Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

KING OF DRIFT #2 של אלטרנטיבי יוצא לדרך!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דודי באמת פיתח רמה גבוהה בזמן קצר, כל הכבוד!

 

האימון הוא רק אימון, נראה מי ייקח בתחרות עצמה :twisted:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

אני חייב רק לתקן את עצמי ולהוסיף שלא ציינתי שהמועמדת המועדפת עלי ממין נקבה היא לא אחרת מאשר אפרת הופמן, נהגת המיאטה המוכשרת שהרשימה לא מעט באימון האחרון, אני מאחל לה המון בהצלחה ואני רואה בה מועמדת רצינית לפודיום.

 

עמרי. :-D

פורסם

מגניב לאללה

 

אני ממתין בקוצר רוח :-)

 

 

בינתיים סרטים שלי:

 

אני בתרגיל השני:

 

דודי בתרגיל השני:

 

אני בתרגיל הגמר:

פורסם

נראה שהיה יופי של אירוע. כבוד לאפרת הופמן המלכה!

סדובסקידס: "זה לא בושה להפסיד לסלבדור..."

"למד איך למות - תדע איך לחיות" - מיץ' אלבום.

פורסם

אני אנסה להעלות בקרוב את הקליפ פשוט יש בעייה כי חבר ואני צילמנו במצלמה איכותית ויצא 3 ג'יגה שזה 45 דקות אני אנסה להעלות חלק נראה מה יהיה

פורסם

אני לא מתבייש להפסיד, לפעמים לא הולך אז לא הולך :-D

יש הרבה פסיכולוגיה בתחרויות וצריך למצוא את הריכוז בזמן הנכון, לפעמים לא מצליחים.

 

קיצקצ תפסיק לזיין תמוח ובוא לתחרות כדי שנוכל ללמוד איך באמת צריך לעשות את זה :twisted:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
אני אנסה להעלות בקרוב את הקליפ פשוט יש בעייה כי חבר ואני צילמנו במצלמה איכותית ויצא 3 ג'יגה שזה 45 דקות אני אנסה להעלות חלק נראה מה יהיה

 

 

 

עדיין מחכה וכולי ציפייה.:-D

פורסם

שלום לכולם ..

 

אני רוצה לנצל את השרשור הזה לשאלה קטנה.. בכלל יום שישי אני מגיע בבוקר לאשדוד, למסלולים ויוצא לי תמיד לצפות בדודי בעל ה-MX5 הכסופה וברפאל בעל פורד סיירה מנוע 2.0 ליטר אוטומטית כאשר הם מתאמנים.

 

ראשית אני רוצה להצתרף לדבריכם ולחזק שאכן דודי נוהג בצורה יפה מאוד ואיכותית יצא לי אף ליהיות איתו ברכב למשך 5-10 דקות שהוא משתעשע לו שמה סביב הכיכרות ואני חייב לציין שאכן הוא הרשים בשליטה מדהימה ברכב. בעבודת ידיים והיגוי וכן משחק עם הגז וכו'.

 

בנוסף יש את רפאל שאכן כשהוא מגיע ביד עם עוד סט של 5 צמיגים בשביל מטרה אחת והיא להחליק, מפגין שליטה מדהימה ביותר.

 

יצא לי לצלם את שניהם (לפני כחודש וחצי לערך באשדוד) בסירטון באורך 2 דקות שבוא הם משתעשעים להם בדריפט אחד אחר השני בסטייל הפורמולה D ובוא הם מדביקים אחד את השני (בעיקר דודי הוביל ורפאל היה אמור להדביק אותו.

 

ברצוני להעלות אותו לאינטרנט אך הבעייה היא שזה בפורמט של 3JP כיצד ניתן להסב אותו לקובץ ווידאו רגיל, אשמח אם מישהו יעזור לי שאוכל לפרסם זאת גם פה.

 

בסופו של אותו צילום שניהם היו מלאי אנדרנלין ולא האמינו עד כמה כיף זה היה .. וכן היה תענוג לראות את זה.

 

בנוסף יצא לי לראות את סדובסקי (בעל המיאטה האדומה המונמכת ואת אלכס בעל ה-328 התכלת, גם באשדוד (ובעסה שלא יצא לי להגיע לאירוע הדריפט) ונהנתי לא פחות, יכולת שליטה מדהימה ברכב, פשוט תענוג להסתכל,

 

המשיכו כככה ונראה פה רמה מאוד גבוה של שילטה ברכב..

 

בברכה ואשמח לעזרה, עומרי

 

 

נ.ב : מתי האירוע הבא בסידרה ?

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual


×
×
  • תוכן חדש...