Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי נגן mp3 לאוטו : Rockford Fosgate RFX9220


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידן, לא מתבססים על שמועות :(

 

ברמת העקרון היו באמת (ואולי עוד יש) צ'יינג'רים שהיה ניתן לשנות להם בסה"כ את הפינים בכבל של הצ'יינג'ר והם התאימו לרדיו דיסקים אחרים (אני זוכר דבר כזה מלפני 3 שנים). לא ידוע לי שניתן לעשות זאת היום בטח לא בALPINE וCLARION שיש להם את הCNET והAINET ובכל מקרה זה מצריך התעסקות בשינוי הכבל.

 

כל עוד זה לא "PLUG & PLAY" זה נחשב כלא אפשרי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

***עריכת ההנהלה***

 

תוכן ההודעה נמחק. הכותב עובד באוטופארט ולכן הוא ממליץ על כל מוצר שיש שם ונותן את הטלפון שלהם בכל הזדמנות.

הבחור נתבקש להפסיק אך הוא מתעלם.

 

שם המשתמש שלו יחסם על מנת שהוא וכמוהו לא יהיו כאן ויטנפו את הפורום.

פורסם

ידידי,לגבי הנתוני פתיחה של הרוקפורדים למיניהם,אולי באמת יש להם נתונים יפים על הנייר, אבל מספר חבר'ה פה באתר שהם בעלי מכשירים של רוקפורד ימליצו בחום לא לקנות HU של רוקפורד מסיבות כאלה ואחרות (ובגדול-הרמה שלהם לא כזו גבוהה בתכל'ס כמו שהיא על הנייר.).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
***עריכת ההנהלה***

 

תוכן ההודעה נמחק. הכותב עובד באוטופארט ולכן הוא ממליץ על כל מוצר שיש שם ונותן את הטלפון שלהם בכל הזדמנות.

הבחור נתבקש להפסיק אך הוא מתעלם.

 

שם המשתמש שלו יחסם על מנת שהוא וכמוהו לא יהיו כאן ויטנפו את הפורום.

חזק ואמץ!!

:mm_yeah: וטוב שאתה גודע אותם כל עוד הם קטנים. מה שחסר שהם ישרישו כאן שורשים ושירשורים.....

פורסם

אכן כן :mm_yeah:

יש לי כמה מילים רק להגיד לאודי

1:בפורום נוכחים וכותבים עוד מספר ייבואנים מההתחום והם מעולם לא ענו/התייחסו לשירשורים הנוגעים למוצרים אותם הם מייבאים

2:בחרת להגיב לשירשורים על מוצרים של אוטופרט אך היית למען ההגינות חייב לציין את תפקידך המכובד באוטופרט.אני בטוח שאין לאיל או לאף אחד אחר דבר נגד המוצרים שלכם (לגבי התימחור יש ויש...).

3:אני מבין מאיל שלא הפנמת את הערותיו במסרים אישיים וחבל..... כי אין ספק שיכולת לתרום לפורום במידע אינפורמטיבי ויעוץ רב לטובת חברי הפורום

פורסם

3: אין ספק שיכולת לתרום לפורום במידע אינפורמטיבי ויעוץ רב לטובת חברי הפורום

 

אל תהיה בטוח בכך.

בכל מקרה מי שבא לכאן (וכמו שראינו כבר גם לעוד מקום אחר) במטרה אחת והיא לקדם את האינטרסים שלו, עדיף כי יתרום את הידע שלו במקום אחר.

פורסם

לכל אלה שזילזלו ברוקפורד 9120

אז תמשיכו לזלזל ב 1400 ש"J

לא תביאו שום פיוניר ושום הד יוניט אחר יותר טוב

לרדיו דיסק הזה יש שליטה על סאב וגם קרוס אובר

אם אתה אוהבים דולפינים שעושים פליק פלאק

ומוכנים לשלם על זה כסף...אז סבבה..

יש לרדיו דיסק הזה 2 יצאות למגבר

לי יש אותו ואני מרוצה ממנו סוף הדרך

ומי אמר ששהוא לא אמין...

דעתי האישית היא שאין מוצר של רוקפורד שהוא לא אמין

כי כל הדברים שלהם מיוצרים באיכות הכי גבוהה שיש..

הוא קורא אמפי 3 בלי בעיה

לא ניראה לי שיש בו בעיות..

אם אתם מחפשים את היופי של המערכת

אל תקנו רוקפורד

פורסם

אני לא מכיר את המכשיר הזה ספיציפית אולם היו הרבה מאוד שכתבו כאן "ובפורום השכן"

שהם אינם מרוצים מהרדיו דיסקים של רוקפורד -בעקר מהעובדה שהם עושים בעיות בקריאת קבצי mp3 ,יתכן כי העניין שופר בדגם שלך -אבל אתה הראשון שאני שומע שמרוצה מ-hu של רוקפורד

הפיונירים למיניהם ידועים כאמינים ביותר ובעוד 200 שח אתה מקבל גם 3 שנים אחריות (דגם3550 ),דולפינים גם לא מדברים אלי בשביל זה קניתי אלפיין,אבל עד שלא תעבור כשנה אל תשפוט שום רדיןדיסק!!!

ב-1400 שח עושה רושם שעשית עיסקה טובה -

פורסם

אכן נתקלתי בקפיצות של mp3 בדיסקים מסוימים זולים.אגב אותם בעיות באותם דיסקים ב pioneer 550 mp של חבר שלי.כך שאין זו בעיה של רוקפורד.מכשיר מצוין במחיר 1250 קניה מומלצת בחום.

×
×
  • תוכן חדש...