא אוהב מוזיקה בווליום גבוהה וחושב שאנשים ירקדו כשהמוזיקה תהיה בעוצמה של טרנזיסטור (שהיה הרבה פחות מהעוצמה של הסיויק הממוצעת), אתה חושב שהחתן קלה ירקדו לצלילי הכלום ששומעים ברקע: כנראה שאתה חבר כנסת (עם כל הנגזר מכך).

 

*מעל 85 דציבל אמורים לתת קנס למקום.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לפי דעתי מדובר ברמת האנדרנלין בגוף שלך.

שמתי לב שאצלי כשאני נוהג ושמוע מוזיקה בווליום גבוה, ואני עם אנדרנלין גבוה המוזיקה לא מפריע לי.

ואם אני נוסע סתם ושומע מוזיקה, אז המוזיקה מפריע לי, ואני מרגיש שהוזניים שלי עוד מעט יתפוצצו.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

להסתכל לתוך השמש, פוגע בראיה?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כל דבר מזיק. תלוי איך מתנהגים.

 

למשל אם מסתכלים ישירות על השמש כמה שניות (5+), נגרם נזק בלתי הפיך לעין.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

נו באמת, את התשובה אתה יודע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפי דעתי מדובר ברמת האנדרנלין בגוף שלך.

שמתי לב שאצלי כשאני נוהג ושמוע מוזיקה בווליום גבוה, ואני עם אנדרנלין גבוה המוזיקה לא מפריע לי.

ואם אני נוסע סתם ושומע מוזיקה, אז המוזיקה מפריע לי, ואני מרגיש שהוזניים שלי עוד מעט יתפוצצו.

 

קראתי על איזשהו מחקר, שהוכיח כי שמיעת מוזיקת רוק גורמת ליותר אגרסיביות בכביש. אתה יודע מה? אני מסכים :)

פורסם
85 דציבל זה מצחיק.

אני לא מכיר מועדון אחד שעובד היום על פחות מ110, 105 זה כמו אפצ'י חזק.

 

אתה מגיע למועדון ואמור לדעת שהמוזיקה תהיה חזקה, כך גם אולמות וגני אירועים.

 

אתה לא אוהב מוזיקה בווליום גבוהה וחושב שאנשים ירקדו כשהמוזיקה תהיה בעוצמה של טרנזיסטור (שהיה הרבה פחות מהעוצמה של הסיויק הממוצעת), אתה חושב שהחתן קלה ירקדו לצלילי הכלום ששומעים ברקע: כנראה שאתה חבר כנסת (עם כל הנגזר מכך).

 

*מעל 85 דציבל אמורים לתת קנס למקום.

 

 

85 זה לא נכון.

 

רמקול ממוצע של רכב ל1W מייצר כ88dB, במרחק של 1M.

 

בתחרויות סאונד SPL שמתקיימות לרכב אנשים יושבים עם באס בעוצמה של 140-145 דציבל ממוצע (מהקטגויות הגבוהות).

 

מועדונים רבים חורגים מ125dB.

 

thermometer.jpg

 

עוצמה בדציבלים

זמן החשיפה המותר

85 db

8 שעות

88 dB

4 שעות

91 db

2 שעות

94 db

1 שעה

97 db

30 דקות

100 db

15 דקות

103 db

7.5 דקות

106 dB

3.75 דקות (

109 dB

1.875 דקות (

112 dB

0.9375 דקות (~1 דקות)

115 dB

0.46875 דקות (~30 שניות)

 

 

כול קפיצה של 3dB זה אומר פ2 הספק.

 

אם רמקול מפיק 88dB ב1W

אז הוא יפיק 100dB ב16W

 

תמיר

פורסם

תמיר.

 

אני עובד בצוות של הגבר ותאורה, בין השאר באולם אירועים, מעל 85 דציבל נותנים קנס למפעילי המקום (כך זה בכל האולמות והגנים, מי שחורג מסתכן).

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
קראתי על איזשהו מחקר, שהוכיח כי שמיעת מוזיקת רוק גורמת ליותר אגרסיביות בכביש. אתה יודע מה? אני מסכים :)

לא הייתי אומר אגרסיביות. כשאתה שומע בווליום גבוה אתה לא שומע איך המנוע מתאמץ, וחושב שיש לו עוד לתת, לוחץ עוד ועוד, עד שאתה רואה שאתה על 100 בכביש של 70.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אתה צריך לשאול את עצמך,

למה כל ה-DJ'S למינהם משתמשים באטמי אוזניים בהופעות שלהם,

אגב, יש סרט, התסריט בידיוני, אבל בטוח שזה יקרה/קרה למישהו, על DJ שהתחרש.

----


×
×
  • תוכן חדש...