שלום לכולם ..
אני חדש בפורום אבל מרבה לקרוא בו....
זה הודעה ראשונה שאני מחבר...
אז ככה קניתי כיסוים לרכב....ואני צריך לפרק את משענת הראש על מנת להרכיב אותם.
באוטו שלי אין כפתור למשענת ראש לפרק אותה...
האם יש כזאות אפשרות בכלל בפיאט אונו?
אם כן אשמח לדעת...
אם לא יש לכם דרך להכניס את הכיוסים למושב?
יש לציין שהכיסוי עצמו אטום בחלק העליון ויש רק שני חורים לברזלים של המשענת ראש.
מחכה לתשובה בהקדם בתודה מראש.
שי.