Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש בעיה ברכב שלי מסוג פיאט אונו.

חשבתי להעלות את הנושא הזה בפורום,מכיון שלא קיבלתי עזרה מאנשי מקצוע.

כאשר אני מעביר הילוך ראשון,אני שם לב שיש מרווח של שלוש סנטימטרים במוט של ההגה.

כלומר המוט מסתובב לו כשהוא בהילוך ראשון ויש מרווח שפשוט מפריע לי מידי פעם להעביר הילוך מלא.

כשהיתי במוסך נאמר לי שזאת בעיה נפוצה ברכבים מהסוג שלי.

הבעיה עצמה נימצאת במוט בחלקו התחתון של הרכב,כשאני רואה את זה יש חלק שבא בזוית ואז עולה לגיר מתחת למנוע.

למעשה החלק הזה "רופף" מעצמו,שזאת הבעיה עצמה בה אני ניתקל.

פשוט נאמר לי לחפש בפירוק את החלק אבל סיכוי קלוש שאני ימצא חלק שהוא טוב מספיק.

כיון כבר לא מיצרים חלקים כאלה יותר.

האם יש דרך לחזק את החלק הזה?

:lol::|:wink:

פורסם

לפי התיאור שלך, אני מניח שאתה מדבר על ה"שטנגות" של ידית ההילוכים? מעין מוטות מתכת המחוברים בנקודות שונות בין הגיר לידית ההילוכים כאשר בקצוות שלהם יש טבעות מצופות בגומי?

פורסם

נכון זהו אתה צודק.

אכשיו הנקודההיא שכאלה אין חדשות.

בפירוק אמרו לי שכל המוטות הם כאלה.

אכשיו מה ניתן לתקן שם?

פשוט אני רואה את המוט רופף" כאילו לא מחובר לחלק.

האם יעזור החלפת גומיות?

פורסם

מי אמר לך את השטות הזאת שאין חדשים כאלה להשיג?! גש לכל חנות חלפים לרכב ובקש שטנגות לידית ההילוכים.

אני רכשתי לפני כמה חודשים כאלה לסיטרואן AX שנת 96 וקשה לי להאמין שלאונו שלך לא תמצא.

פורסם

עדכון.

אז היום היתי בחנות למכירת חלפים.

המוכר הראה לי בשקית קטנה כמה חלקים מיפלסטיק עגולים וברגים.

נאמר לי שזה קיט של מערכת הילוכים.

פשוט שמוברג בחלקו התחתון של הפיאט אונו.

האם מישהו התעסק עם דבר כה פעם?

החלק אמור לעלות בערך 30 שקלים.

זה אמור ליפתור את ה"רווח" שנוצר בידית ההילוכים.

מצאתי מוכר שיעשה את העבודה ב 100 שקלים.

האם זה סכום סביר?:?:

×
×
  • תוכן חדש...