Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תוכל להגיע לבת ים אני ישלח לך בפרטי מספר טלפון של משהו שעושה ווקסים , מנסיון , הוא מוציא לך את הרכב כמו חדש.

והוא גם זול יחסית .

פורסם

מישהו מכיר מישהו מקצועי באזור חדרה/פרדס חנה/בנימינה..?

כנ"ל גם מישהו לעבודות צבע לפוקוס המסכנה של אישתי שלפני כך וכך זמן - עוד בהיותו ברשות הבעלים הקודמים של הרכב, השאירו את הקינוח של הציפורים לאחר הארוחה לזמן בישול ממושך לפני שנשטף ככל הנראה בגשם הראשון....

ואת שלי אני סתם מאוד אוהב לפנק... (גם פוקוס, ברוך השם נראית הרבה הרבה יותר טוב)

טכנולוגיה מתקדמת

http://www.mfkeyboards.com

פורסם
מישהו מכיר מישהו מקצועי באזור חדרה/פרדס חנה/בנימינה..?

כנ"ל גם מישהו לעבודות צבע לפוקוס המסכנה של אישתי שלפני כך וכך זמן - עוד בהיותו ברשות הבעלים הקודמים של הרכב, השאירו את הקינוח של הציפורים לאחר הארוחה לזמן בישול ממושך לפני שנשטף ככל הנראה בגשם הראשון....

ואת שלי אני סתם מאוד אוהב לפנק... (גם פוקוס, ברוך השם נראית הרבה הרבה יותר טוב)

 

 

יש את השטיפה בתחנת הדלק פז בקיסריה, הם עושים גם פלסטלינה-פוליש-ווקס, ניקוי ריפודים רטוב וכו'.. מנסיון איתם הם הכי טובים באיזור. קצת יותר צפונה יש לך את דורשיין בחיפה: http://www.durashine.co.il

×
×
  • תוכן חדש...