Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

נסעתי ברכב ראיתי ניידת משטרה בצד שמאל. בהמשך הופתעתי בשוטר שעומד בנתיב שלי ומסמן לי לעצור בצד שמאל של הכביש.

 

כדי לעצור הייתי צריך להאט מאוד ונסוע לנתיב השמאלי, לעבור על קוו לבן רציף ולעצור בשולי הכביש.

אני המשכתי לנסוע ועצרתי בהמשך הדרך. השוטר חשב שאני בורח ונסע אחריי.

 

לא קיבלתי דו"ח אבל טענתי שהוא עמד בצורה מסוכנת, מה אתם חושבים?

פורסם

אם השוטר אמר לך לעצור אתה אמור לעצור, אפילו אם אתה עובר קו לבן.

זה לא חדש שהם עומדים בצורה מסוכנת. כנראה הדו"חות יותר חשובים מהחיים שלהם ושל אחרים. מעניין אם היה מקרה ששוטר כזה גרם לתאונה. ואם כן מעניין אם הוא יצא מזה.

קרה לי גם קטע אבל עם משטרה צבאית (פי 10 יותר מטומטמים) ששוטרת קפצה לי לאמצע הכביש, מיד דפקתי ברקס (כביש עירוני אבל של 70) והיא אמרה לי לעצור ליד הניידת בצד שמאל של הכביש. אמרתי לה טוב אני מסתובב, המשכתי כמה מטרים כדי להסתובב בכיכר בצורה מסודרת ובטוחה (משאית...) והם התחילו לרדוף אחרי חשבו שאני בורח :lol:

×
×
  • תוכן חדש...