Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד סיירה RS2000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לדעת אם מישהו ניסה או שמע או יודע, אם זה אפשרי לשים מנוע RS2000 בתוך סיירה?

לצערי לא מצאתי כלום בפורום, מה שכן מצאתי בגוגל זה שבשנת 89 DOHC 2000 שממוקם בסיירה הוא אותו בלוק המשמש את RS2000.

אשמח לשמוע דעות בעניין

תודה מראש לעונים

 

מתן

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

יופי אם הוא קיבל תשובה אני יכול לעשות נצל"ש:

מה עדיף ג'אנט 14 מקורי של הסיירה ג'יאה או ג'אנט 16 (לא זוכר מידה מדוייקת אבל רוחב 7 אינצ' וחתך נמוך).

לא ניתן לאשר ברשיון יותר מ15 אינצ' (יש כאלה שהצליחו אבל אין לי מושג איך).

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
עדיף מיבחינת מה ?

הבנתי שמבחינת אחיזה יש עדיפות ברורה ל16 (וגם הם נראים לא רע בכלל).

אבל מצד שני יש בעיה חוקית.

השאלה כאן היא עד כמה נורא יהיה לרדת חזרה לג'אנטים המקוריים (עד שיהיה כסף לקנות 15X7 כמו הלנסו בליץ).

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

ג'אנט יותר גדול - יותר מהירות יותר אחיזה , פחות תאוצה - לך תעשה חושבים , אם אתה רואה מישהו עם 16 מאושר ברשיון , תשאל אותו איפה אישרו לו את זה ולך לשם.

אפשרי להכניס מנוע RS2000 אבל זה הרבה מאוד עבודה והרבה מאוד כסף , אם עוד לא קנית עדיף לקנות אסקורט בשביל זה.

 

אם מישהו נתקל ב-ZETEC 1800 להודיע לי :)

תודה.

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

פורסם
אתה מתכוון למנוע של אסקורט RS2000 ? הוא ממוקם לרוחב הרכב ובסיירה לאורך על כל השמשתמע מכך...

 

מזה קשור? ברור שהתושבות של האסקורט לא יתאימו לסיירה, אבל עם תושבות של ג'יהה 2000, RS2000 אמור לשבת טוב,

יש למישהו מושג במה זה כרוך? התושבות באמת צריכות להתאים? הגיר יתלבש טוב? לאילו בעיות אני אמור לצפות, אגב אני עושה המרה מהמנוע 1.6

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם
מזה קשור? ברור שהתושבות של האסקורט לא יתאימו לסיירה, אבל עם תושבות של ג'יהה 2000, RS2000 אמור לשבת טוב,

 

יש למישהו מושג במה זה כרוך? התושבות באמת צריכות להתאים? הגיר יתלבש טוב? לאילו בעיות אני אמור לצפות, אגב אני עושה המרה מהמנוע 1.6

אתה מאוד נחוש והחלטי ביחס למישהוא שבכלל לא מבין על מה הוא מדבר, אחרת לא היית שואל את השאלות שמסומנות באדום :?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סליחה.

למה ישר לעליב.

אתה לא יודע כמה מידע הוא יודע.

דבר שני.הוא שואל את השאלות האלה בישבילי.

ההמרה זה רעיון שלי.הסיירה שלי ואני מעוניין לדעת האם יש כבר אנשים שעשו זאת כדי לדעת למה לצפות

תודה.

A.R.T Performance

פורסם

תשמע, הוא שאל שאלה על התקנת מנוע RS2000 בסיירה.

3 אנשים שעל חלקם אני מאוד סומך אמרו לא שזה לא פשוט בכלל והתגובה שלו? היא מאוד נחרצת כאילו הוא יודע בדיוק על מה הוא מדבר:

מזה קשור? ברור שהתושבות של האסקורט לא יתאימו לסיירה, אבל עם תושבות של ג'יהה 2000, RS2000 אמור לשבת טוב,

 

ואחרי זה הוא שואל שאלות של מישהוא שלא מבין מהחיים שלו בהתקנה הזאת:

 

יש למישהו מושג במה זה כרוך? התושבות באמת צריכות להתאים? הגיר יתלבש טוב? לאילו בעיות אני אמור לצפות?

 

אז או שאתה מבין משהוא מהחיים שלך ואז תסביר במה 3 האחרים טעו או שתהיה יותר עדין בתגובות שלך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה מטורפת אני יודע ואני מצטער למנהלים

רק לכל אלה שיש אמרו לא זה לא יעבוד

וזה המון עבודה.

אני ביחס למישהו שלא מבין וגם זה ששאל בישבילי אנחנו לא מבינים כלום על ידכם נכון

אז עשיתי את ההמרה הזאת לבד.

בתוך יום

אז במקום לענות כאילו אתם מבינים תתחילו לברר.

תודה רבה לכולם על החוסר עידוד.

A.R.T Performance

×
×
  • תוכן חדש...