Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

שילשום פתחתי את המכסה של הרכב ומלאתי מים מזוקקים למצבר של הרכב.

הנקודה היא שהרמצבר יחסית ישן.

כשפתחתי את הפקקים הבחנתי שחסר כמות די גבוה של מים.

לאחר שמלאתי את המצבר ממד עד החלק העליון של הפקק.

אכשיו כשפתחתי היום את המכסה של המנוע ראיתי פשוט את כל המים על המצבר.

ממש מטפטף על החלקים של הרכב.

קצת חששתי שאולי המצבר פגום עם סדק,בדקתי את המצב טוב מאוד ופשוט המים יוצאים מהפקקים למיטב הבנתי.

נכון לאכשיו אין לי שום בעיה עם ההתנעה או מנורת המצבר.

ממה יכו ללינבוע מצב כזה?

האם זה מסוכן,ומה עלי לעשות במצב כזה ?

 

הדבר השני שאני רוצה לישאול.

האם מישהו מכיר את החומר שמנקה את הרדיאטור של "פרינסטון",בקבוק קטן.

אני מתכון מחר להחליף את המים שברדיאטור מכיון שהם מהר מאוד הלכלכו בשמן.

האם מומלף לנקות את הרדאטור עם חומר כזה?

מכיון שנאמר לי שלא כדאי לגעת ברדדיאטור מכיון ש"הליכלוך" זה הדבר שמחזיק את הרדיאטור בלי נזילות.

 

 

בתודה מתן.:wink:

פורסם

קודם כל לגבי המצבר,ממלאים מים עד גובה הלוחות בתוכו ולא עד הסוף הייתה צריך להשאיר רווח מסוים

 

לגבי הנוזל שח פרינסון קנה אותו באוטודיפו 15ש"ח,והשתמש בו,ממתי לכלוך תורם לרדיאטור?

לא שידוע לי...

פורסם

לכלוך לא תורם לרדיאטור אך גם החומר הנ"ל לא נראה לי שממש תורם לרדיאטור או לחלקי מתכת\גומי של המנוע ומערכת הקירור.

אם אין בעיות מיוחדות אז שטיפה טובה עם צינור מים אמורה להספיק, פרק את צנרת הגומי שטוף את הרדיאטור ואת הבלוק, החזר למקום על הדרך בדוק את תקינות צנורות המים מלא נוזל איכותי וזהו.

פורסם

המיים שבמצבר מעורבים עם חומצה גפריתנית וביחד זה נקרא אלקטרוליט שהוא עדיין חומצי מאוד ומאכל את כל מה שהוא נוגע בו.

לכן שטוף עם מיים את חלרי הפח ש"מי המצבר" נשפכו עליהם כדי לנטרל את פעולת האיכול.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שלום רב!

מים מזוקקים במצבר ממלאים לא יותא מסנטימטר מעל הלוחות, ולא מילמטר יותר.

מלוי יתר גורם לגלישת החומצה שבמצבר, יחד עם המים המזוקקים שמלאת שמדללים את הרכוז של האלקטרוליט במצבר, ומקצרים את חייו של המצבר.

בנוסף לכך חומצת המצבר שגולשת מהפקקים, גורמת לאיכול של מסגרת המצבר, וגורמת לקורוזייה של חוטי החשמל והרכיבים החשמלים הבאזור המצבר, לכן יש להמנע מלמלאות עודף מים מזוקקים, ויש לשטוף את אזור המצבר ומסגרת המצברף במי ברז רצוי חמים, מבלי להחדיר מים למערכת החשמל.

התוספים הנמכרים ברשתות עשה זו בעצמך, עלולים ללהזיק יותר מאשר להועיל, אם אין בעייה של רדיאטור סתום, ורכב מתחמם, הסתפק בריקון מי הקירור הישנים, ומלוי מי קירור מתוצרת פרסטון, אם עדיין לא השתמשת ב"נוזל הפלאים" לנקוי הרדיאטור ב15 שקל שקנית, המנע מלהשתמש בו, והחלף אותו למי קירור איכותיים, ולא מים עם צבע ירוק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

תודה רבה על התגובות.

 

למעשה מילאתי נוזל אדום לרדיאור.

החומר עלה 40 שקלים.

רוקנתי את הרדיאטוור ממים.

לא ניקיתי למעשה את הרדיאטור כמעט ביכלל.

כשמלאתי הספיק כבר הבקבוק להתרוקן לגמרי.

 

לגבי המצבר ניראה שעדיין נוזל מים מזוקקים.

נחכה וניראהמה ניתן לעשות במצב הזה.

מקווה שיפסיק.

 

בתודה

מתן

×
×
  • תוכן חדש...