Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

אני מחפש להחליף את הרכב שלי, עכשיו דיי ננעלתי על הסיאט כי אני ממש אוהב את המראה החיצוני שלו.

הבעיה מתחילה כשביקשתי מאנשים שונים דעות על הרכב... וקיבלתי כל כך הרבה דעות שאני כבר מיואש...

 

קודם כל הדבר הראשון שאמרו לי זה לא לגעת בדגמים הישנים, אלא בדגמים החדשים שפולסוואגן נכנסו איתם לאיזה שיתוף פעולה והשיפורים שלהם בסיאט הפכו את הדגמים הישנים לגרוטאות לעומתם.

 

אז שאלה מספר 1 : האם בכלל כדאי לקנות סיאט ? איביזה או קורדובה...

 

שאלה 2 האם גיר ידני או אוטומט ? , היו כאלו שאמרו שהאוטומט לא מוצלח במיוחד וכאלו אמרו שכדאי אוטומט...

אני הייתי רוצה ללכת על אוטומט... השאלה אם זה לא יעשה לי בעיות בהמשך ?

 

 

תודה מראש....

פורסם

לא ידוע לי על איזה שיתוף פעולה שהחל בשנות ה-2000 בין סיאט לפולקסווגן.

חברת פולקסווגן רכשה את הסיאט, אבל זה קרה בשנת 93-94, ובמידה אתה מחפש שנה יותר מתקדמת, דבר זה לא רלוונטי מבחינתך. בעניין שאנשים אומרים, אז העניין הוא שבן אדם שומע משהו ממישהו וכבר חושב שהוא יודע. גיר אוטומת או רגיל זה עניין אישי. ובקשר לאמינות של הרכבים. אז חוץ מבית מצערת ומנוע צעדים, שחלקים אלה מאט רגישים ברכבים הללו, סך הכל הרכב הוא אמין ומהנה לנסיעה. השאר, כמובן תלוי במצב האקסמלר הספציפי שתמצא.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

שים לב למצבו של מחשב הרכב. הוא נמצא במיקום לא טוב כל כך, ולרוב חלוד נורא - ויכול להתקלקל בעקבות כך.

 

זו מחלה בינ"ל של הסיאטים הללו. חוץ מזה, זה VW במחיר מופחת.

משכנתא זה קל

פורסם

מדוע ידני בלבד?

כי אוטומט בשילוב עם 1400 (למשל) הופך את הרכב לעגלה.

 

כמו כן גיר ידני הרבה יותר אמין, ומכיוון שמדובר ברכב שיש סיכוי גבוה שגמע מעל 100 אלף ק"מ - לא הייתי רוצה להסתבך עם תקלות בגירים אוטומטיים שעלולות להיות לא זולות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מדוע ידני בלבד?

כי אוטומט בשילוב עם 1400 (למשל) הופך את הרכב לעגלה.

 

כמו כן גיר ידני הרבה יותר אמין, ומכיוון שמדובר ברכב שיש סיכוי גבוה שגמע מעל 100 אלף ק"מ - לא הייתי רוצה להסתבך עם תקלות בגירים אוטומטיים שעלולות להיות לא זולות.

 

 

קודם כל תודה לכולם על העזרה...

 

עכשיו בשביל הפאנץ ליין, אני רוצה את חוות דעתכם... אז ככה, אני האוטו הוא מסוכנות רכבים, המפרט שלו הוא כזה:

סיאט איביזה, 1400 , ידני, לבן (בלי בעיות צבע למינהם) , 140 אלף ק"מ , יד ראשונה , שנת 2002.

 

הורדתי אותו במחיר עד ל 30 אלף , כאשר הם מביאים לי את האוטו עם טסט, ואני יכול ללכת לעשות בדיקה לאוטו איפה שאני רוצה, עם התחייבות לגיר/שילדה/מנוע.

אני מתלבט , כי אני לא יודע אם כדאי לי לקחת 140 ק"מ....

למישהו יש המלצות ?

פורסם

הי,

אני אישית חושב שיש לך סיכוי מצויין למצוא אחת משנתון 02 עם ק"מ נמוך משמעותית.

כמו אייל גם אני חושב שהדגם המומלץ הוא 1.6 ידני. יש גם דגם עם 3 דלתות שנראה מצויין.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כבעלים של אחת כזו אני יכול להגיד שהרכב בהחלט מהנה

 

בסה"כ נוסע טוב, לא היו לי תקלות מיוחדות והאוטו יחסית חזק ונח יותר מרוב בהמכוניות בתג המחיר הנ"ל

 

עצתי לך, בצע נסיעת מבחן שתמצע אחת כזו ותבדוק בעצמך .

 

כמו כן, רק דגם 1.6 ידני סטלה או סיגנו

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
כבעלים של אחת כזו אני יכול להגיד שהרכב בהחלט מהנה

 

בסה"כ נוסע טוב, לא היו לי תקלות מיוחדות והאוטו יחסית חזק ונח יותר מרוב בהמכוניות בתג המחיר הנ"ל

 

בן

 

קבל תיקון- לא היו לך תקלות רגילות, מיוחדות היו גם היו.

חפש ערך פלסטיקים לדלתות ב1000 ש"ח.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...