Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים צהריים טובים!

הרכב התחיל היום לעשות רעש מוזר - בעת פניות חדות/מהירות ימינה עושה רעש חזק כאילו משהו משתפשף שם בצמיג או במשהו תוך כדי התנועה. בפנייה איטית ובנסיעה רגילה/פניות שמאלה אין רעש.

הגלגל נראה תקין וכך גם הכנף והפלסטיקה הפנימית, בעמידה אין בעיה לסובב את הגלגל עד הסוף ימינה ואין שם חיכוך עם שום חלק. גם ציריות/גומיות נראות בסדר - חיצונית כמובן.

 

אשמח לעצות באיזה כיוון להסתכל? (הרכב עכשיו כרכב משני ביותר אז אין זמן לקחת אותו למוסך).

 

אציין גם שהיום קצת מיהרתי בבוקר ויתכן ונסעתי קצת מהר מדי ברחוב משופע בבורות, לא חטפתי מכה רצינית או משהו אבל יתכן וקשור.

 

אשמח לעזרתכם,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

יתתכן צריות, או צריה,בדוק זאת במוסך.אלה אם כן אתה יכול לבד.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

זה לא נשמע כמו רעש של ציריה (תקתוקים בכל פניה) אלא משהו שבא באופן פתאומי ורעשים חזקים הרבה יותר.

כמו כן הגומיה של הצירייה הוחלפה לפני בערך חודשיים ונראית באותו מצב בדיוק, שלמה ותקינה.

...Carpe Diem

פורסם

בבדיקה נוספת שוב נראה כי הכל תקין מחינה מכאנית, כל הציריות וגומיות נראות במקום ואין נזילות.

הרעש הוא חזק כזה רק בפניות חדות (פלאק-פלאק שכזה) אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי?

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

אני גם יש לי פיאט אונו 94...

לפני כשבועיים הכנסתי את הרכב למוסך על אותו בעיה בדיוק ...

הסברו לי שהרעש הזה הוא מהמשלוש מעצב של הגלגל הימני....מין פלאח כזה שמעצב את הגלגל

זה סדר גודל של 300 שקל...

 

להמשיך לנסוע על זה בלי לסדר לא יגרום נזק לאוטו ...אבל זה בכלל לא בטחותי....גש לסדר אחי שבת שלום!

פיאט אונו 94 ...!

אהבה ראשונה...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...