Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 1600 מול הונדה סיוויק 1800


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מתלבט מאוד בין רכישת מאזדה 3 1600 ובין הונדה סיוויק 1800 .

לכל אחד מהמכוניות יש יתרונות וחיסרונות.

אנסה לרשום את התרשמותי משתי המכוניות לאחר ביצוע נסיעות מבחן.

יתרונות מאזדה (חיסרונות הונדה):

יתרון מאזדה (חיסרון הונדה):

1. זולה יותר בכ-10,000 ₪.

2. אמינה יותר עפ"י סקר אנגלי מקיף שבוצע בין מכוניות משומשות מעל 3 שנים (נמצאת במקום ה- 1 , הונדה במקום ה -2).

3. חלקי חילוף זולים יותר.

4. 6 כריות אויר (במקום 4 בסיויק).

5. לטעמי, מושבים (במיוחד של נהג) נוחים יותר, בד איכותי יותר ורחיץ.

6. פלסטיקים איכותיים יותר.

7. פנל בקרה של מזגן ורדיו-דיסק נוח יותר לתפעול.

8. שדה ראיה ותחושת מידות הרכב (במיוחד קדימה וצד ימין) טובים משמעותית.

9. תא מטען גדול במקצת.

10. בידוד תא נוסעים טוב יותר.

11. אפשרות להעברת הילוכים ידנית (תיבת הילוכים מסוג טיפטרוניק).

12. תגובת רכב דינמית ומדויקת יתר.

14. פריסת מוסכים מורשים בכל עיר.

15. תיבת הילוכים מעולה (העברת הילוכים כמעט ואינה מורגשת).

 

יתרון הונדה (חיסרון מאזדה):

1. מכונית בעלת טכנולוגיה (במיוחד מנוע) חדשה יותר.

2. חסכונית במקצת בצריכת דלק.

3. מנוע חזק יותר בכ-33%, למרות שהספק זה אינו מנוצל בדרך כלל כי מספק את מקסימום רק במהירויות מאוד גבוהות. דווקא בנסיעות רגילות בעיר ומחוץ לעיר (עד 100 קמ"ש) הבדלים בהספק מנוע אינם כל כך מורגשים.

4. גלגל רזרבי רגיל.

5. נוח בהרבה לישיבת 3 מבוגרים במושב אחורי.

6. רדיו-דיסק קורא MP3.

7. מראה חיצוני הרבה יותר מרשים ויפה.

8. מערכת עזר לייצוב הרכב - VSA .

9. 5 הילוכים (4 במאזדה).

10. שקטה יותר (קיים רעש חזק מאוד של מנוע במאזדה לפני מעבר מהילוך 3 ל-4).

 

מבדיקה שעשיתי התברר כי קיימים הבדלים זניחים בין עלויות ביטוח מדיף ועליות טיפולים בין מאזדה והונדה.

אשמח לקבל תיקונים והערות אובייקטיביות.

תודה.

פורסם

מה אתה מצפה מהרכב ?

אכן כל מה שרשמת על שני הרכבים נכון .

אתה מחפש כוח ? נוחות ? היגוי ?

לטעמי יש יותר מידי מאזדה 3 , ולכן לא הייתי בוחר ברכב .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

בנוסף למה שרשמת אפשר להוסיף כי:

 

מאזדה (יתרונות):

- תיבת הילוכים זריזה ונעימה, מעבירה הילוכים ללא היסוס ובאופן זריז. הידרוטרנספורמטור בתיבה הילוכים מכפיל את המומנט הצנוע בסל''ד נמוך, מה שמאפשר למנוע לעלות בסל''ד די מהר

- השלדה מאפשרת נסיעה אגרסיבית, אך הנוחות נפגמת

- הגה חד מעביר הרבה אינפורמציה מהכביש, מה שגם מחייב לתקן היגוי בכבישים משובשים (רוב הכבישים בירושלים, לפחות)

- תא מטען גדול (אך נגישות מוגבלת)

 

 

מאזדה (חסרונות)

- בידוד לא הכי טוב, למרות שיפור החל ממודל 07'

- מנוע צנוע בעל הספק 105 כ''ס ותיבה בת 4 יחסי העברה בלבד

- הספק במנוע מורגש לטובת סיויק, במיוחד מעל 100-120 קמ''ש

- צריכת הדלק הגבוהה בא על חשבון נהיגה זריזה עם מנוע קטן יחסית

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

על סיויק אפשר להגיד ש:

 

יתרונות:

- יותר מהיר בהעצה ומהירות מקסימלית

- תיבת הילוכים מעולה (אך חסרת שליטה ידנית)

- הגה כוח חשמלי מאפשר היגוי טוב ונוח (אך לא חד במיוחד)

-

 

 

חסרונות:

- שלדה והתנהגות טובים מאוד, אך רק באספלט טוב. בכביש משובש (כביש ישראלי רגיל) הנוחות היא בינונית

- בולמים וקפיצים בעלי מהלך קצר

- עיצוב פנים שנוי במחלוקת, דשבורד "עתידני" אך קשה להסתגלות בנהיגה יום יומית

- תא מטען קטן יותר

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בורזום אני לא יכול שלא לשים לב לכך שאתה חסיד מאזדה.

 

לא יודע עד כמה נכון להשוות בין רכב שעיצובו חדש לבין דגם ותיק יחסית.

 

אני הייתי הולך דווקא על ההונדה (להגיד למשל שההתנהגות שלה על כביש של מע"צ היא בינונית מבלי להזכיר את שיכוח המהמורות הנפלא במאזדה זה די מגמתי).

 

במעמד המכירה אתה תחזיר חלק מההבדל במחיר, אני מאמין שההונדה תמיד תהיה יקרה יותר מהמאזדה מאותה שנה (במיוחד מה 1.6)

 

אתה מחפש רכב משפחתי ?

יש דרישות כל שהן מהרכב ?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...